ŠKODA 1000 MB, rok výroby 1966, model Škoda 990, série 11., AZNP Mladá Boleslav, barva - modrá
Ahoj, chtěl bych Vám představit svojí ŠKODU 1000 MB, které opustila podnik AZNP v Mladé Bolesavi dne 12.12. 1966.
Něco málo o historii vozu:
23.12. 1966 zakoupena v Mototechně Ostrava,
dne 14.7. 1975 vozidlo odkoupeno od původního majitele a převedeno na mojeho dědu, který ji pojmenoval "Stařenka" a s tímto pojmenováním budu pokračovat i nadále =)
Po skoro 5 letech jsem se práce na voze chytil já a pomalinku začínám dávat vše do původního stavu.
Naštestí mi tuto aktivitu přítelkyně toleruje =) (Děkuju Verunko)
Postupem času a skoro po 1500 hodinách práce si říkám: "Jsem rád, že jsem Tě dal dohromady"
Jak jsem psal níž...vodorovné „mřížky“ měla od 9.série DeLuxe.
Jen pro info, vycházel jsem z informací o výbavě, barvě atd podle info co mi poslala z muzea (archívu) Škoda paní Hozáková -> cituji...Zadní blatníky s půlkulatými nasávači vzduchu
-> tomashak: jako vždycky máš pravdu - 11. série (konec roku 1966) byla u verze standart (!) opravdu poslední se žábramy = model 1966 s úzkým úsměvem....12.sérii mám já (mřížky) začátek roku 1967 = model 1967, u de luxek se mřížky dávaly již v roce 1966 (vzn. v modelu 1967)
Díky. Myslím, že moje MB je poslední série které byly s žábrama. Jestli si dobře pamatuju, vodorovné "mřížky" měla od 9.série DeLuxe (Když tam mě opravte jestli se pletu)
-> J3STER: o skle nemluvim ,mam na mysli ty gumy ktery zrovna nebyvaji v nejlepsim stavu,sou popraskany ale z nejakeho duvodu tesni a netece tim,,,obvykla vymluva olepovaců oken pri laku,,,,ze by to "nikdo nedokazal" vysklit a zasklit
-> pitrs-84@: Já to taky nechápu,přitom to jde celkem jednoduše a i já amatér jsem to myslím,udělal tak opatrně aniž bych tu gumu zničil a navíc,dá se nechat vyrobit nová. Ještě trošku pochopím zakrytou kabeláž,i když já ji vyndal teda (chci udělat novou),ale už teda nechápu tu pojistkovou skříňku v barvě auta.(Ano válejí se jich všude mraky,ale stejně...)