skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ahoj, chtěl bych vám představit můj stroj, sloužící k odreagování a na kochací jízdy. Jedná se o škodu 1000MB, r.v. 69 v provedení de luxe.
Vlastníkem tohoto vozu jsem se stal v roce 04, kdy stála v autobazaru za cenu 5000kč.
Tak jsem po chvilkovém přemýšlení vyrazil do bazaru. Jelikož bylo asi 20 pod nulou, baterie otočila startérem asi dvakrát, tak jsem pelášil domů pro otcovu baterku z uloženky a po hodině si vychutnával cestu v MB.
K vozu byla poměrně slušná výbava ND, jako sada paken, relé, tesnění pod hlavu, paraboly a klínáky.
Chvilku jsem si jezdil pouze v původním stavu, kdy byla celá natřená štětkou, chycené chromy a semtam nějaký ten šrám, skelet jinak v pořádku.
Protože mi v té době bylo dvacet začal jsem toužit po kotoučových brzdách, motoru Favorit a o širokých nápravách.
Nejvíce mě ale začal trápit vzhled auta, vypadalo zuboženě v tom štětkolaku, tak jsem začal pod vodou brousit celou kastly, docela jsem si dal, ale za den hotovo.
Pak nějaké to kytování a volba odstínu padla na červenou tmavou 8850.
Lakování proběhlo celkem bez větších problémů, auto hnedle prokouklo.
Následovala montáž alu kol kopretin a takto odjezdila asi rok.
Měla následovat další evoluce s již zmíněnými komponenty z mladších modelů škoda, kterou jsem si nakonec rozmyslel a přiklonil se k originálu, s pouze vratnými úpravami jako elektrony, volant a jiné dobové věci.
Dostala nové pakny, kulové čepy, tlumiče, náplně.........
Nijak se nebráním ani 14tkovým pneu, které mám zrenovované takže jsou kdykoli k použití podle nálady.
Škodovkám zdar, věrný fanoušek.
Vlastníkem tohoto vozu jsem se stal v roce 04, kdy stála v autobazaru za cenu 5000kč.
Tak jsem po chvilkovém přemýšlení vyrazil do bazaru. Jelikož bylo asi 20 pod nulou, baterie otočila startérem asi dvakrát, tak jsem pelášil domů pro otcovu baterku z uloženky a po hodině si vychutnával cestu v MB.
K vozu byla poměrně slušná výbava ND, jako sada paken, relé, tesnění pod hlavu, paraboly a klínáky.
Chvilku jsem si jezdil pouze v původním stavu, kdy byla celá natřená štětkou, chycené chromy a semtam nějaký ten šrám, skelet jinak v pořádku.
Protože mi v té době bylo dvacet začal jsem toužit po kotoučových brzdách, motoru Favorit a o širokých nápravách.
Nejvíce mě ale začal trápit vzhled auta, vypadalo zuboženě v tom štětkolaku, tak jsem začal pod vodou brousit celou kastly, docela jsem si dal, ale za den hotovo.
Pak nějaké to kytování a volba odstínu padla na červenou tmavou 8850.
Lakování proběhlo celkem bez větších problémů, auto hnedle prokouklo.
Následovala montáž alu kol kopretin a takto odjezdila asi rok.
Měla následovat další evoluce s již zmíněnými komponenty z mladších modelů škoda, kterou jsem si nakonec rozmyslel a přiklonil se k originálu, s pouze vratnými úpravami jako elektrony, volant a jiné dobové věci.
Dostala nové pakny, kulové čepy, tlumiče, náplně.........
Nijak se nebráním ani 14tkovým pneu, které mám zrenovované takže jsou kdykoli k použití podle nálady.
Škodovkám zdar, věrný fanoušek.
MB 69 - komentáře:
16:45:50
05.09.2010
05.09.2010
kozel 130 GL
Pane jo, ta je nádherná, seš borec to dát do takovéhleho stavu!
16:36:03
05.09.2010
05.09.2010
MB 69
Děkuji všem za kladné ohlasy, moc mě to potěšilo.
09:35:53
05.09.2010
05.09.2010
Sp4rc0
Kráásná..
08:30:27
05.09.2010
05.09.2010
Danster
Moc pěkná 1000covka
00:07:07
05.09.2010
05.09.2010
Jožynek
Krása, šup do obľúbených...
23:22:23
04.09.2010
04.09.2010
kubo980
krasa, riadna leštenka!
23:10:53
04.09.2010
04.09.2010
OJOUCH
Moc moc pekny kousek !!!