skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000 Mb, vyrobená 4.6. 1964 v první sérii. Auto jsem dovezl do F-M z Karlových Varů v roce 2010. Jedná se o jednu z nejstarších (ne-li nejstarší) dochovanou sériovou tisícovku. Vzhledem k tomuto faktu jsem upustil od myšlenky poslat ji dál a budu doufat, že se někdy dočká renovace, kterou potřebuje.
Na plánovanou renovaci sháním:
Krajní kuláky řízení s mazničkou + manžety
Kryt zadního světla bez jakýchkoli údajů na odrazce
Zadní gumové koberce
Prvomodelové paraboly
Dva nové kryty vnitřního osvětlení
Dva nové prvomodelové dveřní spínače
Pár domečků excentrů
Celoplechové tlumiče
Tak kdyby někdo něco z tohoto měl, rád koupím/vyměním
Na plánovanou renovaci sháním:
Krajní kuláky řízení s mazničkou + manžety
Kryt zadního světla bez jakýchkoli údajů na odrazce
Zadní gumové koberce
Prvomodelové paraboly
Dva nové kryty vnitřního osvětlení
Dva nové prvomodelové dveřní spínače
Pár domečků excentrů
Celoplechové tlumiče
Tak kdyby někdo něco z tohoto měl, rád koupím/vyměním
Petr98/MB64 - komentáře:
fotky budou. Přivezl jsem to za tmy a v garáži mi nejde světlo, tak třeba zítra to cvaknu.
-> Petr98: A uz vidim, ze je to asi z noveho MBG. Gratujujem :) Ozvi sa prosim Olinovi, ma zoznam existujucich MBG, tak nech ho tam pripise, ak ho este nema evidovane.Vdaka
Daj nejake foto toho MBG...
Daj nejake foto toho MBG...
-> Petr98: Luxus, ta dvoj-karburacia :). Kde si to pozhanal a co si za to dal, ak to nie je tajomstvo. Pripadne do sprav.
Vdaka. Drzim palce, krasne auticko
Vdaka. Drzim palce, krasne auticko
V té době se uvádělo číslo motoru a číslo podvozku shodné. Číslo karosérie bylo však jiné.Ano i v TP. je uvedeno číslo podvozku i číslo motoru shodné. Na štítku totiž nebyly dvě kolonky(motor, kastle) jako na pozdějších. Ale je to tak viz foto-certifikát škodovky, kterým si původní majitel zkontroloval původ, akorát si původní majitel nevšiml, že mu tam špatně vytiskli číslo kastle.

-> Petr98: Teda ty čísla, to je mi divný.. Identifikaci "šéfuje" číslo motoru, jak píšete, ale než se jim to někdy v roce 65 rozešlo, bylo číslo vozidla s číslem motoru shodný, čili i to na malém štítku - alespoň na mým autě to tak bylo. Inu, asi zas nějaká boleslavská odchylka..
Je to první série. První série je číslo motoru 1001-3100. Ty máš 2537- takže už máš první modifikaci, která byla od čísla 2500. Ta modifikace je zkrácení předních pružin spolu se zvýšením zdvihu ramen přední nápravy. Ale to už jsem zašel moc do detailů. A ty trubičky tam mít nemusíš. Jsou to trubičky k termosytiči, který měly všechny MB z výroby. Termosytič je sice origo, ale ve všech režimech je lepší manuální. Lepší start, můžeš ho vypnout kdy chceš atd....
Joo jasny to uz jsem se dozvedel mam 2537 takze taky prvni serie ze? a nevíš o nekom kdo ma ty dvoudilny cečka? a jeste jsem se chtel zeptat taky tam musim mit ten bimetal? ty dve hadicky od parohu?
Jo. Ale série jsou v pořadí podle čísla motoru...
jako ze to je 585 kus?
no číslo kastle.
Hele prosim te co znamena ta čisla na te kastli co je vedle vedlee ehmm joo štítku u motoru?
Přídány fotky sedadel
hagios 04.02.11 22:08:32 napsal:
Ja by som rád videl tie nové sedačky zblízka. Sú normálne šité, alebo
tie pruhy niekto robil teplom? mrknu z hlavy nevím
Ja by som rád videl tie nové sedačky zblízka. Sú normálne šité, alebo
tie pruhy niekto robil teplom? mrknu z hlavy nevím
Ja by som rád videl tie nové sedačky zblízka. Sú normálne šité, alebo tie pruhy niekto robil teplom?
já mám 2337mý kousek, takže toto je pecka tedy

Je to taková prvotinka, kromě Xmarta, který má vývojové vozidlo z roku 61. Ale ze sériové výroby mám zatím asi nejstarší. Zatím jsem neobjevil starší.

herdek, další kapsovka, a samé prvotiny... taky bych se už měl vrhnout na tu mou, každopádně držím palce, at to jde od ruky
Pokud vše vyjde, tak přístí sobotu vedle ní přibude jedna raritka. Napovím- jedno z aut, kterých bylo vyrobeno 3287.
Ne byly takové, ale krapet jiné. Vyfotím
-> Petr98: Neoriginální, ale pěkný sedadla - origo byly s lákou navrch?
-> Pavel P..: Taky koukám..
-> Pavel P..: Taky koukám..