skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1000 MBG z května 1968 kterou už před dávnými lety chtěl opravit jeden můj známý. Nakonec jsem se rozhodl ji zachránit před šrotem.
Původní plán byl prodej, vzhledem k mým omezeným časovým rezervám. Nakonec to rozsekl výskyt vhodného dárce, tak se do toho zvolna pustím.
Motoru bohužel chybí dva karburátory se vším co k nim patří z čehož jsem smutný, ale tak to bývá.
Vzhledem ke stavu karoserie jsem se rozhodl pro její výměnu. Je levnější a snažší opravit jinou z auta bez dokladů co má najeto kolem 58tis.
Barva vozu je šeď námořní(navy grey).
Držte mi place, případně házejte tipy na inzeráty;-)
Sací potrubí s plechem je doma.
Sehnán filtrbox.
Zapůjčeny táhla karburace s ovládáním na okopírování.
Původní plán byl prodej, vzhledem k mým omezeným časovým rezervám. Nakonec to rozsekl výskyt vhodného dárce, tak se do toho zvolna pustím.
Motoru bohužel chybí dva karburátory se vším co k nim patří z čehož jsem smutný, ale tak to bývá.
Vzhledem ke stavu karoserie jsem se rozhodl pro její výměnu. Je levnější a snažší opravit jinou z auta bez dokladů co má najeto kolem 58tis.
Barva vozu je šeď námořní(navy grey).
Držte mi place, případně házejte tipy na inzeráty;-)
Sací potrubí s plechem je doma.
Sehnán filtrbox.
Zapůjčeny táhla karburace s ovládáním na okopírování.
Fífa/1000MBG - komentáře:
-> Fifa: jasný chápu to,mě jen prozatím zajímá co tam vůbec má být uprostřed,plasty mam ale ten znak ne,a jaká by byla případně cena volantu?
Fífo, tak to to Géčko patří mezi poslední vyrobené a je to 17 serie.
jo aha :-) tka to jooo :-) dik za ujasnění 

-> alesek - 105 S: ještě tam stojí, odvážim ji až později. Musím udělat místo..
-> Fifa: Ještě včera jsem ji viděl stát u předchozího majitele - Nová ves (Smržovka), jezdím okolo každý den do práce
.

Tomaso435 06.04.10 23:15:36 napsal:
mimo soutěž : jakej je vlastně rozdíl mezi MB a MBG ? :-) Hlavně dvoukarburátorový motor, MBGéčka měla jen uzký sloupek, a zadní blatníky již s rohožkou a všechny byly DeLuxe. Tato vypadá na nějakou 16.serii
mimo soutěž : jakej je vlastně rozdíl mezi MB a MBG ? :-) Hlavně dvoukarburátorový motor, MBGéčka měla jen uzký sloupek, a zadní blatníky již s rohožkou a všechny byly DeLuxe. Tato vypadá na nějakou 16.serii
-> Tomaso435: som postrehol ze MBG ma 2 jednokomoraky, a teda aj ine sacie a filterbox + iny system sytica a veci okolo ako plyn a tak
mimo soutěž : jakej je vlastně rozdíl mezi MB a MBG ? :-)
-> 4dams: no nevim, jestli v pripade karoserie hraje nejakou vyrznou rili, ze to bylo/nebylo MBG
Tak to mám velkou radost, že to embégéčko chceš dát do pořádku. Mám také jedno, tak že to to je má srdeční záležitost. Zatím mám zmapovanou necelou dvacítku MBG v čechách a na slovensku. Držím palce s další renovací.
podla mna to nieje az tak zle... podlaha sa da vyrobit, aj z horsich vrakov spravili auta. Za tu robotu by to stalo, je to MBG!
-> Radek Retro eLeSo: Jestli si doma vzpomenu,jsem tam jen o víkendech a ty jsou nabitý. I tak bych volant prodával radši komplet..
mohl bys mi poslat ne mejla detailnější fotku středu volantu?mam ten samej ale krytka chybí a shánim!!!!díky

-> havlik: zkusim ještě pátrat po předchozích majitelích.Nebude to ale jednoduchý.
-> Fifa: 6000 na burze bez filtrboxu
filtrbox další 3000

havlik: Původní je akorát ten motor, karbce chyběj. Takže sháním!
Jinak origo karoserie je opradu šíleně opravená, střecha je došlapaná, torpédo pod předním oknem dobitý. S touhle bedýnkou už jsem to vzdal..
Jinak origo karoserie je opradu šíleně opravená, střecha je došlapaná, torpédo pod předním oknem dobitý. S touhle bedýnkou už jsem to vzdal..
Vypada to ze vyfukovy potrubi se zachovalo na dvojkarbec. Škoda že tyhle rozebírači to aspon nemaj v suchu , pak je toho moc v haji . Ale myslim ze to pujde. Je to preci MBG ! : )
Motor původní a už jednokarbec

Diky : )
Nebyla by fotka motoru?