-> Krupp: tak kastle byla úplně příšerně opravená a byl to kvašák. Spousta míst nahnilých, po rýpnutí by tam byly díry.
Měl by to být květe 68. 17. série je to na 100%
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1000 MBG z května 1968 kterou už před dávnými lety chtěl opravit jeden můj známý. Nakonec jsem se rozhodl ji zachránit před šrotem.
Původní plán byl prodej, vzhledem k mým omezeným časovým rezervám. Nakonec to rozsekl výskyt vhodného dárce, tak se do toho zvolna pustím.
Motoru bohužel chybí dva karburátory se vším co k nim patří z čehož jsem smutný, ale tak to bývá.
Vzhledem ke stavu karoserie jsem se rozhodl pro její výměnu. Je levnější a snažší opravit jinou z auta bez dokladů co má najeto kolem 58tis.
Barva vozu je šeď námořní(navy grey).
Držte mi place, případně házejte tipy na inzeráty;-)
Sací potrubí s plechem je doma.
Sehnán filtrbox.
Zapůjčeny táhla karburace s ovládáním na okopírování.
Původní plán byl prodej, vzhledem k mým omezeným časovým rezervám. Nakonec to rozsekl výskyt vhodného dárce, tak se do toho zvolna pustím.
Motoru bohužel chybí dva karburátory se vším co k nim patří z čehož jsem smutný, ale tak to bývá.
Vzhledem ke stavu karoserie jsem se rozhodl pro její výměnu. Je levnější a snažší opravit jinou z auta bez dokladů co má najeto kolem 58tis.
Barva vozu je šeď námořní(navy grey).
Držte mi place, případně házejte tipy na inzeráty;-)
Sací potrubí s plechem je doma.
Sehnán filtrbox.
Zapůjčeny táhla karburace s ovládáním na okopírování.
Fífa/1000MBG - komentáře:
Ten mtrvy litr ma z dalky lepsi kastli nez mam ja :) Muzu se zeptat na cislo kastle? nebo aspon mesic vyroby? Jestli je to 17. serie, sem blizko :)
-> j_j: hmm, ja mam ulozeny v stodole motor s100 origo z mojho auta, po G.O. a ked som sa tam bol pozriet posledne, tak som skoro plakal, ako chudak vyzera :( Vsetky dekle, hlava, vsetko hrdzave...
-> Fifa: ale zase se tam práší a mrzne tam...po renovaci bych chtěl sehnat teplou suchou garáž....a do stodoly třeba natáhnout 2 kastle MBčka jen tak na díly nebo na hraní :)
-> j_j: to se někdo má. To já bohužel nemám. Už takhle mám pronajatou garáž na modrou.
vrahůůůůů
ale tak to je tim,že já mám místo na dalších 5 kastlí ve stodole :)

-> urbi: ano je
-> dušan: taky mi pripada ze smrzovky.majiteli je to tak?

-> Jozka: Díky moc za ujasnění. Pokoušel jsem se vyčíst na krabici lokalitu výroby konvice a je tam je Czech Republic. Ani made in tam není. Těžko říct jestli je bouchají v číně nebo v Hlinsku. Chtělo by to tam zkusit zavolat.
-> Fifa: Jo, pro MBX a MBG jsou hliníkový vany série, i když zrovna taky pátrám po tom, zda jsou úplně shodný s těma pro 110LS/R - originál mi byl odcizen a trochu mi nesedí ty čísla, co jsou na nich odlitý.
Sportovní volanty první už koncem 60. let byly, ale jestli zrovna tento (Monte Carlo?), nevím - ty tři jejich základní výrobci dělali zdá se od počátku výroby provedení pro 100 i 1000 - u tohoto mám nejmíň info, ale zkusím se mrknout. Ale jestli má origo nábu na MB, tak bych ho akceptoval jako pozdější doplněk z doby obvyklé životnosti vozu.
Ta ETA je dělaná ještě někde tady v Česku?
Dodatek - o volantu nic, při průzkumu zjištěno že 3. další výrobci začli až v 70. letech, volanty z Kolína mají schvalovací list až z roku 1975!
Sportovní volanty první už koncem 60. let byly, ale jestli zrovna tento (Monte Carlo?), nevím - ty tři jejich základní výrobci dělali zdá se od počátku výroby provedení pro 100 i 1000 - u tohoto mám nejmíň info, ale zkusím se mrknout. Ale jestli má origo nábu na MB, tak bych ho akceptoval jako pozdější doplněk z doby obvyklé životnosti vozu.
Ta ETA je dělaná ještě někde tady v Česku?
Dodatek - o volantu nic, při průzkumu zjištěno že 3. další výrobci začli až v 70. letech, volanty z Kolína mají schvalovací list až z roku 1975!
čau . prosím tě odkud máš toho modrého litra zda se mě že ho znám není náhodou ze Smržovky
-> Fifa: Hlinikove spodne viko sa montovalo od 13 serie (kveten 1967) vyhradne pre MBG/MBX a neskor aj pre vsetky 1100MB
Inac drzim palce pri renovacii, som na tom dost podobne, nastastie ale mam 2 karburaciu, len s tiahlami a ovladacou konzolou karbecov mam trosku problem
Inac drzim palce pri renovacii, som na tom dost podobne, nastastie ale mam 2 karburaciu, len s tiahlami a ovladacou konzolou karbecov mam trosku problem
-> Jozka: Palubku mám naštěstí ještě jednu deluxovou v pěkném stavu. Paradoxně jsem ji vykuchnul kdysi z MBG. Bohužel nemělo 2 karburátory. Jinak bych je měl už taky. Plech na sedačky mám též. Opět jsem je vyndal z MBG. Bohužel nepředloženě jsem je zbavil původní barvy:-(
Objevil jsem obdobný lak na nové rychlovarné nerezové konvici od Ety.Takže lak není úplně neobnovitelný, jen hodně těžko.
Plechy sedaček a kryty A sloupků mám v modré, nalakovaný na modro.. Snad nějak obnovím ty co jsou na vraku.
-> Embeso: O pozičce samozřejmě vím
Teď by mě zajímalo jestli se dal takovýhle volant pořídit už na MB. A další věc je kdy se začala montovat hliníková vana. Bylo to až na 110R/110LS?
Objevil jsem obdobný lak na nové rychlovarné nerezové konvici od Ety.Takže lak není úplně neobnovitelný, jen hodně těžko.
Plechy sedaček a kryty A sloupků mám v modré, nalakovaný na modro.. Snad nějak obnovím ty co jsou na vraku.
-> Embeso: O pozičce samozřejmě vím

Teď by mě zajímalo jestli se dal takovýhle volant pořídit už na MB. A další věc je kdy se začala montovat hliníková vana. Bylo to až na 110R/110LS?
No vida ho MBG.Fífo,veliká gratulace,ikdyž stav je vážně hrozivej.Rozdíly jsou přesně takový jako psal Jožka a já ještě doplním,abys nezapomněl zavařit pozičku,kterou ta náhradní karoserie ještě má 

Jo, ještě jsem zapomněl na plechový kryty "A" sloupků ve stejný povrchovce, taky nejsou k sehnání a krycí plechy boků P sedáků - ale ty jdou relativně snadno vyrobit a jsou klasicky černý podobně jako různý MB dekly.
Další odchylka v de Luxe palubce byla papírová lakovaná vložka přihrádky, ale ta zpravidla nepřežila ani nejlepší léta eMBs, natož ty vrakoidní.
Další odchylka v de Luxe palubce byla papírová lakovaná vložka přihrádky, ale ta zpravidla nepřežila ani nejlepší léta eMBs, natož ty vrakoidní.
-> havlik: Kromě toho, že obložení kolem ní je ze skutečný koženky a ne z toho nalakovanýho hadru jako u standartů, tak je rozdíl sice jen (pokud teda vím) v šedým čeřínkovým nátěru, ale ten je dneska prakticky nenapodobitelnej..
Tahle má sice dvě díry vlevo navíc, ale jinak vypadá, že by mohla být po odstranění mechu a lišejníků ještě k světu
.
Tahle má sice dvě díry vlevo navíc, ale jinak vypadá, že by mohla být po odstranění mechu a lišejníků ještě k světu

-> Jozka: jakej je rozdíl mezi deluxe palubkou a normální?
Nejdůležitější karosářský odchylky MBG máš -štítek kapoty, de luxe palubku a potah zadního plata, navrch pěknej volant, tak jsi v poho.
Mimochodem, pěkná barevná kombinace na tý 2nd kastli.
Mimochodem, pěkná barevná kombinace na tý 2nd kastli.

Noo tk to je opravdu kupa práce.. hodně zdaru
-> Radek Retro eLeSo: Dohodneme se přes SZ. Nejdřív to nějak vyfotím.