skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AKTUÁLNĚ:
Něco málo k autu:
- Škoda 1000 MB De Luxe
- vyrobena na Vánoce 67
- 16 série
- barva: Lahvová zelená BAL 5910
- blinkry v blatnicích
- béžový koženkový interiér, šedá palubní deska
- Jsem její 4 majitel.Původní spz byla ABA 41-14
Dneska jsem v PC našel dokonce i nějaké video,když jsem ještě zkoušel světla:
Zajímavé počtění o jednotlivých změnách,úpravách jednotlivých sériích během výroby:
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487
Něco málo k autu:
- Škoda 1000 MB De Luxe
- vyrobena na Vánoce 67
- 16 série
- barva: Lahvová zelená BAL 5910
- blinkry v blatnicích
- béžový koženkový interiér, šedá palubní deska
- Jsem její 4 majitel.Původní spz byla ABA 41-14
Dneska jsem v PC našel dokonce i nějaké video,když jsem ještě zkoušel světla:
Zajímavé počtění o jednotlivých změnách,úpravách jednotlivých sériích během výroby:
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487
Doking/De Luxe - komentáře:
-> doking: Jojo, tady ještě škodovky jezdí dosti. Stovka z Olšan, není bílá?
Ok, budu koukat po SPZkách a fotiti
.
A ty to tady kolem Olšan, Bohutína, Rudy dosti znáš, že?
Ok, budu koukat po SPZkách a fotiti

A ty to tady kolem Olšan, Bohutína, Rudy dosti znáš, že?
-> krtik: Jinak co se týče popisu auta,stav co si ji já pamatuju :-D mám popsanej v textu,ale reálně to je rv 1965(teda doufam,aspoň dle dědových slov),ale po nehodě má mít širokej sloupek (děda opět vzpomínal a říkal něco v tom smyslu,že vyměňoval jen samotný C sloupky,že střechu snad ne(že zůstala s prolisem,z fotky toho ale moc nepoznám,já tomu nevěřím. A měla by to být slonová kost,jak je na tom předek to netuším na fotkách co mám je to jen širokej úsměv,jestli se to po nehodě změnilo,nevím,asi po tetě budu chtít jestli nemá nějaký fotky. Jestli ji potkáš,vyfotíš jí případně,zkus se zaměřit na spz,jestli náhodou to nebude stále SU 45-44,protože taťka to na sebe neměl v Praze přihlášený,měl to jen půjčený.
-> krtik: To já bohužel nevím,teta mi to ještě neřekla,až tam příště pojedu,tak to z ní musím vydolovat,embéčko bylo v Bludově asi od roku 74 nevím asi do 87-88,kdy děda pořídil Š120,embéčko pak bylo v Praze asi do roku 91.kdy taťka koupil rok ojetýho favorita za 100 tisíc tehdy,v současnosti odpočívá ve stodole vedle mýho embéčka,tak embéčko šlo zpátky na moravu za tetou do Bohutína,kde bylo cca do 95-96,kdy teta pořídila taky š120 podobnou té dědově.Dneska stojí dědova škůdka na špalcích pod plachtou vedle garáže :-(,ještě jednu zimu bude muset tak přežít,pak snad ji bude kam uklidit.Pracuju na tom. Tak v tamtom kraji se myslím,drží ještě dost 120,jeden dědův známý s Olšan stále jezdí Škodou 100,mám na ní zálusk, i když to asi nevyjde,také mám někde foto,možná ho najdu. Jo jinak,to že je to v Bludově,to si předpokládám vyčetl z fotky? :-)
-> doking: Ahoj, tak jsem se dočetl, že vaše eMBečka by měla být u nás v Rudě?
Komu jste ji prodívali? Aspoň jedno MB tu jezdí, jen teď nevím, jakej typ. A další auto poblíž je eMka tvého dědy v Bludově..? 


-> TTomas: Díky :-),pár lidí už je sice zná,ale odteďka tu zůstanou pro každýho,kdo se bude chtít kouknout. Když koukneš na tu fotku,jak kouká čumák z garáže,tak tam na zdni uvnitř visí cosi kulatého, to jest skleněný kalendář z roku 1977 a visí tam dodnes,v době,kdy garáž okupuje Fabia junior :-D,sotva projede vratama.
-> doking: Ty dobove fotografie jsou krasne

Asi se praštím,dělám dvakrát stejnou chybu,poprvý mě ocet zlikvidoval šneka řízení a teď karbburátor,nechal jsem to v něm moc dlouho u obou utrpěla povrchová úprava,asi zůstanu u odmašťovadla na trouby a grily a další problém je v samotné skřínce řízení,kdy páku řízení nemůžu oddělit od té hřídele,nebo jak to nazvat,to co vodí ten protikus šneku. Nepomohlo nahřátí na cca 250°C (20min) a asi milion ran kladivem,asi přistoupím k likvidační mětodě,ale zjistil jsem ručně to odřezat,by bylo tak na rok i s novou ostrou pilkou, hlavně chci skříňku převodky,zbytek mám novej a stále se dá sehnat. Naštěstí se jedná o již jeté a použité věci,tak to mě aspoň ukliďnuje.
-> Tomáššš: brousil jsem to,sice né uplně dokonale,ale svár je ok a plech v okolí také,tak snad to celkově bude zdravé.
Jo chlapci az vam spocitam co me tahle sranda stala tak se vam protoci panenky. Technickou mam 24 srpna a do te doby musim hlavne odstranit tu nechutnou pracho-olejovou masu ktera zespoda obaluje prevodovku a cast motoru. Taky mi tece spojkovy valec u pedalu a prave zadni brzdove prasatko. Tohle eMBecko proslo renovaci navrch huj a vespod fuj. ^Buse s nim jeste spousta prace nez bude odpovidat mym predstavam.
-> j_j: já taky nehodlám za přepis platit těch 10 tKč,ty si to snad za 110L zaplatil,nebo si to udělal přes ztp či HV?
-> PAV-PO: tak určitě neplatíš 10 tkč jako my tady
uděláš prosím někde fotogalerii tvého skvostu? spíš motoru, interiéru a tak...díky

-> j_j: Jo, jo, prdelky, prdelky. To je tak kdyz se jeden preklepne a pak si to ani neprecte. Dneska jsem byl bojovat s urednim simlem abych mohl prihlasit meho Belouse.
-> PAV-PO: tak to je z doby Viléma Dobyvatele a o rok mladší než bitva u Hastingsu- toho si považuj 

-> Tomáššš: uvidím no,snad to půjde nějak snadně.
Ahoj Doking, jake mas cislo karoserie? Myslim ze muj Belous je chudy pribuzny. Je to standart vyrobeny 10 prosince 1067.
-> doking: som zvedavy na stav ked to obrusis 

-> eMBébé: díky :-), já bych právě chtěl zkusit i to s těma sloupkama (ale možná jen střecha + C sloupek) imitace stahovací střechy :-). Ano to kontrasní je výraznější a asi i hezčí,ale ta černá se zelenou a béžovým interierem,to sem si řikal,to bych měl malej levnej jaguar :-D,céčka mám sundané,ale nemám origo chromované,ale kupoval jsem to už s nějakýma jen stříbrnými (asi nějaký levný náhradní díl)
na foto č.IV. se toho trochu bojím,ale snad to pujde opravit bez nějakého zásahu do kastle,doufám v to.