skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AKTUÁLNĚ:
Něco málo k autu:
- Škoda 1000 MB De Luxe
- vyrobena na Vánoce 67
- 16 série
- barva: Lahvová zelená BAL 5910
- blinkry v blatnicích
- béžový koženkový interiér, šedá palubní deska
- Jsem její 4 majitel.Původní spz byla ABA 41-14
Dneska jsem v PC našel dokonce i nějaké video,když jsem ještě zkoušel světla:
Zajímavé počtění o jednotlivých změnách,úpravách jednotlivých sériích během výroby:
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487
Něco málo k autu:
- Škoda 1000 MB De Luxe
- vyrobena na Vánoce 67
- 16 série
- barva: Lahvová zelená BAL 5910
- blinkry v blatnicích
- béžový koženkový interiér, šedá palubní deska
- Jsem její 4 majitel.Původní spz byla ABA 41-14
Dneska jsem v PC našel dokonce i nějaké video,když jsem ještě zkoušel světla:
Zajímavé počtění o jednotlivých změnách,úpravách jednotlivých sériích během výroby:
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487
Doking/De Luxe - komentáře:
13:02:03
23.06.2011
23.06.2011
doking
-> Jozka: Co se týče tmavých disků,tak to ze zašpiňovaním moc zkušeností nemám,máme doma na všem stříbrný,takže těch to moc nepoznám na letmý pohled. Asi z nějvětší pravděpodobností,zůstanu u originálu (stříbrná,pro 15-16 serii a dále,jestli se nemýlím), černou asi zavrhnu,ale trochu uvažuju o možnosti dát kola do stejné barvy jako karoserii,i když to se mi líbí víc,když je auto celé zelené,jakmile začínám šachovat z barvou střechy a sloupků jinak než zbytek,tak ty kola mi k tomu více sedějí v barvě jako ta střecha atd...
12:53:16
23.06.2011
23.06.2011
doking
-> Jozka: Tak moc to zas hrotit nechci,chci aby to byla odstranitelná úprava a to mi umožní si myslím,nejlépe ta folie.:-)
-> PAV-PO: Jako to já celkem také,ale spíš,co se týče vnějšího vzhledu,proto to chci aby to bylo odstranitelný,co se týče fukne auta,tak drobný věci jako alternátor/dynamo nebo cívka bosh/pal,či barvy v motorovým prostoru atd,tak moc to hrotit asi nebudu,hlavně když to pojede.
-> PAV-PO: Jako to já celkem také,ale spíš,co se týče vnějšího vzhledu,proto to chci aby to bylo odstranitelný,co se týče fukne auta,tak drobný věci jako alternátor/dynamo nebo cívka bosh/pal,či barvy v motorovým prostoru atd,tak moc to hrotit asi nebudu,hlavně když to pojede.
14:09:41
20.06.2011
20.06.2011
Jozka
-> doking: To by chtělo sehnat někde v US origo vinyl a potáhnout střechu "od podlahy". Ne, to je všechno na tobě, jen bych na disky žádnou tmavou barvu nedával - na zasvinění - zaprášení zadních kol stačí pár km a pak to vypadá děsně blbě..
08:15:24
19.06.2011
19.06.2011
PAV-PO
-> doking: Ahoj, chlapci kteri touzi po cistokrevnosti budou sice namitat ze ne, ale me se tvoje uvahy libi. Kdysi jsem tatovu 110L take odlisoval. Zakladni svetle modrou kastli jsem obdaril cernym 4-okym celem, cernou zadni maskou a postranimi mrizkami a myslim ze to nevypadalo tak spatne. Navic jsem take pouzil matnou barvu jako uvazujes ty eventuelne o strese. At se ti to podari a hlavne libi. Co si mysli ostatni neni tak dulezite, protoze hodiny stravene praci na aute investujes ty a ne nijdo jiny. Preji peknou nedeli.
02:43:09
19.06.2011
19.06.2011
doking
obrázek jen pro orientaci,v galerii je dán větší.Hrál jsem si jen trošku v malování,takže nic moc,ale pro představu to stačí.Není to originál,ale začínám pociťovat potřebu,se aspoň trochu lišit mezi těmi embéčky. Řešil bych to odstranitelnou metodou,formou barevné folie.
Šedá barva na kolech představuje chrovou poklici popř. mezikruží. Varianty disků-stříbrný,zelený(jak o auto-lahvově),béžový a černý.
Základ kastle lahvově zelená dle originálu,varianty střechy černá (spíše nějaká matnější) nebo béžová. Na obrázku jsou možné varianty a kombinace těchto barev.Určitě lze najít další kombinace.
Základní rozdíly zbarvení béžovoua černou: střecha a C sloupek/střecha a horní část dveří a A sloupek/střecha a jen svislé prvky sloupku-dveří,bez spodní hrany u oken.
Zatím je to jen taková vize,jestli se dočká realizace,to nevím.Co vy na to?
Úplně první je originální vzhled.
Šedá barva na kolech představuje chrovou poklici popř. mezikruží. Varianty disků-stříbrný,zelený(jak o auto-lahvově),béžový a černý.
Základ kastle lahvově zelená dle originálu,varianty střechy černá (spíše nějaká matnější) nebo béžová. Na obrázku jsou možné varianty a kombinace těchto barev.Určitě lze najít další kombinace.
Základní rozdíly zbarvení béžovoua černou: střecha a C sloupek/střecha a horní část dveří a A sloupek/střecha a jen svislé prvky sloupku-dveří,bez spodní hrany u oken.
Zatím je to jen taková vize,jestli se dočká realizace,to nevím.Co vy na to?
Úplně první je originální vzhled.
12:21:29
18.06.2011
18.06.2011
j_j
11:26:04
20.05.2011
20.05.2011
doking
Taky mi to přijde škoda to použít,ale když už to mám,tak je to lepší,než to bastlit jinak a popřípadě si něco zničit. Podobným přístupem známej ohnul klikovku bráchovi na fichtlu.
22:18:04
19.05.2011
19.05.2011
Fifa
18.05.11 17:18:31 Tak to je moc pěkný. Zrovna bych potřeboval ten stahovák na přední ložiska. Z mých zinkovaných těhlic se jim nechce. Skoro škoda ty přípravky používat ;-)
09:06:39
19.05.2011
19.05.2011
Jozka
-> doking 18.05.11 17:18:31: Opravdu nádhera.. k tomu se dostat, letí porcelán z obýváku okamžitě do popelnice..
00:08:34
19.05.2011
19.05.2011
doking
-> j_j: Prohrabal jsem fotky a našel jednu,kde je pás aspoň trochu vidět,tak tyhle mám já.
17:18:31
18.05.2011
18.05.2011
doking
A teď to půjde od ruky s originálními přípravky, jsou netknuté :-)
Nalisovávací vložka malá.
Nalisovávací vložka velká.
Narážecí trn ložiska předního kola.
Narážecí trn ložiska zadního kola.
Narážecí trn mazacího víčka.
Stahovák a natahovák ložisek zadního kola.
Stahovák kulového čepu.
Stahovák mazacího víčka.
Stahovák vnitřního ložiska předního kola.
Stahovák zadního brzdového bubnu.
Zarážecí klínek.
Nalisovávací vložka malá.
Nalisovávací vložka velká.
Narážecí trn ložiska předního kola.
Narážecí trn ložiska zadního kola.
Narážecí trn mazacího víčka.
Stahovák a natahovák ložisek zadního kola.
Stahovák kulového čepu.
Stahovák mazacího víčka.
Stahovák vnitřního ložiska předního kola.
Stahovák zadního brzdového bubnu.
Zarážecí klínek.
22:33:47
17.04.2011
17.04.2011
doking
-> tatraplan: jasně,to věřím, z pohledu dostupnosti dílů,jednodušší a levnější na údržbu, přijatelná cena, Je to sen aspoň se v 603 či 613 chci někdy svézt, ještě jsem neměl to potěšení.Je to takový sen,který si zároveń nechci splnit,když pomyslím na to co vše by to obnášelo. Ta moje zelená nešťasnice mi bohatě stačí.
19:36:21
17.04.2011
17.04.2011
tatraplan
K tomu autosalonu, embéčko je lepší auto než šestsettrojka, věř mi...
14:26:15
14.04.2011
14.04.2011
TT_daniel
-> doking: ten domaci autosalon je super
15:22:10
13.04.2011
13.04.2011
rubigall
-> Fifa: tak na to som celkom zvedavý teším sa na foto...
20:37:49
12.04.2011
12.04.2011
Fifa
-> all: Mě se podařilo před týdnem zabudovat radiátor z Fava do lamino obalu z MB, chystám podrobnější fotodokumentaci s popisem. Chybí jmi ještě pár fotek a trubka s vypouštěcím kohoutem. Až to bude vše tak to dám k autu.
18:43:43
11.04.2011
11.04.2011
j_j
-> all: vůbec ty meloucháři jsou nejlepší...ted mám nabídku cromu za 5 000tkč za oba nárazníky
16:20:54
11.04.2011
11.04.2011
Jakuza
U nás je lakovna co na šmelunk Komaxituje. Befi, s.r.o. Nabídni, třeba nějaký echt dobový doplněk by to mohl vyvážit
11:40:18
11.04.2011
11.04.2011
Jozka
-> afro100: Zajímavý, že ty Renaulty jsou dílama ke škodovkám tak přátelský.. Jo, onehdy k té Avia Blue - ani jsem se do karty dívat nemusel, vzpomněl jsem si na tvé extra čalounění, takže vím..