skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto mělo jubilejní sté embéčko, jenže se mi nepovedlo najít dobové fotografie.. Je to naše původní rodinná limuzína a moje první auto vůbec. V roce 83 jsem s ním byl v 18-ti letech docela frajer :-).
Model 1000 MB standart, z MB vypuštěno 23.01.1968, 1.registrace 13.02.1968, barva původní (i nynější) č. 1013 - šeď levandulová, č. karosérie 270xxx, motor 267xxx, čili 16. série.
V současné době se nachází v neplánované rekonstrukci, neb se zčista jasna rozsypaly prahy pod oběma předními dveřmi..
Skelet už je opraven, zbývá poslední blatník a trochu zušlechtit dveře, ale nějak se mi v poslední době nedaří posunout dílo vpřed.
Tak ani o letošní dovolené se moc neurodilo, první blatník se nezdařil kvůli přílišné korozi patky, druhý je sice rzí netknutý, leč po kolizi záludně přetvarovaný. Tak jsem si udělal radost alespoň repasí palubní desky.. E: blatník se nakonec zdařil, ale až po dost dlouhém domlouvání, takže na autě jsou celkem 2. kousky z 1. první renovace 1983, hezky křížem (LP + PZ).
Tak jsem nějakou fotodokumentaci vybral a naskenoval - bohužel, nanašel jsem nejvíc hledané foto, které jsem koncem 80. let dostal na večírku od známeho z jejich rodinného alba - naše MB jako svatební kočár na druhé svatbě jeho máti asi v roce 1970.
Poté, co jsem se konečně alespoň k některým starým fotkám dostal, tak jsem zjistil, že táta uměl fakt skoro všechno, ale některý věci ne zas moc dobře - nejlepší fotky jsou ty, na kterých se vyskytuje. Taky se nevyvaroval klasický chyby Z dveře vs. blatník, což je vidět na "svatební" fotografii. Budiž mu omluvou, že jsem mu na ten blatník pár dní před tím osobně zvrhl skůtr Čezeta a na opravu neměl moc času..
A to těsnění, co jsem přidal, kdyby náhodou měl někdo navíc, tak by mi bodlo - myslel jsem, že ho slepím, leč tři ze čtyř kusů nejsou k nalezení.. E: a shledání s nima nebylo štastný, naštěstí vypomohl jetými slušnými nezištně Bukaj, čímž mu děkuju.
Aktuálně (2015-07) 1. fáze celkem 3. renovace hotova, čili auto je zhruba pojízdný, karosérie OK, motor se (s pár tisíci po GO) sice stále vzpamatovává z okoštování 9. let starého benzínu z roku 2005 (?), ale snad to rozchodí ve zdraví.
2012-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a ani to není poznat. A to jsem myslel, že touhle dobou už bude v lakovně.. :-(.
2013-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a už to bylo poznat. Takže touhle dobou už v lakovně.. :-).
2014-01.. To bude tak pěkný, že jsem to snad ani tak nechtěl..
2014-09.. Běšiny podzim - 3.místo mám dojem
2015-06.. Běšiny jaro
Model 1000 MB standart, z MB vypuštěno 23.01.1968, 1.registrace 13.02.1968, barva původní (i nynější) č. 1013 - šeď levandulová, č. karosérie 270xxx, motor 267xxx, čili 16. série.
V současné době se nachází v neplánované rekonstrukci, neb se zčista jasna rozsypaly prahy pod oběma předními dveřmi..
Skelet už je opraven, zbývá poslední blatník a trochu zušlechtit dveře, ale nějak se mi v poslední době nedaří posunout dílo vpřed.
Tak ani o letošní dovolené se moc neurodilo, první blatník se nezdařil kvůli přílišné korozi patky, druhý je sice rzí netknutý, leč po kolizi záludně přetvarovaný. Tak jsem si udělal radost alespoň repasí palubní desky.. E: blatník se nakonec zdařil, ale až po dost dlouhém domlouvání, takže na autě jsou celkem 2. kousky z 1. první renovace 1983, hezky křížem (LP + PZ).
Tak jsem nějakou fotodokumentaci vybral a naskenoval - bohužel, nanašel jsem nejvíc hledané foto, které jsem koncem 80. let dostal na večírku od známeho z jejich rodinného alba - naše MB jako svatební kočár na druhé svatbě jeho máti asi v roce 1970.
Poté, co jsem se konečně alespoň k některým starým fotkám dostal, tak jsem zjistil, že táta uměl fakt skoro všechno, ale některý věci ne zas moc dobře - nejlepší fotky jsou ty, na kterých se vyskytuje. Taky se nevyvaroval klasický chyby Z dveře vs. blatník, což je vidět na "svatební" fotografii. Budiž mu omluvou, že jsem mu na ten blatník pár dní před tím osobně zvrhl skůtr Čezeta a na opravu neměl moc času..
A to těsnění, co jsem přidal, kdyby náhodou měl někdo navíc, tak by mi bodlo - myslel jsem, že ho slepím, leč tři ze čtyř kusů nejsou k nalezení.. E: a shledání s nima nebylo štastný, naštěstí vypomohl jetými slušnými nezištně Bukaj, čímž mu děkuju.
Aktuálně (2015-07) 1. fáze celkem 3. renovace hotova, čili auto je zhruba pojízdný, karosérie OK, motor se (s pár tisíci po GO) sice stále vzpamatovává z okoštování 9. let starého benzínu z roku 2005 (?), ale snad to rozchodí ve zdraví.
2012-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a ani to není poznat. A to jsem myslel, že touhle dobou už bude v lakovně.. :-(.
2013-08.. Tak letos zas týden dovolený u auta - a už to bylo poznat. Takže touhle dobou už v lakovně.. :-).
2014-01.. To bude tak pěkný, že jsem to snad ani tak nechtěl..
2014-09.. Běšiny podzim - 3.místo mám dojem
2015-06.. Běšiny jaro
Jožka/MBF2 - komentáře:
18:44:50
07.06.2010
07.06.2010
Fifa
Zajímavý stroj. Ještě doplň obecné informace o roce a modelu. To by mě zajímalo. Jsem zvědav jak bude vypadat po další renovaci.
07:55:27
02.08.2008
02.08.2008
dušan
taky jsem zatím zustal na mrtvem bodě , ale je to hlavně pro to ze mam mraky práce . však ono.se to rozjede a tobe taky