skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem myslel, jak dám MBs 99 a 100 a nestihl jsem to. Tak jen ta stá, i když uznávám, že nic moc.. Je to zimní provozka, kdysi opatřená od kolegy hlavně kvůli dokladům. Ale bylo mi jí líto, takže jsem jí zprovoznil (mimo jiné téměř nebrzdila, byl odrezlej stabilizátor apod., pochopitelně bez STK).
Další později, teď jen veselou historku z doby koupě. Původní dohoda zněla tak asi za litr, po základním průzkumu jsme se nějakou dobu dohadovali, kdo komu těch 1000 Kč má vlastně dát. Nakonec byla hodnota vozu k oboustranné spokojenosti vyrovnána lahví skotské whisky.....
2009-08-24: Tak se s tou potvorou flekatou a křivou pořád nemůžu rozloučit.. Takže jsem se rozhodl zatěsnit zadní část vozu, než se zas zima začne vyptávat. Původně zamýšlené vyjmutí a vrácení zadního okna se rozrostlo na skoro čtyři odpoledne, ve kterých jsem vyrobil nové čalounění Z sloupků a to včetně podkladu z PSH desky, čili plastu- originál už to stejně nebude.. Za druhý jsem neodolal a vynoroval starý nový tapec pod zadní okno, za pomoci horkovzdušné pistole mu skoro vrátil původní rozměr a nahradil jím zbytky původního, který kdysi lehl při požáru motoru.
K tomu broušení, odrezování, nátěry, k oknu jsem se dostal až třetí den. Po asi 8mi letech mě překvapily čisté drážky těsnění mile a nemile to, že od zatékání nejen odešly reproduktory pod platem, ale také tzv. vada dd, neboli díra durch pod okenním rámem.
Byla nemilosrdně zakytována, neb zrovna došel plyn, okno po nástřiku rámu znovu nasazeno a následnými lijavci prověřeno. Ani kapka! Což se týká i LZ dveří- napravo teklo v rohu okna, nalevo díky tomu, že po odborné opravě po kolizi s náklaďákem bylo mezi těsnící gumou a rámem dveří vidět oblohu. Škoda, že jsem si toho nevšiml dřív, k nápravě stačilo několik ran kladivem do lemu, nesoucího pirelli profil..
Doufám, že se mi Flekouš za péči odvděčí a zas na mě bude čekat věrně celou zimu před nádražím..
Na toho pravýho Beskyda si budu po létech těžce zvykat, i když jsem polohu trefil a vylepšil ho sférickým zrcadlem, tak to není jen tak v něm něco najít..
Další později, teď jen veselou historku z doby koupě. Původní dohoda zněla tak asi za litr, po základním průzkumu jsme se nějakou dobu dohadovali, kdo komu těch 1000 Kč má vlastně dát. Nakonec byla hodnota vozu k oboustranné spokojenosti vyrovnána lahví skotské whisky.....
2009-08-24: Tak se s tou potvorou flekatou a křivou pořád nemůžu rozloučit.. Takže jsem se rozhodl zatěsnit zadní část vozu, než se zas zima začne vyptávat. Původně zamýšlené vyjmutí a vrácení zadního okna se rozrostlo na skoro čtyři odpoledne, ve kterých jsem vyrobil nové čalounění Z sloupků a to včetně podkladu z PSH desky, čili plastu- originál už to stejně nebude.. Za druhý jsem neodolal a vynoroval starý nový tapec pod zadní okno, za pomoci horkovzdušné pistole mu skoro vrátil původní rozměr a nahradil jím zbytky původního, který kdysi lehl při požáru motoru.
K tomu broušení, odrezování, nátěry, k oknu jsem se dostal až třetí den. Po asi 8mi letech mě překvapily čisté drážky těsnění mile a nemile to, že od zatékání nejen odešly reproduktory pod platem, ale také tzv. vada dd, neboli díra durch pod okenním rámem.
Byla nemilosrdně zakytována, neb zrovna došel plyn, okno po nástřiku rámu znovu nasazeno a následnými lijavci prověřeno. Ani kapka! Což se týká i LZ dveří- napravo teklo v rohu okna, nalevo díky tomu, že po odborné opravě po kolizi s náklaďákem bylo mezi těsnící gumou a rámem dveří vidět oblohu. Škoda, že jsem si toho nevšiml dřív, k nápravě stačilo několik ran kladivem do lemu, nesoucího pirelli profil..
Doufám, že se mi Flekouš za péči odvděčí a zas na mě bude čekat věrně celou zimu před nádražím..
Na toho pravýho Beskyda si budu po létech těžce zvykat, i když jsem polohu trefil a vylepšil ho sférickým zrcadlem, tak to není jen tak v něm něco najít..
Jožka/MBM - komentáře:
11:49:38
15.04.2014
15.04.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj 15.04.14 06:44:58: Já to říkal, že se ozveš
11:49:17
15.04.2014
15.04.2014
dragon_cb_cz
-> Koblet: Heh, dobrá obchodní strategie, to chválím
10:57:48
15.04.2014
15.04.2014
Jozka
-> Koblet: Tak to máš hodně dobré povyražení, taky bych aplikoval . Jsem občas v opačný pozici voženýho a takovouhle změnu bych uvítal, málokdy se mi poštěstí něco jinýho, než velenudný manažerský sedany - naopak třeba 2012 mi o vlásek uniklo povožení v originální 130RS..
10:50:37
15.04.2014
15.04.2014
Koblet
Teda já litříka jako spotřebáka nemám, ale občas v něm svezu nějakého firemního zákazníka pro potěšení. Takovej generální ředitel z Číny když se naloží do litra je pak na jednání úplně jinej člověk. A ten výraz když ho s tím vyzvednu před hotelem je k nezaplacení.
10:48:15
15.04.2014
15.04.2014
Jozka
-> Danster: Jo, výskyt je opakovanej, asi 3x jsem ho letos viděl shora z nástupiště, resp. z vlaku, pak taky nebylo čím zvěčnit.. a řekl bych, že posledních pár let v Plz tak dva tři kousky ročně takhle natrefím.. Mě se líbí jeho volant velikánskej sportovní, ten by mnozí užili ke 120S kapličce - a zajímalo by mě, kudy tankuje, místo hrdla má taky cosi divnýho..
10:17:26
15.04.2014
15.04.2014
Danster
-> Jozka 13.04.14 22:54:02: Vedle tohohle MB jsem stál asi tak v září se svým tyrkysovým když jsem se stavil u nádraží na otočku bohužél neměl jsem čím zachytit Nejvíc mě pobavil ten dřevěnej klínek co drží to okno. Ale zase MB vidět stát volně v těhle končinách se moc nevidí
08:54:35
15.04.2014
15.04.2014
Jozka
-> Bukaj: Však já tě taky mezi nás divný počítám..
06:47:06
15.04.2014
15.04.2014
Bukaj
-> Jozka 14.04.14 23:13:48: Nojo, vidět dnes Velorexa je docela klika, natož spotřebního...
...Když nemám žádné pojízdné MB, tak aspoň občas jedu do práce "spotřebním" fichtlem - taky z roku 1967
...Když nemám žádné pojízdné MB, tak aspoň občas jedu do práce "spotřebním" fichtlem - taky z roku 1967
06:44:58
15.04.2014
15.04.2014
Bukaj
23:13:48
14.04.2014
14.04.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Jo, takovýho borce jen tak někdo netrumfne - zapnout si v lednu Velouše až ke krku a vyrazit s ním v pět ráno do fachy, to už se dnes nevidí
22:40:07
14.04.2014
14.04.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Řečeno slovy Douga Badmana - "zatraceně těžká konkurence"
22:30:01
14.04.2014
14.04.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Jinak ještě daleko větší borec s exotickou provozkou dojíždí docela pravidelně (zřejmě) na vlak do Nepomuku.. skoro celou zimu (a třeba včera taky) tam na něj čekával echt Velorex kožeňák tříkolovej..
00:47:53
14.04.2014
14.04.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz:
00:43:33
14.04.2014
14.04.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Tvoje starosti na mojí hlavu
00:33:02
14.04.2014
14.04.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: No právě.. jak renovuju, ubejvaj mi auta na běžný ježdění.. ještě že mi to jde tak pomalu .
23:29:44
13.04.2014
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: No mě jedna stojí v garáži - ale jen jedna, takže jí plánuju renovovat, nikoliv obětovat bahnu velkoměsta
23:19:14
13.04.2014
13.04.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: No jo, ale sehnat takhle autenticky okyslou a přitom funkční, to dneska není jen tak...
22:57:16
13.04.2014
13.04.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Hele já bych taky provozoval a o jednom exotovi co by taky rád vím - on se určitě ozve sám
22:54:02
13.04.2014
13.04.2014
Jozka
-> kraska98: Nejspolehlivější stroj, co mám..
A objevil jsem dalšího exota, co používá MB jako provozku.. přímo v Plzni..
A objevil jsem dalšího exota, co používá MB jako provozku.. přímo v Plzni..
23:06:56
03.04.2014
03.04.2014
kraska98
Neskutečná jára.Sice to není žádná leštěnka,ale furt to jezdí.Neskutečné,že jí furt udržuješ při životě,