Pořízeno v dubnu 1997 s TP pro 1965, v.číslo 084 137, motor 121 626. V podstatě to byl skelet s P nápravou, převodovkou, P+Z oknem a zadními dveřmi, levá polovina vyvařená, k tomu papíry, celkem za 6000.
Původní záměr bylo zabavit se po večerech na montáži a udělat (spíš padělat) originál stav. Měl jsem i střechu s žebrem a úzkým sloupkem na výměnu.
Po několika veselých km na laně pytláckými stezkami (skoro to nebrzdilo) a umístění na dílně jsem postupně zjistil, že a) karosérie, sešitá v Kvasinech jako ND a měněná nejspíš profesionálně v r. 81 je až na podběhy "stovka" , b) rozdělaná oprava byla dost horká jehla (základní nátěr přímo na rez, šikmo navařený práh.., c) a nejhorší nakonec - stařeček, na kterýho byl psán TP, nebyl k nalezení.
Protože skelet byl docela slušný, rozhodl jsem se využít zbytky ze zbrkle vyšrotované Š110LS a taky realizovat pár "vylepšení", který jsem měl v hlavě a hlavně pořídil odpovídající identitu pro druhé pololetí roku 1968.
Oprava skeletu trvala asi 5 let (s pauzama délky 3 až 6 měsíců), lak zrál pak skoro rok, nastrojování 4 roky a ještě není hotovo. Mezitím trojí stěhování, dvojí změna zaměstnání, jedna povodeň..
Nějaký zvláštnosti.. el.instalace vznikla zkřížením MB, 110LS, 110R a pár nápadů, budíky jsou většinou 110R, obroušený, stříklý a po nalepení jednotlivých symbolů (čárku po čárce) opatřený bezbarvým lakem, P náprava 110LS, převodovka Š105, chladič oleje, sedadla 110LS polohovací, hodiny T72, motor 110L a posléze 110LS pošlechtěný, lak Ford Mondeo (jsou v tom takový stříbrný šupinky, ale ještě jsem to neumyl)
... a to pod tím nárazníkem byly fanfáry PAL, byla to první věc, co na autě fungovala. To byl pocit! Nicméně vyžadovaly ladění a byly vystřídány sadou ze soudobé Octavie - který měly i její životnost, takže po pár houknutích aktuálně pár od Fiamm.
Dopadlo to jak to dopadlo, leckde jsem improvizoval, dělal kompromisy a něco naštěstí úplně vypustil (např. úpravu pro 5q). Plány postupně plněny (dát Metazy místo Meteorů, taky motor 110LS, kterej má do MB správný číslo), ale pořád ještě není nedotvořeno úplně vše.
Díky za reakce věsměs kladné, přitom jsem si uvědomil, že bych měl poděkovat těm, kteří vypomohli byť jen drobnostma. Ale nejdou vyjmenovat, řekl bych, že jich bylo tak kolem 30ti... (Mário, ten voltmetr přestal voltmetrovat!)
2009-04-14: A při prvním jarním výletu tachometr tachometrovat. Přes asi dvacatero nasazení náhonu do budíku je tam zčistajasna permoník a buší do rafičky!
2009-08-24: Bohužel zase nic moc.. Auto se sice líbí, ale místo plánovaného čalounění dveří, přemístění houkaček apod. jsem pouze nasadil dárek od kolegy - opěrky P sedadel, namísto taktéž plánované výroby opěradel s opěrkami výsuvnými. Další foto je odpověď na čísi dotaz..
2015-12-02 Se tu nic nedělo..
Jožka MBB - komentáře:
-> dragon_cb_cz: A ten děda teda fakt nebyl žádná trubka..

První zjištění - motor potřebuje čilou baterii (uchlastalo se přímo ďábelsky) a ty emise v pohodě, v otáčkách skoro nic. A vůbec všechno v poho, ve čtvrtek STK opět bez závad a to měřili i odklon a sbíhavost, což už se mi léta nestalo.
-> m8rinek: Jinak to teda jede slibně (ale zatím zajíždím), účel (nezdržovat ostatní účastníky provozu 60-kou do kopce) byl splněn

.
-> Jozka: Však jo, ve mě nikdy moc nebyl, jen že 136 má sériově 46kW, tak by to byl dobrý etalon.
-> m8rinek: No z tónu konverzace doufám bylo jasné, že to není úplně vážná debata... a Jozkovo motor asi nebude úplně sériový

Každopádně k těm krávám - jak říkával můj nebožtík děda jako bývalý majitel staré Felicie - "K čemu nám bylo 50 koní, když nás ze závějě vytáhla jediná kráva"

-> dragon_cb_cz: Jasně, jasně, já zas dělal tři věci najednou, i když už to dávno nezvládám.. Ale ve mě zas už dneska není skoro žádnej duch nezdravý soutěživosti - zejména ne 1. rychlostní stupeň, on občas trošku vypadává, když se za něj neurvale vezme..
Vždyť to je uplně nesrovnatelný... Navíc výkon je veličina co alespoň pro mě není důležitá (u ,,seriovýho,, auta), buď to jede svižně a jsem s tim spokojenej, nebo to nejede, pak je ještě varianta, že to jede jako kráva, případně dvě :D.
-> Jozka: No právě - ta moje má 3.9... takže bys byl ve výhodě (pokud jde o čistou akceleraci)...
-> dragon_cb_cz: Instalovaná rozvodovka by měla mít 4.44..
-> Jozka: No při měření pindíků je 5th level (element?) stejně na prd

To spíš tobě by někdo měl zakázat ten krátkej stálej převod, těch 3.9 na tohle nejni nic moc

-> dragon_cb_cz: Moheme.. jen budeš mít zakázanej 5th level..

-> Jozka: OK... tak někdy poměříme pindíky s mojí 136GL

-> dragon_cb_cz: Odhadnutejch autorama s tímhle karbem a výfukem.. odbrždění jsem odmítnul - už takhle stavba trvala věčnost.
-> Martin/125/: Takhle bych to teda neformuloval

... ale jejich přemístění je v plánu

jau

Ty houkadla pod nárazníkem jsou strašně moc hnusný.
tuhle sem na srazu velice obdivoval. taková lehce mafiánská.

-> gabi751217 03.07.12 10:21:00: klasický 165/80-13, nějaký no name.. Sportline nebo tak něco..
ahoj pekna 1000-ka,ake mas pneu na tych elektronoch,mam take iste a neviem co na nich obut tvoje sa mi pacia,aky rozmer?nech sa dari.