skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tak tahle kára je v mé péči už 6 let,začlo to tajnou,pro rodičovstvo nemyslitelou koupí ,krásná nově nalakované,jinak sériové tisícovečky.Jak šel čas přicházeli i nová vylepšení,jako 1. eMkové nápravy, pak motor z fáva + 5q,v té době bomba věc, pak náporové chlazení,posilovač brzd...chlazené kotouče atd.Poté co se sériové fácko vydalo do věčných lovišť,přišla na řadu úprava agreátu a když tak pořádně úprava hlavy,velké ventyly,kanály, vačka 280/280, převařená klikovka na hup 78=1400ccm,vyleštěné ojnice i klika a celý komplet vyvážen,lehký setrvák a prozatim převrtaný karbec,přez další zimu pak vlečná náprava a zadní široké blatníky,takhle se jezdilo sezonu po srazech nasbírat náký ceny ze sprintů a letos v zimě přišli na řadu přední lamino blatníky ,kapoty,maska , a hlavně se pneumatiky přesunuly na dělítka,vpředu 175/50 na orígo elektrony a zadek 205/60 na nové hliníkové 8,5palce,výfukové svody 4-1 a celonerez tlumič dle fabrické dokumentace, vše celý auto po 6ti letech do laku a hurá na srazy.tak to je v kostce výčet hystorie týhle krasavice,tak doufám že se bude líbit,škodě zdar
Takže sezona 2006 je za mnou,nutno poznamenat že relativně uspěšná, nezastavily me ani jednou benga, pozbíral sem nějaké poháry na sprintech a až extrémně časté defekty předních kol a laborací s karbecem vše fachalo jak mělo, teda až do podzimních Klatov,cestou dom praskly 2 svorníky na zadnim kole a domu sem musel potupně na podvalu....
Takže ted čekám na materiál na nové 13cm dlouhé štefty, a hned jak budou doma implantuju na zadek kotoučové brzdy.který mám už rok doma
Mezi nové věcičky patří i sedečka JAMEX a karbec Sole tak už aby to tam všechno bylo
Tak dneska se autí konečně stěhovalo do vyhřátý dilny kolegy ghetobikera- jemu velký dík, a můžu začít s inovacema.
A dneska sem si přivez domu nový karbeci,dovoz itálie, WEBER 40DCOE,to to pojede
3.3. 2007-po dnešním výletě pro myshakovu GLS,sem po dlouhých peripetiích dneska večer nastartoval na nových karburátorech,prved generálku a nainstaloval vodní pumpu ze 136ky,a startér z feliny,pokračování zítra,zapojit trubky na zadní kotouče a odvzdušnit
1.4 tak autí se přemístilo na jiné stanoviště, první výlet nedopadl nic moc, vyběhla mrazovka takže zmařila všechen olej, jinak to brzdí krásně , a je třeba trošku poladit karburátory, už se třesu na doksy
13.5 2007 tak dneska se opět jezdilo, původně byl v plánu výlet něco jako spanilá jízda, ale po mí akci s krycím názvem ztracený difuzor z webru, z toho sešlo, tak sme se slezli aspon na parkovišti po ůspěšném hledání v příkopu, no snad už to byla poslední závada, a hurá na doksy,
jinak autí už má vlastní garage zaplat pánbuh
20.5 2007 jdu se hrabat v karburátorech, páč návrat z doks se projevil jako extrémně neůspěšný, je to ůůůplně rozhašený, ach jo
21.5.2007 tak a je to , po nekonečném bádání ,laborování proč to nelze vytočit více než 5500ot. sem jako poslední možnost vyzkoušel cívku a BINGO, už se to motá jak motorovka, hurá, Tímto DěKUJI BERYMU ZA POSKYTNUTí FACETKY , ještě jednouz dík pozítří vratim
26.5.2007 tak Eleanor vyhrála na sprintu ve Vysokém Mýtě pohár za 2. místo, šikovná
2.6.2007 tenhle víkend se taky povedl, na velmi pohodovém srazu v Želivu sem opět zazářil a doma je pohár za 3.místo ve sprintu, sice dojezd domu na laně, páč zakukal motor, až tohle dopíšu tak ho jdu vyndat, chjo
....a je to jasný, po rozborce motoru zní diagnoza takto, prasklá klikovka vejpůl před prvním válcem, tak držte palce at to do virtího srazu zmáknu
...... trošku z toho co se kolem auta momentálně děje.... je koupená nová převodovka 4q 4,44, a zítra bych si snad měl konečne přivézt zrepasovaný a posílený agregát, už je na čase, začátkem září se musí ukázat v plné parádě na ecce homo , už se fakt těšim až se svezu
...... motor je v autě, zaplat pánbuh, zejtra nastrojit a navrčet
4.11.2007 tak autí spinká v garáži, dneska ho ještě nastartuju a pak dobrou noc, jestli vyjede příští rok je ve hvězdách, záleží na tom kolik chytnu od komise bodů
duben 2008: měsíc bezpečnosti a tak sme prošli STK :-)
13.4 2008 auto dneska bylo poprvé venku z garáže po zimě, vše funguje, akorát namontovat nové nátrubky na webery hurá do klatov....poprvé na podvalu :-)
28.4. 2008. Běšiny jsou za náma, krásně jsme se svezli a až na drobné dětské nemoci....nestíhá ac pumpa, čož sme vyřešili demontáží z jiného vozu v kempu mezi erzetami-děkuju Láďovi Strakovi, a to že mi během 6.erzety někdo ukrad z převodovkxy 4ku :-), fungovalo vše na 1čku, hned v neděli byl vyndán motor a převodovka a odvezena na léčení,takže na želiv by měla být zdravá
17.2. převodovka je již ok, jen ji namontovat, a motor si v jiném autě dojel pro 2.místo ve sprintu
30.5-1.6. druhé místo sprint v Želivě
22.12.2008 auto přihlášeno na moji maličkost a nové RZ(staré jsou doma ponechány) 9S2 0851
po rozborce motoru zjištěno dnes následující, těsnění pod hlavou KO a potkaný sací ventily s pístama na třech válcích, já to auto už asi zapálim a bude klid:-(
3.4.2009 vyndán opět motor a veze se na léčení, chjo
26.4 2009 auto se připravuje na rally humpolec, rampa se světlama, natřena podlaha.díky berry, pracuje se na intercomu, vyvážena kola co rochu štěpána potrápila a zaleštěny stekliny na laku, asi to pak v klidu přeleštím celé, zítra snad motor
29.4 2009 vyrážím v půl 8 večer pro motor, a woalá ve 2 ráno vyrážíme na malou projíždku, kecáme intercomem, a nadáváme kolik že se to flinká srnek v tuto hodinu, nicméně auto funguje bezvadně.... spadl mi neuvěřitelný kámen ze srdce .... děkuji zůčastněným, že mě za kyselou náladu způsobenou nervama a pilovou alergii nezabili
30.4. 2009 autí hotovo , připraveno a ve finále zváženo, s 15l benzínu, nářadím, 2xrezerva, apod váží 840kg
11.5.2009 když se daří tak se daří, po rozborce sem zjistil že jsou šály nastrouhaný ve vaně, super, zejtra to vyndám a uvidím co s tím......asi to zapálim a budu mít svatej pokoj
21.9. 2009 začíná evo Xna entou, po dorozebrání motoru zjištěno že toho moc nepoužijem ,navíc objevené vychytávky stavitele radši komentovat nebudu, sme se divili že to vůbec jelo..... tak držte palce, jinak se chystá i klec dle J
video:
................... 8.12. 2009 sme se s autem rozloučily, po 10ti letech si našla nového majitele, tímto bych chtěl ještě jednou poděkovat mitfárovi Štěpánovi, za to co na autě udělal a že má semnou trpělivost, díky štepo .....to be contitut
Takže sezona 2006 je za mnou,nutno poznamenat že relativně uspěšná, nezastavily me ani jednou benga, pozbíral sem nějaké poháry na sprintech a až extrémně časté defekty předních kol a laborací s karbecem vše fachalo jak mělo, teda až do podzimních Klatov,cestou dom praskly 2 svorníky na zadnim kole a domu sem musel potupně na podvalu....
Takže ted čekám na materiál na nové 13cm dlouhé štefty, a hned jak budou doma implantuju na zadek kotoučové brzdy.který mám už rok doma
Mezi nové věcičky patří i sedečka JAMEX a karbec Sole tak už aby to tam všechno bylo
Tak dneska se autí konečně stěhovalo do vyhřátý dilny kolegy ghetobikera- jemu velký dík, a můžu začít s inovacema.
A dneska sem si přivez domu nový karbeci,dovoz itálie, WEBER 40DCOE,to to pojede
3.3. 2007-po dnešním výletě pro myshakovu GLS,sem po dlouhých peripetiích dneska večer nastartoval na nových karburátorech,prved generálku a nainstaloval vodní pumpu ze 136ky,a startér z feliny,pokračování zítra,zapojit trubky na zadní kotouče a odvzdušnit
1.4 tak autí se přemístilo na jiné stanoviště, první výlet nedopadl nic moc, vyběhla mrazovka takže zmařila všechen olej, jinak to brzdí krásně , a je třeba trošku poladit karburátory, už se třesu na doksy
13.5 2007 tak dneska se opět jezdilo, původně byl v plánu výlet něco jako spanilá jízda, ale po mí akci s krycím názvem ztracený difuzor z webru, z toho sešlo, tak sme se slezli aspon na parkovišti po ůspěšném hledání v příkopu, no snad už to byla poslední závada, a hurá na doksy,
jinak autí už má vlastní garage zaplat pánbuh
20.5 2007 jdu se hrabat v karburátorech, páč návrat z doks se projevil jako extrémně neůspěšný, je to ůůůplně rozhašený, ach jo
21.5.2007 tak a je to , po nekonečném bádání ,laborování proč to nelze vytočit více než 5500ot. sem jako poslední možnost vyzkoušel cívku a BINGO, už se to motá jak motorovka, hurá, Tímto DěKUJI BERYMU ZA POSKYTNUTí FACETKY , ještě jednouz dík pozítří vratim
26.5.2007 tak Eleanor vyhrála na sprintu ve Vysokém Mýtě pohár za 2. místo, šikovná
2.6.2007 tenhle víkend se taky povedl, na velmi pohodovém srazu v Želivu sem opět zazářil a doma je pohár za 3.místo ve sprintu, sice dojezd domu na laně, páč zakukal motor, až tohle dopíšu tak ho jdu vyndat, chjo
....a je to jasný, po rozborce motoru zní diagnoza takto, prasklá klikovka vejpůl před prvním válcem, tak držte palce at to do virtího srazu zmáknu
...... trošku z toho co se kolem auta momentálně děje.... je koupená nová převodovka 4q 4,44, a zítra bych si snad měl konečne přivézt zrepasovaný a posílený agregát, už je na čase, začátkem září se musí ukázat v plné parádě na ecce homo , už se fakt těšim až se svezu
...... motor je v autě, zaplat pánbuh, zejtra nastrojit a navrčet
4.11.2007 tak autí spinká v garáži, dneska ho ještě nastartuju a pak dobrou noc, jestli vyjede příští rok je ve hvězdách, záleží na tom kolik chytnu od komise bodů
duben 2008: měsíc bezpečnosti a tak sme prošli STK :-)
13.4 2008 auto dneska bylo poprvé venku z garáže po zimě, vše funguje, akorát namontovat nové nátrubky na webery hurá do klatov....poprvé na podvalu :-)
28.4. 2008. Běšiny jsou za náma, krásně jsme se svezli a až na drobné dětské nemoci....nestíhá ac pumpa, čož sme vyřešili demontáží z jiného vozu v kempu mezi erzetami-děkuju Láďovi Strakovi, a to že mi během 6.erzety někdo ukrad z převodovkxy 4ku :-), fungovalo vše na 1čku, hned v neděli byl vyndán motor a převodovka a odvezena na léčení,takže na želiv by měla být zdravá
17.2. převodovka je již ok, jen ji namontovat, a motor si v jiném autě dojel pro 2.místo ve sprintu
30.5-1.6. druhé místo sprint v Želivě
22.12.2008 auto přihlášeno na moji maličkost a nové RZ(staré jsou doma ponechány) 9S2 0851
po rozborce motoru zjištěno dnes následující, těsnění pod hlavou KO a potkaný sací ventily s pístama na třech válcích, já to auto už asi zapálim a bude klid:-(
3.4.2009 vyndán opět motor a veze se na léčení, chjo
26.4 2009 auto se připravuje na rally humpolec, rampa se světlama, natřena podlaha.díky berry, pracuje se na intercomu, vyvážena kola co rochu štěpána potrápila a zaleštěny stekliny na laku, asi to pak v klidu přeleštím celé, zítra snad motor
29.4 2009 vyrážím v půl 8 večer pro motor, a woalá ve 2 ráno vyrážíme na malou projíždku, kecáme intercomem, a nadáváme kolik že se to flinká srnek v tuto hodinu, nicméně auto funguje bezvadně.... spadl mi neuvěřitelný kámen ze srdce .... děkuji zůčastněným, že mě za kyselou náladu způsobenou nervama a pilovou alergii nezabili
30.4. 2009 autí hotovo , připraveno a ve finále zváženo, s 15l benzínu, nářadím, 2xrezerva, apod váží 840kg
11.5.2009 když se daří tak se daří, po rozborce sem zjistil že jsou šály nastrouhaný ve vaně, super, zejtra to vyndám a uvidím co s tím......asi to zapálim a budu mít svatej pokoj
21.9. 2009 začíná evo Xna entou, po dorozebrání motoru zjištěno že toho moc nepoužijem ,navíc objevené vychytávky stavitele radši komentovat nebudu, sme se divili že to vůbec jelo..... tak držte palce, jinak se chystá i klec dle J
video:
................... 8.12. 2009 sme se s autem rozloučily, po 10ti letech si našla nového majitele, tímto bych chtěl ještě jednou poděkovat mitfárovi Štěpánovi, za to co na autě udělal a že má semnou trpělivost, díky štepo .....to be contitut
apple / 1000mb b5- prodáno - komentáře:
13:02:28
10.03.2009
10.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: nj..aj takz musia bzt
13:01:23
10.03.2009
10.03.2009
m8rinek
-> gabo000000: jsi gumocyp
12:53:35
10.03.2009
10.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Bery: nepoznam skoro ziadneho doboveho jazdca...ani len po mene..-> suri: vidis..
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: aha..takze nic od znamich motorarov
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: aha..takze nic od znamich motorarov
12:43:21
10.03.2009
10.03.2009
suri
-> gabo000000: ty nepoznáš Johna Hauglanda?
12:15:36
10.03.2009
10.03.2009
Bery
-> gabo000000: styď se,neznat Johna....
11:57:44
10.03.2009
10.03.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> gabo000000: ta vačka je dělána dle tý co jezdil on v autě,ta 280 byla přebrus série od známého
00:35:33
10.03.2009
10.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: 280 bola od koho?, a ta vacka je ako z jeho auta alebo on ich brusi?
00:26:03
10.03.2009
10.03.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> gabo000000: haugland jezdil za socíků se šáde rally za fabriku, je podle něj pojmenovaná vačka, stupně z hlavy nevim, ale v porovnání s 280tkou nebe a dudy,
23:11:54
09.03.2009
09.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: JASNE....a kto je to ten hun... a ake vacky robi? ako si spokojny a aku vacku si mal predtym?
19:44:25
09.03.2009
09.03.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tuner#2: aha už to chápu, KP ti neřeknu páč ho nevím , jinak máš pravdu pořád sou tam ty rozsýpací hodiny co tam byly, na inovaci nejsou lowáky
-> gabo000000: no ted je tam Hauglandovka vačka, jinak vše při starým, chtělo by to sladit webry ,menší gumy apod, časy nevím,je mi to tak nějak šumák, jezdím pro radost
-> gabo000000: no ted je tam Hauglandovka vačka, jinak vše při starým, chtělo by to sladit webry ,menší gumy apod, časy nevím,je mi to tak nějak šumák, jezdím pro radost
16:43:52
09.03.2009
09.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: som ta sledoval na hrochaci a nejak som si tak cca vedel vybavit popis motoru co si tu ma l a pametal som si ze mas vetsie ventyli 280 vacku a webre som videl a cakal som od toho viac...nevies aky si mal cas? ci to casovo bolo dobre len ako ja som to prehliadol...inac pekne auticko
16:21:47
09.03.2009
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: KP je Kompresní Poměr a šteftárna je myšleno ten pán od Vás co se pořád učí dělat motory a pořád mu to nejde
16:11:50
09.03.2009
09.03.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tuner#2: no načal se ho na běšinách, ta první RZ co končila na kopci , a když nám zmršili čas a znova to přeppisovala, tak se ten rozpálenej motor prostě neuchladil, co myslíš tim KP? a jestli myslíš dlouhý štefty na kola, tak ano, stále tam jsou, mám garaž bez elektriky takže toho přez zimu moc nepořeším
15:28:45
09.03.2009
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Nějak často Tě odchází těsnění ne? Jaký máš KP a pořád tam máš tu šteftárnu?
16:46:08
08.03.2009
08.03.2009
Majkl
Apple STS Chvojkovice-Brod 07.03.09 09:17:12 napsal:
Majkl: no to doufám, páč na začátku to bylo super
pokoukáníasi te nechapu, auto vypada porad stejne, tim ze je v nejakym casopise se jeho vzhled nemeni.
Majkl: no to doufám, páč na začátku to bylo super
pokoukáníasi te nechapu, auto vypada porad stejne, tim ze je v nejakym casopise se jeho vzhled nemeni.
09:17:12
07.03.2009
07.03.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Majkl: no to doufám, páč na začátku to bylo super pokoukání
00:08:14
01.03.2009
01.03.2009
Majkl
Apple STS Chvojkovice-Brod napsal:
ale princeznu fakt nemusím, páč kam to jde tam to auto nechá nafotit a stává se z toho kýč
bejvávalo...
ale princeznu fakt nemusím, páč kam to jde tam to auto nechá nafotit a stává se z toho kýč
bejvávalo...
13:44:43
17.02.2009
17.02.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
původně byla na denní ježdění, to padlo až po zástavbě nadupanýho motoru,jinak najezdila hezkejch pár tisíc km
10:38:59
16.02.2009
16.02.2009
Danster
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: zajímavý jak se měnila Ten předek se určitě změnil k lepšímu myslim to vyříznutí na ten chladič a rozšíření bych asi nechal mě to sedí k tomu závoďáckýmu stylu