skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Říjen 2005
Po ročním shánění jsem ji objevil 1100MBX !
21. série
Vyrobena 17.3.1969
Prodána 26.3.1969
Originál barva 8220 červeň rubínová
Motor originál, tachometrových 70tkm
v roce 1981 provedena odborná odporná GO, šíleným způsobem vyměněny práhy a přestříkána na nehezkou zelenou.
Původní barva je tmavá červená 8220, kterou bych jí rád vrátil.
Tady tak trochu renovační deník:
06/08 - demontáž a rozebrání motoru. To prapodivné bláto, které jsem z toho vypustil se už ani nedá nazvat olejem. Zaráží mě, že jsem jej ještě před vyndáním z auta nastartoval. Na obrázcích už je motor skoro jak novej:-) S původním stavem nesrovnatelné.
27.4.09 Motor odvezen na go
5.5.09 Zrepasovaná převodka řízení. Nový šnek,matice, ložiska. Přetěsnění.
18.5.09 Repas dynama. Nová ložiska, uhlíky.
29.5.09 Přivezen zgenerálkovaný motor, původní zůstal jen blok:-) Teď ho ještě kosmeticky doladit..
8.8.09 Odstrojení karoserie, přípraveno na vyvaření. Prvotní pocit, že karoserie je až na podlahu téměř zdravá je nenávratně pryč. Nutná výměna všech podběhů, obou podlah kufru, mostu nápravy a samozřejmě podlahy karoserie.
7.7.11 Kastle je konečně u šikuly klempíře.. a konej mistře svoje dílo:-)
3.11.13 Hotová výměna všech podběhů, podlahy, vnitřních prahů, mostu nápravy, podlah zav. prostoru.
27.12.13 Hotová opava z. blatníků, spasovány dveře, čela a kapoty. Připraveno pro lakování.
30.1.14 Karoserie je u lakýrníka.
1.5.14 Započata GO přední nápravy.
25.7.14 Zrenovované mechanizmy stahování oken, hotová přední náprava.
16.11.14 Pustil jsem se do brzdo spojky, přebroušení a vyleštění brzdového a spojkového válce, vyčištění nádobky, výměna gumiček a těsnění.
2.12.14 Osazení zrenovované nádrže (Nový plovák, těsnění, hadice, motex..), připravena pro montáž.
12.12.14 Karoserie je po laku.
15.12.14 Dokončení GO komponentů poloos, podélných ramen a zadních brzd.
26.12.14 Motor osazen komponenty, připraven pro montáž do auta.
27.12.14 Repas chladiče. Je to ten správný s měděným voštím:-)
30.12.14 Spojková, palivová a brzdové trubky obroušeny, nalakovány bezbarvým lakem, připraveny k montáži
11.1.15 Vyčištění a vyleštění nerezových sloupků stahování oken a osazení sametkami.
16.1.15 Kompletace klik dveří
26.1.15 Výroba L+P plechové kolejnice stahování okna dveří - od originálu k nepoznání:)
22.2.15 Montáž linet předních stahovacích oken
24.2.15 Výroba a osazení sametek "B" sloupků (původní se dochovaly vždy jen z jedné strany), montáž těsnicích profilů
1.4.15 Renovace disků kol, nové duše a zánovní Chemlony i na rezervu:)
25.5.15 Karoserie na nápravách s motorem konečně doma
29.11.15 Montáž lišt střechy a blatníků, klapačky, zapojení a osazení předních světel. Plastové lišty, nápisy a blinkry a z. lampy u lakýrníka - bude nástřik bezbarvým lakem s UV filtrem.
6.12.15 Montáž mřížky zadního čela, mřížky blatníků, lišty přední kapoty, těsnění zavazadlového prostoru
7.12.15 Kompletace ventilátoru topení, osazení spojovací manžetou a spojovacím tubusem
8.12.15 Zapojení elektroinstalace motorového prostoru a zadních světel
9.12.15 Částečné zapojení elektroinstalace přístrojové desky
10.12.15 Lakované díly jsou zpět, montáž nápisu š-kod-a krytu rezervy
19.12.15 Dnes dozapojena elektroinstalace, Montáž zadních světel.
21.12.15 Rozborka motorku stěrače, započata go. vyměření otvorů pro blinkry( pěknej vojeb teda:))
26.12.15. Kompletace a montáž motorku stěračů. Rozborka a sborka proběhla snad 8x, zpětné nýtování statorového vynutí byl opravdový porod!! Kompletace palivového vedení.
28.12.15 Rozměření a vyvrtání děr pravého blinkru, montáž zemnicího pásku a plusového kabelu baterie.
13.1.16 Montáž stabilizátoru přední nápravy (konečně dorazily poslední držáky z lakovny), Výroba replik držáků Fanfar podle Podle Jožkovo originálu, montáž rozvodu topení pod palubní deskou.
15.1.16 Výroba a montáž repliky nýtu vzpěry zadní kapoty, osazení štítků zadní kapoty
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic odvezeny k čalouníkovi.
28.1.16 Renovace palubní desky. Mám z ní opravdu radost, od originálu opravdu k nerozeznání.
30.1.16 Vyleštění, osazení znakem a montáž lišty levého předního blatníků.
11.2.16 Správná olejová vana očištěna a zušlechtěna bezbarvým komaxitem.
12.2.16 Vylazení zadních stahovacích okének k dokonalosti, teď už tam nepoteče:), osazení sametkami.
13.2.16 Nalití motorového i převodového oleje, základní nastavení rozdělovače, příprava na 1. start.
14.2.16 První start. Po prvním neúspěšném pokusu (rozdělovač otočen o 180°) přehození kabelů na víčku rozdělovače a při pokusu 2. chytla prakticky na otočení:-D
7.4.16 Přetočení na rozdělovače na rozvodech do správné polohy, prohozeny kabely a nastavení předstihu na 5°. Spasování, svrtání a olakování držáků zástěrek. Namontován provizorní filtrbox na krátký filtr - ten správný stále k nesehnání:(
8.4.16 Dolazení motorového prostoru a zadní části podvozku k naprosté spokojenosti, natažení bowdenů ovládání klapky motoru topení a rolety chladiče.
9.4. Dodělání prostoru pro cestující, připraveno do Lakovny na drobnou retuš před čalouněním.
30.5.16 Montáž zástěrek, zadního nárazníku (po 2 letech se mi vrátil z chromu) a zadní mlhovky.
Auto u lakýrníka na dolazení drobných vad laku před montáží čalounění.
6.5.16 Auto vyzvednuto z lakovny, bohužel poslední zástřiky pouze v plniči. Ta správná barva bohužel dorazila až dnes, takže zbytek až po čalounění. Interiér však dolazen ke spokojenosti. Převezeno na čalounění.. Začíná se poslední etapa:)
Náš Jakub odzkoušel originál B5 pana majitele, komu z nás se to poštěstí..?
9.5.16 Dorazily nachromované díly fanfárek, může se začít kompletovat.
11.8. Fanfáry komplet, připravena i ručka ve správné barvě. Na interiéru se stále pracuje.
3.1.17 Auto bude koncem ledna připraveno k odvozu od čalouníka, snad bude výsledek dle očekávání...
11.2.17 Tak jsme z čalounění doma. Převládá spokojenost, ale na detailech se bude muset ještě zapracovat.
16.4.17 Opraveny 3 bolavá místa na laku. Pan lakmajstr se s tím popral náramně, i takhle bych byl spokojen ale v neděli se bude ještě zalešťovat:-)
23.4.17 Finální zaleštění opravených míst i celé karoserie... spokojenost:-) Auto se stěhuje do Švýcarska, tady to snad konečně dorazím!!
25.4.17 Montáž nalévacího hrdla palivové nádrže, tentoktát už s úspěchem, lak to přežil!!!
Dělám na interiéru... gumové koberce tunelu na místě
3.5. Doskládány pravé dveře, už chybí jen tapecírunk.
4.5. A dnes i ty levé.
13.5. Fanfárky na místě a dokonce i troubí!!!
16.5.17 Dnes počalouněno plato pod zadními sedadly. Mám radost, jak se mi to povedlo:-)
29.5.17 Dokončena přístrojovka, přepínače pro blinkry a světla funkční a na svých místech. Už jen sehnat pěkný volant:-/
7.6.17 Nalepeno čalounění l. př. podběhu, zasklená lz větračka
8.6.17 Nalepen p.př. podběh, zasklena pz větračka, pracuje se na prostoru za z. sedadly
9.6.17 Plato nad baterkou a pod sedadly hotovo, nandány obě z. bočnice, zkušebně nahozeny opěráky.
13.6.17 Sedadla v autě.
15.9.17 Po víkendovém leštění dnes nasazen rámeček předního okna. Někomu se může jevit jako prkotina, ale kdo si tím prošel, ví své...
Tudíž až na venkovní zpětné zrcátko exteriér hotov:-)
30.9. Tapety př. dveří na místě. Vyleštěny kličky a páčky, osazeny na svá místa.
27.10. Pásy hotovy a připraveny na montáž. Látka nově obarvena, přezky a upevňovací oka z pohledové strany vyleštěny. Není to teda úplně origo, ale lepší, než ty pomlácené. K leštěným lištám to bude ladit;-)
2.11.17 Sadadla musela znovu ven, aretace opěradel byla zalita barvou a při zapření se pokládala. Vybroušeno a znovu poskládáno, teď už to funguje báječně. Při té příležitosti napáchány i boční krycí plechy.
4.11.17 Sedadla opět v autě, aretace polohy opěradel funguje, jak má. Nalepena těsnicí guma řidičových dveří.
8.11. Hotov hever a příruční nářadí, řízení zpátky na přední nápravě.
12.11. Pásy na svých místech, přední náprava také.
14.12. Přetěsněny obě sáknoucí víka diferenciálů, montáž dobových opěrek hlavy.
26.1.18 Stěrače stírají
27.1.18 Vyroben přípravek na nanýtování spodního pásku rezervy, nanýtováno. Zajištěná rezerva n svém místě.
28.1.18 Montáž druhého maznicového rejdového čepu. Seřízení geometrie př. nápravy.
16.2. Namontováno nové zrcátko na blaťák a nalita chladicí kapalina. Dělám na těch zbídačenejch krytech "A"sloupků.
17.2. Konečně nastartováno a pořádně prohřáto, seřízení volnoběhu a bohatosti směsi. Zdá se, nikde nic neteče, ani nesákne:-)
15.3. Kryty “A” sloupků se těší na své místo.
13.4. Dělá se na volantu...
14.4. Nandány kryty “A” sloupků, konečně nalepena i těsnicí guma levých dveří. Ještě volant a introš je fertig:)
14.5. Nasazen zrenovovaný volant a interiér prohlášen hotovým. Bohužel motor musel znovu ven. Jó když se vložky dóle těsní silikonem, není se čemu divit. Hlavně, že jsou všichni profíci...
21.8.19 Po více, než roce motor opět v autě. Olej nalitý, zítra start...
13.9. Motor vrčí, nikde nic neteče, spokojenost!
20.9. Odprášeno, umyto. Skoro hotovo. Na jaře zaleštit lak a uz snad jen jezdit.
Snad jsem se 1. fotce z alba trochu přiblížil.
Mrkněte na poslední obrázky, jsou to skeny z katalogu s označenými pozicemi, které sháním. Budu vděčný za cokoliv!!
-Díly sehnány.. Děkuji Jožkovi, Bukajovi a Dakosovi!!!
Kdyby se někomu náhodou válelo doma:
Palubní deska komplet šedá (matná, drsná) -De Luxe - Nesehnatelné v použitelném stavu. Zrenovoval jsem si původní.
Zachovalý interiér nejlépe pískové barvy (není podmínkou), může být i z 1000/1100MB -mám
Originál šusplechy k motoru- mám
Držáky zástěrek- mám
táhlo motorku stěračů (jen ta část spojená s osou motorku)- dodala firma Jožka, děkuji!!
plastové dorazy větracích okének - sehnáno opět díky firmě Jožka:-) Tak chybí ještě 2 kousky.. Po detailním pátrání opravdu patří i dozadu- a ty už mám taky:)
Zadní část gumového koberce středového tunelu - mám
Pásky pro upevnění rezervy - mám
Filterbox na delší fitr pro 1100MB - pracuje se na něm
Pěkné sluneční clonky - mám
Plechové kryty "A" sloupků - mám
Pásy Moravan s Al. přezkou-mám
Paradoxně oba zadní gumové koberce- mám
Pěkný, nepoškozený volant Sehnáno. Neprasklý, špatně skladovaný, musím zrenovovat...
Přípravek na sundavání poklic
Po ročním shánění jsem ji objevil 1100MBX !
21. série
Vyrobena 17.3.1969
Prodána 26.3.1969
Originál barva 8220 červeň rubínová
Motor originál, tachometrových 70tkm
v roce 1981 provedena odborná odporná GO, šíleným způsobem vyměněny práhy a přestříkána na nehezkou zelenou.
Původní barva je tmavá červená 8220, kterou bych jí rád vrátil.
Tady tak trochu renovační deník:
06/08 - demontáž a rozebrání motoru. To prapodivné bláto, které jsem z toho vypustil se už ani nedá nazvat olejem. Zaráží mě, že jsem jej ještě před vyndáním z auta nastartoval. Na obrázcích už je motor skoro jak novej:-) S původním stavem nesrovnatelné.
27.4.09 Motor odvezen na go
5.5.09 Zrepasovaná převodka řízení. Nový šnek,matice, ložiska. Přetěsnění.
18.5.09 Repas dynama. Nová ložiska, uhlíky.
29.5.09 Přivezen zgenerálkovaný motor, původní zůstal jen blok:-) Teď ho ještě kosmeticky doladit..
8.8.09 Odstrojení karoserie, přípraveno na vyvaření. Prvotní pocit, že karoserie je až na podlahu téměř zdravá je nenávratně pryč. Nutná výměna všech podběhů, obou podlah kufru, mostu nápravy a samozřejmě podlahy karoserie.
7.7.11 Kastle je konečně u šikuly klempíře.. a konej mistře svoje dílo:-)
3.11.13 Hotová výměna všech podběhů, podlahy, vnitřních prahů, mostu nápravy, podlah zav. prostoru.
27.12.13 Hotová opava z. blatníků, spasovány dveře, čela a kapoty. Připraveno pro lakování.
30.1.14 Karoserie je u lakýrníka.
1.5.14 Započata GO přední nápravy.
25.7.14 Zrenovované mechanizmy stahování oken, hotová přední náprava.
16.11.14 Pustil jsem se do brzdo spojky, přebroušení a vyleštění brzdového a spojkového válce, vyčištění nádobky, výměna gumiček a těsnění.
2.12.14 Osazení zrenovované nádrže (Nový plovák, těsnění, hadice, motex..), připravena pro montáž.
12.12.14 Karoserie je po laku.
15.12.14 Dokončení GO komponentů poloos, podélných ramen a zadních brzd.
26.12.14 Motor osazen komponenty, připraven pro montáž do auta.
27.12.14 Repas chladiče. Je to ten správný s měděným voštím:-)
30.12.14 Spojková, palivová a brzdové trubky obroušeny, nalakovány bezbarvým lakem, připraveny k montáži
11.1.15 Vyčištění a vyleštění nerezových sloupků stahování oken a osazení sametkami.
16.1.15 Kompletace klik dveří
26.1.15 Výroba L+P plechové kolejnice stahování okna dveří - od originálu k nepoznání:)
22.2.15 Montáž linet předních stahovacích oken
24.2.15 Výroba a osazení sametek "B" sloupků (původní se dochovaly vždy jen z jedné strany), montáž těsnicích profilů
1.4.15 Renovace disků kol, nové duše a zánovní Chemlony i na rezervu:)
25.5.15 Karoserie na nápravách s motorem konečně doma
29.11.15 Montáž lišt střechy a blatníků, klapačky, zapojení a osazení předních světel. Plastové lišty, nápisy a blinkry a z. lampy u lakýrníka - bude nástřik bezbarvým lakem s UV filtrem.
6.12.15 Montáž mřížky zadního čela, mřížky blatníků, lišty přední kapoty, těsnění zavazadlového prostoru
7.12.15 Kompletace ventilátoru topení, osazení spojovací manžetou a spojovacím tubusem
8.12.15 Zapojení elektroinstalace motorového prostoru a zadních světel
9.12.15 Částečné zapojení elektroinstalace přístrojové desky
10.12.15 Lakované díly jsou zpět, montáž nápisu š-kod-a krytu rezervy
19.12.15 Dnes dozapojena elektroinstalace, Montáž zadních světel.
21.12.15 Rozborka motorku stěrače, započata go. vyměření otvorů pro blinkry( pěknej vojeb teda:))
26.12.15. Kompletace a montáž motorku stěračů. Rozborka a sborka proběhla snad 8x, zpětné nýtování statorového vynutí byl opravdový porod!! Kompletace palivového vedení.
28.12.15 Rozměření a vyvrtání děr pravého blinkru, montáž zemnicího pásku a plusového kabelu baterie.
13.1.16 Montáž stabilizátoru přední nápravy (konečně dorazily poslední držáky z lakovny), Výroba replik držáků Fanfar podle Podle Jožkovo originálu, montáž rozvodu topení pod palubní deskou.
15.1.16 Výroba a montáž repliky nýtu vzpěry zadní kapoty, osazení štítků zadní kapoty
27.1.16 Sedadla, výplně dveří i zadních bočnic odvezeny k čalouníkovi.
28.1.16 Renovace palubní desky. Mám z ní opravdu radost, od originálu opravdu k nerozeznání.
30.1.16 Vyleštění, osazení znakem a montáž lišty levého předního blatníků.
11.2.16 Správná olejová vana očištěna a zušlechtěna bezbarvým komaxitem.
12.2.16 Vylazení zadních stahovacích okének k dokonalosti, teď už tam nepoteče:), osazení sametkami.
13.2.16 Nalití motorového i převodového oleje, základní nastavení rozdělovače, příprava na 1. start.
14.2.16 První start. Po prvním neúspěšném pokusu (rozdělovač otočen o 180°) přehození kabelů na víčku rozdělovače a při pokusu 2. chytla prakticky na otočení:-D
7.4.16 Přetočení na rozdělovače na rozvodech do správné polohy, prohozeny kabely a nastavení předstihu na 5°. Spasování, svrtání a olakování držáků zástěrek. Namontován provizorní filtrbox na krátký filtr - ten správný stále k nesehnání:(
8.4.16 Dolazení motorového prostoru a zadní části podvozku k naprosté spokojenosti, natažení bowdenů ovládání klapky motoru topení a rolety chladiče.
9.4. Dodělání prostoru pro cestující, připraveno do Lakovny na drobnou retuš před čalouněním.
30.5.16 Montáž zástěrek, zadního nárazníku (po 2 letech se mi vrátil z chromu) a zadní mlhovky.
Auto u lakýrníka na dolazení drobných vad laku před montáží čalounění.
6.5.16 Auto vyzvednuto z lakovny, bohužel poslední zástřiky pouze v plniči. Ta správná barva bohužel dorazila až dnes, takže zbytek až po čalounění. Interiér však dolazen ke spokojenosti. Převezeno na čalounění.. Začíná se poslední etapa:)
Náš Jakub odzkoušel originál B5 pana majitele, komu z nás se to poštěstí..?
9.5.16 Dorazily nachromované díly fanfárek, může se začít kompletovat.
11.8. Fanfáry komplet, připravena i ručka ve správné barvě. Na interiéru se stále pracuje.
3.1.17 Auto bude koncem ledna připraveno k odvozu od čalouníka, snad bude výsledek dle očekávání...
11.2.17 Tak jsme z čalounění doma. Převládá spokojenost, ale na detailech se bude muset ještě zapracovat.
16.4.17 Opraveny 3 bolavá místa na laku. Pan lakmajstr se s tím popral náramně, i takhle bych byl spokojen ale v neděli se bude ještě zalešťovat:-)
23.4.17 Finální zaleštění opravených míst i celé karoserie... spokojenost:-) Auto se stěhuje do Švýcarska, tady to snad konečně dorazím!!
25.4.17 Montáž nalévacího hrdla palivové nádrže, tentoktát už s úspěchem, lak to přežil!!!
Dělám na interiéru... gumové koberce tunelu na místě
3.5. Doskládány pravé dveře, už chybí jen tapecírunk.
4.5. A dnes i ty levé.
13.5. Fanfárky na místě a dokonce i troubí!!!
16.5.17 Dnes počalouněno plato pod zadními sedadly. Mám radost, jak se mi to povedlo:-)
29.5.17 Dokončena přístrojovka, přepínače pro blinkry a světla funkční a na svých místech. Už jen sehnat pěkný volant:-/
7.6.17 Nalepeno čalounění l. př. podběhu, zasklená lz větračka
8.6.17 Nalepen p.př. podběh, zasklena pz větračka, pracuje se na prostoru za z. sedadly
9.6.17 Plato nad baterkou a pod sedadly hotovo, nandány obě z. bočnice, zkušebně nahozeny opěráky.
13.6.17 Sedadla v autě.
15.9.17 Po víkendovém leštění dnes nasazen rámeček předního okna. Někomu se může jevit jako prkotina, ale kdo si tím prošel, ví své...
Tudíž až na venkovní zpětné zrcátko exteriér hotov:-)
30.9. Tapety př. dveří na místě. Vyleštěny kličky a páčky, osazeny na svá místa.
27.10. Pásy hotovy a připraveny na montáž. Látka nově obarvena, přezky a upevňovací oka z pohledové strany vyleštěny. Není to teda úplně origo, ale lepší, než ty pomlácené. K leštěným lištám to bude ladit;-)
2.11.17 Sadadla musela znovu ven, aretace opěradel byla zalita barvou a při zapření se pokládala. Vybroušeno a znovu poskládáno, teď už to funguje báječně. Při té příležitosti napáchány i boční krycí plechy.
4.11.17 Sedadla opět v autě, aretace polohy opěradel funguje, jak má. Nalepena těsnicí guma řidičových dveří.
8.11. Hotov hever a příruční nářadí, řízení zpátky na přední nápravě.
12.11. Pásy na svých místech, přední náprava také.
14.12. Přetěsněny obě sáknoucí víka diferenciálů, montáž dobových opěrek hlavy.
26.1.18 Stěrače stírají
27.1.18 Vyroben přípravek na nanýtování spodního pásku rezervy, nanýtováno. Zajištěná rezerva n svém místě.
28.1.18 Montáž druhého maznicového rejdového čepu. Seřízení geometrie př. nápravy.
16.2. Namontováno nové zrcátko na blaťák a nalita chladicí kapalina. Dělám na těch zbídačenejch krytech "A"sloupků.
17.2. Konečně nastartováno a pořádně prohřáto, seřízení volnoběhu a bohatosti směsi. Zdá se, nikde nic neteče, ani nesákne:-)
15.3. Kryty “A” sloupků se těší na své místo.
13.4. Dělá se na volantu...
14.4. Nandány kryty “A” sloupků, konečně nalepena i těsnicí guma levých dveří. Ještě volant a introš je fertig:)
14.5. Nasazen zrenovovaný volant a interiér prohlášen hotovým. Bohužel motor musel znovu ven. Jó když se vložky dóle těsní silikonem, není se čemu divit. Hlavně, že jsou všichni profíci...
21.8.19 Po více, než roce motor opět v autě. Olej nalitý, zítra start...
13.9. Motor vrčí, nikde nic neteče, spokojenost!
20.9. Odprášeno, umyto. Skoro hotovo. Na jaře zaleštit lak a uz snad jen jezdit.
Snad jsem se 1. fotce z alba trochu přiblížil.
Mrkněte na poslední obrázky, jsou to skeny z katalogu s označenými pozicemi, které sháním. Budu vděčný za cokoliv!!
-Díly sehnány.. Děkuji Jožkovi, Bukajovi a Dakosovi!!!
Kdyby se někomu náhodou válelo doma:
Palubní deska komplet šedá (matná, drsná) -De Luxe - Nesehnatelné v použitelném stavu. Zrenovoval jsem si původní.
Zachovalý interiér nejlépe pískové barvy (není podmínkou), může být i z 1000/1100MB -mám
Originál šusplechy k motoru- mám
Držáky zástěrek- mám
táhlo motorku stěračů (jen ta část spojená s osou motorku)- dodala firma Jožka, děkuji!!
plastové dorazy větracích okének - sehnáno opět díky firmě Jožka:-) Tak chybí ještě 2 kousky.. Po detailním pátrání opravdu patří i dozadu- a ty už mám taky:)
Zadní část gumového koberce středového tunelu - mám
Pásky pro upevnění rezervy - mám
Filterbox na delší fitr pro 1100MB - pracuje se na něm
Pěkné sluneční clonky - mám
Plechové kryty "A" sloupků - mám
Pásy Moravan s Al. přezkou-mám
Paradoxně oba zadní gumové koberce- mám
Pěkný, nepoškozený volant Sehnáno. Neprasklý, špatně skladovaný, musím zrenovovat...
Přípravek na sundavání poklic
Zralouš / 1100MBX - komentáře:
07:16:57
12.08.2017
12.08.2017
Petr98
Krásná sada. Ta mi chybí
22:51:19
11.08.2017
11.08.2017
Eidy
-> zralous: Tuhle sadu mám taky. Kdysi jsem ji koupil v barazu za pár korun :)
21:35:44
11.08.2017
11.08.2017
isti
-> zralous 11.08.17 21:22:48: Toto mám doma aj ja len obal nemá taký zachovalý.
21:22:48
11.08.2017
11.08.2017
zralous
Při hledání sady nářadí na zrenovování jsem narazil na tohle...
22:15:54
23.06.2017
23.06.2017
zralous
-> vlastˇa: zbrusu nová epizoda
22:15:03
23.06.2017
23.06.2017
zralous
-> Jozka: výborně, dám vědět!
07:41:26
21.06.2017
21.06.2017
Jozka
-> zralous: Však proto jsem to napsal.. Na tom přelomu bych měl akorát mít dovolenou, čili by neměl být problém.
22:24:12
20.06.2017
20.06.2017
zralous
-> Jozka: No, že já toho najezdím Těsnění bych měl přivézt na přelomu červenec/srpen, tak můžem naplánovat spicha
07:37:54
20.06.2017
20.06.2017
Jozka
-> zralous: Jo, šedivá mi při montáži přišla ukrutně oproti originálu, ale už jsem si na ní zvykl.. chce to hodně jezdit.. Těsnění si omrknu, dodnes mi není úplně jasný, co a jak (díky různým přídavným vynálezům proti zatékání)..
22:22:26
19.06.2017
19.06.2017
zralous
-> Jozka: Jsem pro, sítě rozhozeny všude možně, ale zatím nic...
Nalepil jsem lemovky, sedí pěkně, ale barva trochu moc šedivá Těsnění dveří je bezchybné.
Nalepil jsem lemovky, sedí pěkně, ale barva trochu moc šedivá Těsnění dveří je bezchybné.
22:19:04
19.06.2017
19.06.2017
zralous
-> vlastˇa: Já s tím taky asi radši jezdit nebudu, dodělám to a nechám v garáži pod dekou, aby se to třeba neokoukalo
Díky, tak já ti zítra blejsknu další vzrušující pokračování
Díky, tak já ti zítra blejsknu další vzrušující pokračování
21:48:39
18.06.2017
18.06.2017
Jozka
-> zralous: Asi mi budou viset v garáži i nějaký jetý.. se pak nějak nahmatáme a něco snad vyberem, když se ti do tý doby neurodí.
21:43:46
18.06.2017
18.06.2017
vlastˇa
škoda s tím jezdit,je to úplné porno
21:36:21
18.06.2017
18.06.2017
zralous
-> Jozka: No neříkám, že by se mi nehodil a nemusel by být ani novej, stačil by neprasklej Každopádně to nespěchá, v čr budu někdy přelom červenec srpen... Díky!!!
11:43:05
18.06.2017
18.06.2017
Jozka
-> zralous: Jo, perfekcionisti mají těžkej úděl.. u embéčka.
Jinak mě napadlo, že jsem nějakej volant novej i měl - sice partiovku dobově neshodnou a bez krytky, ale možná by se dalo doladit. Klasicky ale netuším, kde by se mohl nacházet - mrknu.
Jinak mě napadlo, že jsem nějakej volant novej i měl - sice partiovku dobově neshodnou a bez krytky, ale možná by se dalo doladit. Klasicky ale netuším, kde by se mohl nacházet - mrknu.
21:55:38
17.06.2017
17.06.2017
zralous
-> doking: Jednoznačně to chce svůj čas
21:54:55
17.06.2017
17.06.2017
zralous
-> Jozka: Dneska dolazeno, sice se mi do toho úplně nechtělo, ale šlo to v celku dobře, plíšky kolem popelníku jsem trochu přiohnul a jde to jak víno
Kolečko sedadla nakonec proč ne, když je to ta správná tloušťka. Jako originalista jsi samozřejmě správně zaprotokoloval a při skládání opět použiješ...?
Díky, sám se těším na výsledek
Kolečko sedadla nakonec proč ne, když je to ta správná tloušťka. Jako originalista jsi samozřejmě správně zaprotokoloval a při skládání opět použiješ...?
Díky, sám se těším na výsledek
10:51:34
15.06.2017
15.06.2017
Jozka
-> doking: Tak má to být zábava na volnej čas, no.. tak proč se nutit.
09:09:33
15.06.2017
15.06.2017
doking
-> Jozka: Motivační vlna no, nějak nepřichází tak 5 let u mě :-D, když nepočítám pár drobotin :-D, je to uložený a čeká to :-D