Ouhara / lowliter Ouhara / lowliter

komentáře | popis | fotky | MaRv3L | 14.11.18 12:24 | 86x v oblíbených
Litra jsem si pořídil asi nejvíc z nostalgie, jelikož ho měl otec, když jsem byl malý a i děda a když jsem se dozvěděl, že tenhle stojí už asi 8 let v kopřivách napospas přírodě, bylo mi ho líto a hned jsem ho bral domů:)



Teď je asi na čase, abych tak nějak shrnul vše, co se na litru za ten necelý rok udělalo. Jelikož už je v hromadě a připraven na stk:)



- vyvaření kastle

- ošetření podvozku, podběhů BODY

- vystříkání dutin

- vyčištění motorového prostoru, motor zatím venku nebyl ale půjde příští zimu

- na motoru byla vyčištěna vana + nově nabarvena, olejový filtr, vzduchový filtr, přetěsněno víko, karburátor sedr vyčistěný ultrazvukovou myčkou, vyčišten a odrezen chladič vyčištěny všechny hadice potažmo vyměněny např. hadice k topení. Topení bylo taktéž vyčištěno, jelikož v něm asi měly hnízdo myši či jiná havěť. Na rozdělovači byly vyměněny kabely, kondík, kontakty, samozřejmě i nové svíčky. vyměněny silentbloky motoru za nové, upravený výfuk natřený černou žáruvzdornou barvou i se svody, tak jsem zvědav kolik to vydrží.

- brzdy byly komplet udělány nové tj. prasátka, pakny, trubky, hadice, lanko ruční brzdy..

- z podvozku, pření náprava je širší ze 120tky s kotoučema, měl jsem štěstí a na vrakáči jsem natrefil na nápravu s novýma kotoučema i destičkama :) pružiny jsou uřezány asi o dvě otáčky...zadní náprava je původní jen tam ještě příjdou podložky.

- interier byl ošetřen alkytonem RAL9002 a s tím i vnitřek kufru a motorový prostor, celý interier je vylepen černou koženkou kromě tapeců dveří, ty jsou původní červeno-černé. Palubní deska byla původně po minulém majiteli 100vková nahrazena originální v barvě vozu, elektrika zapojená podle originálního schematu plus přidán otáčkoměr a rádio. Startování tlačítkem.

- z kastle je všechno krom předních blatníků původní. Přední blatníky jsem sehnal nové jelikož staré už byly prorezlé až až...mám je ještě v úschově, kdyby někdo potřeboval na kusy plechu stačí se ozvat, jinak půjdou do šrotu...celá kastle po vybroušení a vyrovnání nastříkána plničem a poté pastelovou dvousložkovou BODY barvou. Chromované díly, které šly použít se přeleštily a zbytek šly bohužel do černa...snad časem budou chromy...jinak všechny gumy karoserie jsou nové, kromě výklopných okének...ty jsem tak nějak polepil aby tam zatím alespoň něco bylo..

- alu wolfrace 15'' s pneu předek 165/50 a zadek 175/50

- všechny menší části auta jsou ošetřeny kataforézou



Video s fotkama našich litrů a jejich vývoji:



Škoda 1000 mb renovation & modification




Krátké video z cesty na Vyškov tuning. Krásně se ty kola točí (netočí). :)



Cesta na tuning motor párty Vyškov 2015 (Škoda 1000 MB)






Ouhara / lowliter - komentáře:

21:59:09
24.02.2015
MaRv3L
-> Jozka: jak řkáš4 zatím jsem rád že se mi to podařilo doskládat, udělat interiér okna atd..ještě ani to není všechno a pak už bude čas na takové dolaďování aby všechno sedělo a lícovalo6
21:52:18
24.02.2015
Jozka
-> MaRv3L: Jasně - on může člověk nasucho spekulovat o ET a dalším, ale stejně se věci úplně projeví až po seskládání.. a jo, být tebou, taky bych se v případě nutnosti raději zbavil nápravy, abych mohl nechat tyhle kola . 4
21:47:15
24.02.2015
MaRv3L
neberte to jako finálku dal jsem to tu jenom pro představu jak to vypadá s těma kolama6
21:46:08
24.02.2015
MaRv3L
-> Jozka: no já jsem tam chtěl kotouče a tenkrát jsem nesehnal z emka tak jsem tam dal tuhle ale pokud to nepůjde vyrovnat tak aby to sedělo tak ji vyměním.
21:40:26
24.02.2015
Jozka
-> Kocvin: Velice velmi47.

-> MaRv3L: Tak ta široká náprava to vysvětluje... Mě by se zdálo úplně akorát s podložkama vzadu a vpředu s úzkou nápravou - ale asi vyndávat nebudeš, když jsi sotva zasunul..4 5
21:38:11
24.02.2015
MaRv3L
-> Tabi: škrtnu si občas skoro furt1 dal jsem gumy co jsem měl musejí se dát nižší..
21:31:40
24.02.2015
MaRv3L
nojo nojo 3 půjdou tam nižší pneu a vepředu je náprava ze 120 tak je to až k lemu a v zadu je original tam ještě půjdou podložky..6
21:24:40
24.02.2015
Kocvin
-> Jozka: A vypadá to dost zvláštně1
21:22:02
24.02.2015
Jozka
Kola moc slušivý, ale co mi hlava nebere, že přední podběh je jima přeplněnej a do zadního jsou akorát - opak obvyklého stavu, řekl bych..9
21:16:41
24.02.2015
Tabi
-> MaRv3L: Kolečka jí moc sluší.Koukám,že jich jsou plné podběhy,neškrtneš si občas?:-)
upraveno 1x, naposled 24.02.2015 21:18:24
11:07:47
19.02.2015
MaRv3L
vyvařování, lakování, elektrika, podvozek, brzdy všechno v pohodě...ale ty dveře 71 3
08:43:38
19.02.2015
Jozka
-> MaRv3L: Že jo ? 3 3
07:57:18
19.02.2015
MaRv3L
řeknu vám, že nic z toho co jsem na tom autě dělal...a že toho bylo, nebyla taková jebačka, jak seštělovat dveře 37to jsou nervy1
15:05:42
09.02.2015
MaRv3L
tak díky za ty sumy asi budu ještě chvilku bez okýnek 3
22:19:18
08.02.2015
Duri
Podla mailu co mam od kamosa, tak trojuholnikove gumy uz su. 50,-evri za kus.
14:03:49
08.02.2015
Jozka
-> Petr98: Jsem ještě X sadu novou zatím neviděl - nicméně X je něco úplně jinýho vzhledem k cenovým relacím oproti sedanu.. a trochu to i dává smysl - 4 x 200 000 za formy cca 50 potencionálních zákazníků a cena za sadu 22 000 kč. U sedanu je třeba kalkulovat dle mě trochu jinak..

Jinak formy se pro podobný akce zpravidla pořizujou levněji, nežli jsou tabulkový ceny kompletů, vyráběných od "nuly"..
13:54:12
08.02.2015
Bukaj
-> Petr98: Nojo, ale kolik je dohromady MBX a kolik MB? Taky se musí počítat s tím, že cena MBX je cca o řád vyšší, než MB. A pokud si výrobce MBX gum spočítal, že jich prodá všehovšudy +-30 sad, tak musel nasadit cenu, aby se mu vrátily náklady.

Ale u klasického MB se dá počítat s tím, že reálně se dá prodat tisíce sad, tomu se musí ale přizpůsobit i cena sady. Zvláště, pokud ještě jsou k sehnání originální gumy.

Kdyby třeba replika blinkru byla za 3000, tak ji asi nikdo nekoupí, když origo se dá sehnat za dvojku...
13:44:39
08.02.2015
Petr98
Na MBX se dela druhoska. Sada stoji 22000 dle kurzu. A pokud by delali i MB, to jsou zase 4 formy po 200000 jedna cca. Tudiz se neda pocitat s cenou 3000 za sadu.
13:05:37
08.02.2015
Jozka
-> Bukaj: Cenotvorba není moje parketa.. 3 litry za sadu by byly příjemný, ale když se do novejch forem čtvrt melounu.. nevím.

-> MaRv3L: Některý ty gumy bývají úplně na kaši.. ale ono stačí, když lehce povylezou, k tomu vnější vlivy, sem tam demontáž - a je to..8
12:48:25
08.02.2015
MaRv3L
Viděl jsem na bazoši nějakého slováka, co tam nabízí druhovýrobu ale ty ceny nových jsou moc přemrštěné, i ty použité se kolikrát prodávají 600 za kus. Mě by úplně stačily staré, jenom at nejsou potrhané, jelikož ty moje jsou na cucky. Nevim co s tím kdo dělal8
Extreme Tyres