skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit r.v. 94
Motor: Felicie 1.3 MPi, sport. filtr, náporové sání vzduchu, snížená hlava o 1,2 mm, chip řídící jednotky, leštěné svody a kanály v hlavě. Sportovní odfukový filtr z klikové skříně.
Výfukové potrubí: Komplet průchozí výfuk včetně rezonátoru a laděného koncového dílu z nerezu.
Interier: Palubní deska z Felicie potažená žlutým semišem.
Audio: Subwoofer a zesilovač Magnat + kapacitor. Oválové repro v předních dveřích Blaupunkt.
Exterier: Zadní nárazník přelaminovaný s usazením SPZ. Páté dveře zavařené. Kapota prodloužená s maskou a s výdechem ke vzduchovému filtru. Zavařený otvor na topení.
Podvozek: Pružiny vpředu -25 mm, vzadu -35 mm. Nápravy z Felicie se stabilizátory, litá kola R15, pneu 175/55.
Práce: Zima 2011 >> Nová kabeláž, zástavba kufru, natíraní podvozku, tlumiče, pružiny, světla, atd.
Zima 2012 >> Palubní deska, koberečky z hliníkového plechu, stříkání doplňků, výfukové potrubí.
Zima 2013 >> GO motoru, přelaminování zad. nárazníku, sundání prahů a křídel, převaření kapoty.
Zima 2014 >> V plánu celolak...
Motor: Felicie 1.3 MPi, sport. filtr, náporové sání vzduchu, snížená hlava o 1,2 mm, chip řídící jednotky, leštěné svody a kanály v hlavě. Sportovní odfukový filtr z klikové skříně.
Výfukové potrubí: Komplet průchozí výfuk včetně rezonátoru a laděného koncového dílu z nerezu.
Interier: Palubní deska z Felicie potažená žlutým semišem.
Audio: Subwoofer a zesilovač Magnat + kapacitor. Oválové repro v předních dveřích Blaupunkt.
Exterier: Zadní nárazník přelaminovaný s usazením SPZ. Páté dveře zavařené. Kapota prodloužená s maskou a s výdechem ke vzduchovému filtru. Zavařený otvor na topení.
Podvozek: Pružiny vpředu -25 mm, vzadu -35 mm. Nápravy z Felicie se stabilizátory, litá kola R15, pneu 175/55.
Práce: Zima 2011 >> Nová kabeláž, zástavba kufru, natíraní podvozku, tlumiče, pružiny, světla, atd.
Zima 2012 >> Palubní deska, koberečky z hliníkového plechu, stříkání doplňků, výfukové potrubí.
Zima 2013 >> GO motoru, přelaminování zad. nárazníku, sundání prahů a křídel, převaření kapoty.
Zima 2014 >> V plánu celolak...
Pavel / Fávo 1.3 MPi - komentáře:
-> PAJIN21: předělat zadek.... na origo :D nevim, tohle je už vážně pasé u tak starýho auta...
-> Tomaso435: Taky možnost, akorát jak to bude vypadat v novym laku s černym přednim nárazníkem a zadnim v barvě auta
-> PAJIN21: ja bych nechal i nárazník i zrcátka origo, maximálně bych dal ty čínský bez znaku.
-> lukas.kolobka: Jasan, sem rád že se ti líbí
Je to všechno dělaný doma na koleně, tak se není čemu divit 


-> Tomaso435: Máš recht. Kapotu mam origo, akorát chci zavařit díru od topení a maska též origo se zavařenym znakem. Taky přední nárazník a zrcátka budou jiný.
-> Tomaso435: jj tu masku a kapotu by to chcelo
:Dmel jsem tu čest videt auto na vlastni oci v podebradech :Da na to kolik ma klucina roku ma mou poklonu zvuk vyfuku paradnii:D(stal jsem v podebradech vedle tebe s modrou feldou:D)
-> PAJIN21: nebude lepší ještě před celolakem nechat original kapotu i masku? tohle frčelo před deseti lety a kdo to měl by děsně zajimavej, ale teď ? ... je to spíš prvek přesouvající auto do kategorie vrak....
-> Tomaso435: Zatim jo, po celolaku a pár dalších úpravách bude cajk 

-> PAJIN21: no...... dost hrozný ne ?
-> Nepér: jo ták, externí filtrbox

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jojo jezdilo, existuje 

jé ono to auto ještě existuje? pár let jezdilo po čáslavi
-> jok3r: takhle to mám tinyurl.com/d4db4m4 

-> Nepér: není, jak sem psal, nejde o materiál
a zrovna u tvýho motoru bych předpokládal že to budeš mít na vysoký úrovni

muselo to dát dost práce, ale to lakování už je dávno out
Není akorát já sem to měl vyvedený až z nárazníku k filtru a nemělo to význam 

-> jok3r 21.03.13 19:35:12: Hej, počkej. Já mám sání z odpadní roury, na tom je něco špatnýho? 

Trs chlupů a trubky v nárazníku, který neměly význam jsou pryč 

-> Borin - Král tuzerů: ten sololit v kufri je tiez pecka 
