skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
YELLOW MELONE - ŠKODA FAVORIT 135L r.v. - 1989
Najeto 31567 km (ke dni 4.3.2011) , 49kw,
V-max 162km/h,
0-100, 11,5 s.
ÚPRAVY :
SPORTOVNÍ VOLANT ŠKODA 30 cm
ALU KŘÍDLO DRAGON 2FLOOR
FÁVO SNÍŽENO O 8CM DOLŮ
VÝFUKOVÁ SOUSTAVA - TRUBKY AŽ DOZADU KDE JE ORIGO TLUMIČ A LAITYNG KONCOVKA
ALU CHROM KOBERCE
PEDÁLY, ŘADÍCÍ PÁKA SPARCO RACING
MASKA SE ZAKYTOVANÝM ZNAKEM
ZÁSLEPKA MEZI SVĚTLA
ČERNÉ SVĚTLA PŘEDNÍ I ZADNÍ
ZAMRAČENÁ KAPOTA S LASEREM VYŘÍZNUTÝM LOGEM FÁVO
ALU DISKY ŠKODA ORIGINÁL R13 S PNEU 185/50
ČERNÉ ŽÁROVKY
NOVÝ BÍLÝ VZHLED BUDÍKŮ
STŘEDOVÝ PANEL Z FELICIE
DO BUDOUCNA :
CELOLAK ŽLUTÁ RS
ČERNÉ MATNÉ NÁRAZNÍKY
POŘÁDNÉ AUDIO (SUBWOOFER, REPRO - HIGH a MIDDLE) a ZESILOVAČ
BÍLO - ČERNÝ INTERIÉR S MODRÝM OSVÍCENÍM ( NOHY, PALUBKA, BUDÍKY, PODVOZEK, ZÁSTAVBA )
TAPECY Z 1993
ZATÓNOVAT OKNA DO ČERNÁ 5 PROCENTNÍ ČERNOU
LEPŠÍ SEDAČKY
ZADNÍ LED SVĚTLA
........
Najeto 31567 km (ke dni 4.3.2011) , 49kw,
V-max 162km/h,
0-100, 11,5 s.
ÚPRAVY :
SPORTOVNÍ VOLANT ŠKODA 30 cm
ALU KŘÍDLO DRAGON 2FLOOR
FÁVO SNÍŽENO O 8CM DOLŮ
VÝFUKOVÁ SOUSTAVA - TRUBKY AŽ DOZADU KDE JE ORIGO TLUMIČ A LAITYNG KONCOVKA
ALU CHROM KOBERCE
PEDÁLY, ŘADÍCÍ PÁKA SPARCO RACING
MASKA SE ZAKYTOVANÝM ZNAKEM
ZÁSLEPKA MEZI SVĚTLA
ČERNÉ SVĚTLA PŘEDNÍ I ZADNÍ
ZAMRAČENÁ KAPOTA S LASEREM VYŘÍZNUTÝM LOGEM FÁVO
ALU DISKY ŠKODA ORIGINÁL R13 S PNEU 185/50
ČERNÉ ŽÁROVKY
NOVÝ BÍLÝ VZHLED BUDÍKŮ
STŘEDOVÝ PANEL Z FELICIE
DO BUDOUCNA :
CELOLAK ŽLUTÁ RS
ČERNÉ MATNÉ NÁRAZNÍKY
POŘÁDNÉ AUDIO (SUBWOOFER, REPRO - HIGH a MIDDLE) a ZESILOVAČ
BÍLO - ČERNÝ INTERIÉR S MODRÝM OSVÍCENÍM ( NOHY, PALUBKA, BUDÍKY, PODVOZEK, ZÁSTAVBA )
TAPECY Z 1993
ZATÓNOVAT OKNA DO ČERNÁ 5 PROCENTNÍ ČERNOU
LEPŠÍ SEDAČKY
ZADNÍ LED SVĚTLA
........
Yellow Melone - komentáře:
-> Cába: já mám takovou jakou sem ještě neviděl. každej má z lehkýho kovu, já z poctivýho těžkýho železa, je na ní i atest
-> Tomaso435: vzperu ma opacne, to je bez debat, ale opirat o podbehy se nema. Mame ji na 3 autech a vzdycky je tam mezera. Posilal sem ti prece fotku, tak nesir bludy

jn ta vzpěra ma byt opačně
to tk děla hodně lidi takove chyby jinak se to da celkem a ta bavra taky to musi byt pěkny humač jak je to zahřate atd
někteři mate IQ to je maras





-> jok3r: tak tos měl cejtit muj když se vypaloval nástřik na spodky, vypaloval se asi tak 200km
to byl humáč :-/

jestli chcete videt vzperu pro strikacku tak se kouknete keme, mam i tu s ohybem kuli filtrboxu jak rika tomaso,,, jinak ja bych osobne nechtel cejtit ten vejfuk az se bude vypalovat ta barva...
-> Tomaso435: Pravda pravda vzprera je opačne
-> venda.bunda: ja ji tam mám dobře, ale on ji tam má uplně na hovno :-D
...Najeto 32000 km docela škoda :-D máš míň než já :-D
-> Nepér: není, tahle hranatá je na karbec a má se opírat o kastli ;) na stříkačku je s obloukem nahoru né pod pravým uhlem. a ještě je verze s "vyhnutým" kusem kvuli pohybu motoru a drncání o filtrboh jak zminuje vendabunda ;)
...Najeto 32000 km docela škoda :-D máš míň než já :-D
-> Nepér: není, tahle hranatá je na karbec a má se opírat o kastli ;) na stříkačku je s obloukem nahoru né pod pravým uhlem. a ještě je verze s "vyhnutým" kusem kvuli pohybu motoru a drncání o filtrboh jak zminuje vendabunda ;)
-> Tomaso435: a zkousel jsi ji dat obracene? ja myslim ze se ti pri pridani plynu opre o filtr :D

Takový hezký Favorit to byl...
A ta rozpěra je správně, jen je to na verzi se vstřikováním, ta je nahoru kvůli umístění řídící jednotky motoru. Obráceně se to moc dobře dát nedá.
A ta rozpěra je správně, jen je to na verzi se vstřikováním, ta je nahoru kvůli umístění řídící jednotky motoru. Obráceně se to moc dobře dát nedá.
jasny jasny :D uz mlcim to mi nejako nedoslo:D
-> Chester: podle tebe ne, podle fyziky ano. Při správné montážní poloze (trubkou dolů) se "L" profil zapře o domky a přenáší síly mnohem lépe, takhle opačně je to o vcelku ničem, když tam není žádné žebro nebo prolis, které by to zpevnilo... Nic novýho pod sluncem, bylo to všude možně už řečeno milionkrát 

-> Chester: jako na funkci rostlináře joo ?
mě se teda ta rozpěra opírá fakt o plechy, né jenom vo šrouby... než sem ji tam narval to byl boj....
mě se teda ta rozpěra opírá fakt o plechy, né jenom vo šrouby... než sem ji tam narval to byl boj....
jak tak na to koukám ...na funkci to nemá vliv podle mě....
-> storm123: to sem si MTX roa myslel taky... ale oni to ti blbci tam dávali takhle už ve výrobě :-D
Nechci hned komentovat, ale tu rozpěru tam máš danou špatně.