
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby: 1997
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
KubajsWCS - komentáře:
Ty kola vypadají moc pěkně .. 

-> SIS: pekne kolecka
-> SIS 19.11.10 13:10:44: Hmm, no jsem zvědav.
Tuner#2 19.11.10 13:00:41 napsal: → SIS: Turba jsou peckovní, už ses rozhodnul jakou variantu?
Budou se stříkat do šedý a zkusíme třpitky nebo modrej, zelenej pigmet do bezbarvýho laku. Uvidimíme co tomu řekne lakýr :)
Jinak šířka kol je 7 a 9,5 palcu
Budou se stříkat do šedý a zkusíme třpitky nebo modrej, zelenej pigmet do bezbarvýho laku. Uvidimíme co tomu řekne lakýr :)
Jinak šířka kol je 7 a 9,5 palcu

-> SIS: Turba jsou peckovní, už ses rozhodnul jakou variantu?
nejluxusnejsi felcka co sem zatim videl a zeru novy kola ;)
-> SIS: velmi pekné clean style sa mi velmi pači a feldy su nato ako stvorené plus lak 15 bodov z 10
som zvedavy na inovacie


-> SIS: to dufam aj ja ze moja sa bude tiez lubit na jar vetsine...thak nex sa nam to podary 

Díky, potěší když se líbí.
Dneska asi poslední projížďka a pak zavřít do garáže a bude se dělat dál, tak snad se bude líbit i na jaře
Dneska asi poslední projížďka a pak zavřít do garáže a bude se dělat dál, tak snad se bude líbit i na jaře

cau.paradni felina,opravdu moc pekna.Jednoducha a paradni!!Delat nove auto tak to vypada nejak podobne jako u tebe.Poklona mistre

Moc pekne.... jednoduxo krasa a sup medzi oblubene :o)
Krása,Krása,Krása!! Prostě luxus
to T: díky, dokonalý auto neni :), ale musí se to celý auto přeleštit a pak to snad bude TOP :)
-> SIS: : tak jsem to okoukl teď o víkendu ve Lhotě a celkově pěkný a to hrubý zrno je fakt móóóóc pěkný 

Tuner#2 22.08.10 10:17:58 napsal: → SIS: Doufám, že jste v tunelu neohluchli 
Kdyby byl delší, tak možná jo


Kdyby byl delší, tak možná jo



-> SIS: Doufám, že jste v tunelu neohluchli 

krása niet čo dodat



