
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby: 1997
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
KubajsWCS - komentáře:
-> SIS: no tak to jsou fakt moc peckovni kolecka,jakoze velice moc moc krasny

-> SIS: Myslím, že bezpochyby ano 

To Tuner#2: vim o něm, krásný fáčko, kola dělají auto snad budou dělat i to moje .)
po dlouhé době zase pěkná Felina.Doufám,že ti to vydrží a auto nedopadne jako většina tuning aut

-> SIS: tie kolesá su parádne možno by to chcelo ten stred do nejakej farby hodiť :-),aj celkovo filcka je krásna ...tie nárazníky z novšieho modelu tam perfektne seknú
Já si leštil akorát, víko ventilu, altík, atd. Ale límce jsem nechal vyleštit u kámoše on se tim živí takže umí, ale nechá si to zaplatit.
Ještě fotka jak vypadali před :D
Ještě fotka jak vypadali před :D
-> SIS: ako si vylestil tie kolesa az do takeho vysokeho lesku ? 

-> SIS: new kola budu celkom zaujimave... som zvedavy ako ukazu na aute :o) ale podla mna bude pekna :o)
Georgerob 05.01.11 15:19:52 napsal: Ahoj, jaká je zkušenost se svodama? Taky o nich uvažuju na svojí 1.6.
Jinak přidávám k mejm oblíbenejm
Sice jsem letos najezdil pouze 1000km .) Ale i tak bez problémů, akorát že se musí udělat mezikus na středový kus
Jinak přidávám k mejm oblíbenejm

Sice jsem letos najezdil pouze 1000km .) Ale i tak bez problémů, akorát že se musí udělat mezikus na středový kus

Ahoj, jaká je zkušenost se svodama? Taky o nich uvažuju na svojí 1.6.
Jinak přidávám k mejm oblíbenejm
Jinak přidávám k mejm oblíbenejm

krásna filcka 

-> SIS: hehe sora :o)
Norton 22.11.10 15:23:51 napsal: → SIS: stred kola nechas tak alebo ju das na ciernu?inac pekne auticko grat…a poklona :o)
David V6 22.11.10 19:49:05 napsal: → SIS: moc pěkná felinka
Střed kola se bude stříkat, psal jsem to o pár řádků dole .)

Střed kola se bude stříkat, psal jsem to o pár řádků dole .)
-> SIS: moc pěkná felinka
-> SIS: stred kola nechas tak alebo ju das na ciernu?inac pekne auticko grat...a poklona :o) 
