skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:23:12
30.10.2011
30.10.2011
Tommyk
-> Radek Retro eLeSo: kdyby byly za prijatelnou cenu, bral bych taky jedny
21:22:46
30.10.2011
30.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: držáčky přivaříš a pak to znova lákneš
21:19:34
30.10.2011
30.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: v poho,se neoběsim kvůli tomu zkusim se poptat v německu jestli nebudou jetý
21:17:42
30.10.2011
30.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: no jo no. Ale nad nima je čisto. kartáčkem jsem to umyl do čista, nastříkal voskem a zavřel podběhama
21:15:13
30.10.2011
30.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: ty kráso 600kč kus jo???? tak to na to vážně z vysoka....
bejt to moje a nemít investice do jinejch dílů tak asi jo ale takhle ne
a jak sem psal-blatník vyměnen za bez držáků
bejt to moje a nemít investice do jinejch dílů tak asi jo ale takhle ne
a jak sem psal-blatník vyměnen za bez držáků
21:14:54
30.10.2011
30.10.2011
Tommyk
-> Milan 136: no ještě ke všemu..
21:13:54
30.10.2011
30.10.2011
Milan 136
-> Tommyk: ale jestli existují zadní origo podběhy nevím. asi ne
21:07:47
30.10.2011
30.10.2011
Tommyk
-> suri, Milan 136: tak právě proto jsem se ptal jestli by se nevyplatilo tam nacpat silikon. Ale nevšiml jsem si že má Milan origo a ty jsou dovnitř.. ale jako 2400 za ně dávat nebudu, nejsem blázen
20:56:24
30.10.2011
30.10.2011
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: tak nějak, kolem 600. a ty už nemusíš upravovat, když máš face. Půjdou Ti tam i ty trojúhelníky mezi nárazník. Ty mě nejdou na starej nárazník.
-> Mantrabeach: nee, bohužel nemám a ani nevím o žádným.
-> suri: právě, že se to šoupe a rezne
-> Mantrabeach: nee, bohužel nemám a ani nevím o žádným.
-> suri: právě, že se to šoupe a rezne
17:35:00
30.10.2011
30.10.2011
suri
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: kolem 600 kus a je dobré kúpiť aj tie plasty ku nárazníku na prívod vzduchu k brzdám potom je to luxus -> Tommyk: oplatí sa to , chytíš to do podbehu a nárazníkmi torxami ako na fábii a je to za hranou , pri umývaní to len vymyješ a máš pokoj , vždy keď som zložil lem na felde kde boli poliaky na hrane tak to vždy kvitlo lebo sa to o seba šúchalo
08:29:32
30.10.2011
30.10.2011
Mantrabeach
-> Milan 136: zdar pane,nemáš na skladě nějakýho starýho ošuntělýho pickupa s papírama,klidně bez technický a zrezlýho krapet? může být i favorit
22:40:44
29.10.2011
29.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: tak zřejmě origo já už nemám s čím porovnat neb ty původní zůstali na prodanym autě
22:40:22
29.10.2011
29.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Milan 136: kolik koštujou origo ve škodovce? myslim podběhy
22:37:05
29.10.2011
29.10.2011
MATTESS
-> Milan 136: ono to shnije stejně. Takhle o něco později
20:51:13
29.10.2011
29.10.2011
Milan 136
-> MATTESS: to zase ano.Já jsem s tímhle spokojenej. když je nemáš, shnije to nad blinkrem a mezi podběhem, když je máš tak shnije lem
20:40:38
29.10.2011
29.10.2011
MATTESS
-> Milan 136: Zase je chráněný lem. Uvidím, jak se osvěčí po několka zimách. A kolik vydrží. Přijdou mi trochu křehčí než třeba na FI
20:36:59
29.10.2011
29.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: dneska jsem koukal na ten blinkr a na sklíčku je normálně číslo a nápis TRW
20:36:30
29.10.2011
29.10.2011
Milan 136
-> MATTESS: mně se právě nelíbí, jak to má ty hnusný packy zahakovací za lem. Když mi to dali do ruky v autodílech, tak jsem jim to s poděkováním rychle vrátil...
20:30:18
29.10.2011
29.10.2011
MATTESS
Poláky jsem dával loni a horkovzdušku jsem použil asi 3x. Čekal jsem to horší
20:23:36
29.10.2011
29.10.2011
Milan 136
-> De&coN: no právě