-> Milan 136:
Že ta oranžová mi k tomu nějak nesedí. Kdyby to byla třeba barva karoserie, případně ta RS barva jak máš třmeny, vypadalo by to možná líp.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:32:08
10.11.2011
10.11.2011
palinator
21:28:05
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> palinator: jak decentnějšího?
21:27:02
10.11.2011
10.11.2011
palinator
-> Milan 136:
Zrovna u tebe bych čekal něco decentnějšího... ale sto lidí, sto chutí.
Zrovna u tebe bych čekal něco decentnějšího... ale sto lidí, sto chutí.
21:24:05
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> De&coN: díky za chválu i víko
16:38:38
10.11.2011
10.11.2011
Deacon
-> Milan 136: Krásná, čistá práce! Co Ti na to mám říct
19:48:37
06.11.2011
06.11.2011
Milan 136
Konečně nalepeno. Olezlého pantu si nevšímat, už je v řešení
23:31:16
04.11.2011
04.11.2011
suri
-> Milan 136: jj
20:57:15
04.11.2011
04.11.2011
Milan 136
-> suri: aha. Asi koupím tu širší. Kdyby náhodou...
cena stejná a obyč řemen tam na to jde, tak je to jedno...
cena stejná a obyč řemen tam na to jde, tak je to jedno...
21:26:56
03.11.2011
03.11.2011
suri
-> Milan 136: jj práve ja som plánoval klímu ale toho sa nedožijem tak som to tam dal do spotrebáka
21:01:44
03.11.2011
03.11.2011
Milan 136
-> suri: právě přemýšlím, že koupím tu se širší řemenicí, kdybych se dokopal k tomu servu
stojí na korunu stejně
stojí na korunu stejně
20:51:08
03.11.2011
03.11.2011
suri
-> Milan 136: nič iné ani spolahlivé nie je ale daj bacha aby to nemalo vakel už nové , mal som predtým takú pumpu ale nie zo škodovky ale mala origo znaky , mala vakel a vydávala divný zvuk , teraz mám klímovú origo a ok
20:47:51
03.11.2011
03.11.2011
Milan 136
-> suri: však ano. Dám origo
20:45:21
03.11.2011
03.11.2011
suri
-> Milan 136: to vymeň
20:43:21
03.11.2011
03.11.2011
Milan 136
-> suri: no, voda neubývá. Zatím. Ale mám červený prsa a poslední dobou z toho jde divnej zvuk...
20:36:32
03.11.2011
03.11.2011
suri
-> Milan 136: copak teče?
20:33:03
03.11.2011
03.11.2011
Milan 136
pomalu, ale jistěě nás opouští vodní pumpa
ale ještě, že toho pickupa mám. Teď denně tahám nějaký kola. Naposledy 18" z RS. 8 kol a 4 gumy
ale ještě, že toho pickupa mám. Teď denně tahám nějaký kola. Naposledy 18" z RS. 8 kol a 4 gumy
23:04:23
30.10.2011
30.10.2011
suri
-> Milan 136: zadok origo podľa etky určite nie ale viem že existovalo niečo zo servisov škoda a majú to tam aj predné aj zadné konkrétne jeden pán tu na svojej old face ako príplatok v predajni , zrejme niečo české , sú predné aj zadné jemne na hrane ale celkovo to pasuje proti poliakom a nezavadzia nádobke pri nádrži a pod ,