skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
20:23:34
29.10.2011
29.10.2011
Tommyk
-> De&coN: jj o tom vím. Jen sem si ji ještě nikde nepujčil/nekoupil..
20:21:48
29.10.2011
29.10.2011
Deacon
-> Tommyk: Poláci jdou napasovat, jen se jim musí hodně pomoct horkovzdušnou pistolí
20:16:20
29.10.2011
29.10.2011
Tommyk
-> Milan 136: tak to bych tam měl mít díky
už tam jen napasovat ty poláky .. ale stejně se k tomu do zimy nedostanu, není na to čas.. :(
už tam jen napasovat ty poláky .. ale stejně se k tomu do zimy nedostanu, není na to čas.. :(
19:49:28
29.10.2011
29.10.2011
Milan 136
-> Tommyk: no, právě že to je jak na jiný auto
ty bláho, snad si nevzpomenu. Ale levný to nebylo. Tuším 600/kus. Silikon žádnej. Drží to šroubkama na podběhu, prahu a na lemu jsou takový dvě packy na blatníku. Ale to mají jen ty zesílený blatníky. Akorát jsem je musel poupravit na nárazník. Jsou dělaný na face...
ty bláho, snad si nevzpomenu. Ale levný to nebylo. Tuším 600/kus. Silikon žádnej. Drží to šroubkama na podběhu, prahu a na lemu jsou takový dvě packy na blatníku. Ale to mají jen ty zesílený blatníky. Akorát jsem je musel poupravit na nárazník. Jsou dělaný na face...
12:51:07
29.10.2011
29.10.2011
Tommyk
-> Milan 136: co stály jestli to neni tajný? a jak to máš chycený na lemech blatníků? máš tam nějakej silikon nebo jak je to dělaný? :-)
upřímně, já měl možnost koupit ty polský za stovku všechny 4, tak sem si řikal no nekup to, za tu cenu.. tak je mam, zkoušel sem to tam dát a jako hrůza, vůbec to nepasuje.. a právě sem si řikal jak to udělat aby se tam nedržel bordel v tom přechodu blatník/lem. Nebo aby to nelezlo za to..
upřímně, já měl možnost koupit ty polský za stovku všechny 4, tak sem si řikal no nekup to, za tu cenu.. tak je mam, zkoušel sem to tam dát a jako hrůza, vůbec to nepasuje.. a právě sem si řikal jak to udělat aby se tam nedržel bordel v tom přechodu blatník/lem. Nebo aby to nelezlo za to..
12:47:46
29.10.2011
29.10.2011
Milan 136
-> Tommyk: origo. Poláky jsem měl v ruce. To fakt ne.
12:22:24
29.10.2011
29.10.2011
Tommyk
-> Milan 136: ty máš podběhy origo nebo taky ty poláky?
12:17:03
29.10.2011
29.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: no, levný nebyly. Ale teď se tam nedrží bahno
22:56:53
27.10.2011
27.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: jasný no ale investici do podběhů mladá nedá-stejně ty druhoškový nepasujou a už sem měnil blatník za bez držáků
jak sem psal-radši 4 dírky než pak znova papíry kvůli ztrátě spz
jak sem psal-radši 4 dírky než pak znova papíry kvůli ztrátě spz
21:40:46
27.10.2011
27.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: to na feldě nesnášim, když z blinkrů teče bordel. Já bych to nelepil. Demontáž pak strunou, nebo při přepisu půjdeš na evidenci s nárazníkem a vratama
21:38:29
27.10.2011
27.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: jo trochu kolem nich teče bordel bez podběhů ale dá se to
já lepil i spárovacim tmelem na kastle a taky drží jak prase
já lepil i spárovacim tmelem na kastle a taky drží jak prase
21:34:34
27.10.2011
27.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: jinak kámoš na Golfu přilepil RZ lepidlem na okna
v rámrčkách drnčely a oboustranka upadla při duc duc. Ale to už nikdo nesundá
v rámrčkách drnčely a oboustranka upadla při duc duc. Ale to už nikdo nesundá
21:30:18
27.10.2011
27.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: tyhle tam šly normálně pěkně. Kdyby jsem tam neměl plastový podběhy, tak kolem nich možná teče bordel. Nevím
Před tím jsem měl nějaký bílý číny. mlžily se a pak upadly skla:-D
Tak jsem je slepil a teď jezdí na mamky Daewoo jako osvětlení RZ
Před tím jsem měl nějaký bílý číny. mlžily se a pak upadly skla:-D
Tak jsem je slepil a teď jezdí na mamky Daewoo jako osvětlení RZ
21:25:24
27.10.2011
27.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: jo je to s nima někdy těžký ,za tu cenu ale fajn i když je to vo*er je tam nasadit aby nevypadávali brácha má ode mě kouřový a po 4 letech upadlo sklíčko-což se dá
21:20:28
27.10.2011
27.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: asi tohle to je. A v době, kdy jsem to kupoval tam bylo psáno originál...
www.obautodily.cz/s_felic ia_98_bocni_blikac_s_objim kou_n_typ_kourovy-6U094910 1BK
www.obautodily.cz/s_felic ia_98_bocni_blikac_s_objim kou_n_typ_kourovy-6U094910 1BK
21:11:52
27.10.2011
27.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: tohle má Roman,sice tam má origo číslo ale píše že Dobmar www.obautodily.cz/s_felic
ia_98_bocni_blikac_s_objim
kou_n_typ_bily-6U0949101BB
jasný,já vrtal a dal barevný krytky,myslim že kvalitní oboustranka od 3M udrží
jasný,já vrtal a dal barevný krytky,myslim že kvalitní oboustranka od 3M udrží
21:04:52
27.10.2011
27.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: však říkám, že se mi to nezná. On tam toho má hafo sraček a vydává jako originál.
Když mně se nechce vrtat RZ
leda na oboustranku
Když mně se nechce vrtat RZ
leda na oboustranku
21:03:29
27.10.2011
27.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: počkej,Roman nemá boční origo-jen druhošku,já kdysi koupil mámě origo boční bílý jen proto,že byli za slušnou cenu
vim že origo stojí cca 300kč a to je síla!!
jen bych za sebe sundal přední držák spz ale nic ve zlym
vim že origo stojí cca 300kč a to je síla!!
jen bych za sebe sundal přední držák spz ale nic ve zlym
20:46:41
27.10.2011
27.10.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: díky moc. Blinkry jsou kopuvaný u OB jako origo. Ale nevím. Origo měly dle mě lesklou parabolu. Tyhle mají na sklíčku nápisy jako origo, ale parabola je černá. tak nevím
20:43:27
27.10.2011
27.10.2011
Radek Retro eLeSo
máš to vážně parádní
a dotaz,boční blikny máš origo Škoda nebo náhradu?
a dotaz,boční blikny máš origo Škoda nebo náhradu?