-> MATTESS:
dneska jsem udělal zbylý dvě. tak už odpočívají
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:47:22
25.10.2011
25.10.2011
Milan 136
19:58:09
25.10.2011
25.10.2011
MATTESS
-> Milan 136: no jo, ale ten nejezdí denně O víkendu se pustím do spotřebáku - příprava na zimu
21:27:46
24.10.2011
24.10.2011
Milan 136
-> MATTESS: to víš, jinak to neumím. Ale co mám Tobě říkat, když jsem zkoumal Rapida...
To je fakt paráda
To je fakt paráda
21:25:40
24.10.2011
24.10.2011
MATTESS
-> Milan 136: páni, to je péče!
20:51:22
24.10.2011
24.10.2011
Mr_Kubas
-> Milan 136: No právě, auto na denní ježdění a má péče, co nemá ani většina srazovek
20:49:58
24.10.2011
24.10.2011
Milan 136
A to nejhorší. LZ disk zevnitř kopnutej. Ale nebylo to nic,co by nesrovnalo pár ran přes tvrdý dřevo. Když se netočil, tak to skoro nebylo vidět. Už jsem takhle rovnal jeden
20:49:11
24.10.2011
24.10.2011
Deacon
-> Milan 136: Přesně takhle jsem to udělal taky Pecka! Teď už leží v garáži pod peřinkou
20:45:57
24.10.2011
24.10.2011
Milan 136
-> Mr_Kubas: díky. Já už jsem takovej. takhle se nemají ani srazový leštěnky
20:36:48
24.10.2011
24.10.2011
Mr_Kubas
-> Milan 136: Dáváš tomu neskutečnou péči
20:34:54
24.10.2011
24.10.2011
Milan 136
vnitřek kola po čtyřech sezónách. To už je na vyhození...
20:33:48
24.10.2011
24.10.2011
Milan 136
Letní kola jsem po přezutí pořádně umyl vapkou. Dnes probíhalo pokračování. Ještě jsem ladil škrábanečky a doladil ten narychlo opravenej zásek z dovolený.
Disky pak komplet ošetřit autobalsamem a bočnice gum oživovačem pneumatik.
Zatím mám hotový dvě
Disky pak komplet ošetřit autobalsamem a bočnice gum oživovačem pneumatik.
Zatím mám hotový dvě
19:57:01
23.10.2011
23.10.2011
Deacon
-> Milan 136: Pro mě je to škoda, u mě by moc nejezdily
19:54:58
23.10.2011
23.10.2011
Milan 136
-> De&coN: tak já Ti je prodám:)
19:47:15
23.10.2011
23.10.2011
Deacon
-> Milan 136: Ten předek vypadá úplně jinak, bez toho lízátka a ty disky se mi strašně líbí!
18:29:30
23.10.2011
23.10.2011
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: áno, samozřejmě že prvních
22:09:41
22.10.2011
22.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Milan 136: prvních jo? mě čeká jubileum 300 000
18:39:33
22.10.2011
22.10.2011
Milan 136
jubileum 100 000 km se pomalu, ale jistě blíží
21:36:09
20.10.2011
20.10.2011
Milan 136
ještě tohle by se hodilo. Ale tak hodnej jsem asi nebyl, aneb ježíšek mi to asi nekoupí...