skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:34:39
20.10.2011
20.10.2011
Milan 136
-> vhml: nevím, ale asi ne
21:17:20
20.10.2011
20.10.2011
vhml
-> Milan 136: doved bych si ho predstavit i levnejsi :-) Ale asi do toho pujdu az pujdou narazniky do laku. Mám starou tvář, asi to stříknu jako na nový. Tj lištu a kolem mlhovek nechám černý.
Něco podobnýho dozadu existuje? Vzhledem k výfuku počítám že ne.
Něco podobnýho dozadu existuje? Vzhledem k výfuku počítám že ne.
20:29:08
20.10.2011
20.10.2011
Milan 136
-> vhml: aha. no já mám diamond, a původně tam číňani dali obráceně paraboly, tak to svítilo vedle auta
lízo zde:
www.vltava2000.cz/martine k-auto/goods-1517-2-predni -spoiler-felicia.html
lízo zde:
www.vltava2000.cz/martine k-auto/goods-1517-2-predni -spoiler-felicia.html
19:13:39
20.10.2011
20.10.2011
vhml
-> Milan 136: já je mel vyrezly a vylepil alobalem. Tak jestli se mam pokouset o nejakou nápravu.
A jeste se chci optat na ten predni podspojler. To je bezne koupitelný?
A jeste se chci optat na ten predni podspojler. To je bezne koupitelný?
22:14:01
19.10.2011
19.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Milan 136: to by mohlo mít pěkný look na těch kolečkách
21:49:43
19.10.2011
19.10.2011
Milan 136
21:24:14
19.10.2011
19.10.2011
Milan 136
-> vhml: jo, když je mokro či mlha, tak to lepší je. ale tyhle diamondy svítí fakt na hovno. paraboly vypadají jak pochromovanej beton
21:20:19
19.10.2011
19.10.2011
vhml
-> Milan 136: když zapneš mlhovky, projeví se to nejakym svetlem navic? Me sviti dolu a mam ulomeny ty pacicky na stelovani, tak jestli ma vubec vyznam se zabyvat nejakou opravou.
21:14:25
19.10.2011
19.10.2011
Milan 136
-> De&coN: ne, filtron vysokej. Ale je to jen takovej molitan a zatím nějak smrdí
21:05:39
19.10.2011
19.10.2011
Deacon
-> Milan 136: , jsi teda dával teď taky ten nízkej pylovej?
21:02:12
19.10.2011
19.10.2011
Milan 136
-> De&coN: a to prosím za hodinu a půl tak nějak bez chvátání
20:59:53
19.10.2011
19.10.2011
Deacon
-> Milan 136: To jsi toho stihl dost! Taky pořídím ty Osramy. Plno lidí je jenom chválí.
20:46:11
19.10.2011
19.10.2011
Milan 136
Tak dneska menší servis. Olej v motoru, vzduchovej, pylovej. A brzdovka-ani jsem nevěděl, že už je na výměnu
Konečné doladění čínskejch mlhovek-stejně to nejde seřídit a montáž Night Braker H3 do nich.
A seřízení hlavních světel
Konečné doladění čínskejch mlhovek-stejně to nejde seřídit a montáž Night Braker H3 do nich.
A seřízení hlavních světel
21:54:08
16.10.2011
16.10.2011
Milan 136
-> suri: ále, klasika, koroze
21:52:15
16.10.2011
16.10.2011
suri
-> De&coN: co koumate z blatniky?
21:51:11
16.10.2011
16.10.2011
Milan 136
-> De&coN: Díky moc. Ty to máš taky pěkný. Až odstraníš tu korozi, tak to bude bomba...
Jo jasný, domluvíme. Já Ti zjistím ty blatníky
Jo jasný, domluvíme. Já Ti zjistím ty blatníky
10:10:01
16.10.2011
16.10.2011
Deacon
Milan to má luxusně vymazlený, krása! Včera bylo super, počasí na jedničku! Jen škoda, že jsem já nedal autu péči . Domluvíme se na zrcátka a ten tvůj komaxit
20:50:11
12.10.2011
12.10.2011
Milan 136
dnes proběhla další práce na muzice. Překližka se díky bohu pod tapec vejde. vyměřeno, kam přesně umístit kroužky a vyříznout díru. V překližce po obvodu mám 9 děr na upevnění, ve dveřích mám nanýtovaný M5 nýtovací matice
21:16:50
11.10.2011
11.10.2011
Milan 136
-> Modrák 1,6: aha. tak to jsou feroda amatérsky navrtaný a stříknutý pozink sprejem
21:08:37
11.10.2011
11.10.2011
Modrák 1,6
Ty kotouče jsem myslel na fotce 39 of 104,
asi jsi je později měnil za Brembo max, ale ty na fotce asi budou jiné a zdaji se mi dobré.Dík za info
asi jsi je později měnil za Brembo max, ale ty na fotce asi budou jiné a zdaji se mi dobré.Dík za info