skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
20:36:58
10.10.2011
10.10.2011
suri
-> Milan 136: tak to jo potom
20:36:21
10.10.2011
10.10.2011
Milan 136
-> suri: z hlavy nevím, ale nic moc...
20:35:43
10.10.2011
10.10.2011
suri
-> Milan 136: a koľko je u vás zamestnanecká zľava ak chceš novú škodovku nevieš?
20:34:48
10.10.2011
10.10.2011
Milan 136
-> suri: do firmy to šlo
20:09:35
10.10.2011
10.10.2011
suri
-> Milan 136: pecka , tá cena celkom ušla , to bolo pre zamestnanca či pre súkromníka?
20:02:39
10.10.2011
10.10.2011
Milan 136
Přidán scan faktury od koupi auta v roce 2000
19:31:01
10.10.2011
10.10.2011
Milan 136
-> James1991: je to koupený v krámu s autohifi. nějaká ipa s textilem. ale budu tam dávat něco jinýho
22:26:57
09.10.2011
09.10.2011
James1991
Ten matroš na vytlumení dveří co je na foto č.22 je co jestli se můžu zeptat a případně kde se to dá sehnat, díky.
21:08:54
09.10.2011
09.10.2011
Milan 136
-> Modrák 1,6: ahoj. Jo, takhle byly černý origo. A bral jsem je přes Elit
23:55:58
08.10.2011
08.10.2011
Modrák 1,6
Ahoj,chci se zeptat na ty kotouče Brembo Max nemůžu je nikde sehnat, takove jaké máš ty, s nějakou povrchovou úpravou? Mají jenom Brembo Max s drázkama, vypadají jinak.
Dík
Dík
22:34:53
07.09.2011
07.09.2011
Kurier Grobar
-> Milan 136: tie kola máš brutal, chcel by som si ich skúsiť :P
21:36:00
09.08.2011
09.08.2011
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jeden ital si s tím pohrál
21:13:05
09.08.2011
09.08.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Milan 136: co to bylo za kouzlo?
21:12:06
09.08.2011
09.08.2011
Milan 136
Dneska během chvíle zmizely krásně tři důlky na LZ blatníku
20:13:31
04.08.2011
04.08.2011
Milan 136
-> jerrom: to vypadalo dost nemocně.
06:33:46
04.08.2011
04.08.2011
jerrom
20:23:21
03.08.2011
03.08.2011
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Díky.
Rally nepochopitelně odpovídá na otázku u jeho auta tady. Taky jsem na to chvilku koukal...
-> Felinka 1.3mpi: díky. Taky by se m i líbila, ale je to trochu nesehnatelný
Rally nepochopitelně odpovídá na otázku u jeho auta tady. Taky jsem na to chvilku koukal...
-> Felinka 1.3mpi: díky. Taky by se m i líbila, ale je to trochu nesehnatelný
22:53:25
02.08.2011
02.08.2011
Felinka 1.3mpi
pěkna felinka,ty 15dezenty ji sluší,jen bych schodil tu boudu a sehnal tu nástavbu pickup freestyle
22:27:30
02.08.2011
02.08.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Rally: feldí pickup je má prostě takhle
-> Milan 136: parádní prácička pane , kdejaká víkendová leštěnka by tvému pickupu mohla závidět
-> Milan 136: parádní prácička pane , kdejaká víkendová leštěnka by tvému pickupu mohla závidět
09:46:30
01.08.2011
01.08.2011
Rally
Zdravím , tie lemy blatníkov sú tak urobené naschvál,z toho dôvodu lebo Favorit má hranaté tvary,chceli sme sa tých tvarov držať. Velice pekný Pick-up,len tak ďaľej