skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:30:37
30.07.2011
30.07.2011
Milan 136
-> De&coN: díky. tahle práce mě moc nebaví, ale snažím se to dělat pořádně a mám to auto rád. tak chci, aby ještě nějakou dobu vydrželo
21:13:48
30.07.2011
30.07.2011
Deacon
-> Milan 136: Tvoje práce se mi líbí ! Vypadá to pěkně
09:23:17
19.07.2011
19.07.2011
Standa117 - Met@lista
Máš ho fakt vymazlenej :-) jen tak dál !!
21:33:42
16.07.2011
16.07.2011
Deacon
-> Milan 136: Tak kdyžtak pak poreferuješ, jak ten lak vypadá a za kolik
21:31:03
16.07.2011
16.07.2011
Milan 136
-> De&coN: ne, tam bych zaplatil jak za celýho pickupa i s úpravama
19:25:50
16.07.2011
16.07.2011
Deacon
-> Milan 136: Kam to vezeš na lak? Tam k vám?
21:24:55
14.07.2011
14.07.2011
vlk
Máš to moc pěkný
21:15:58
14.07.2011
14.07.2011
Milan 136
tak v pondělí jedeme na lak PZ blatníku
21:15:12
14.07.2011
14.07.2011
Milan 136
-> Tommyk: -> suri: přesně tak, měď wurth
21:13:33
14.07.2011
14.07.2011
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 07.07.11 23:54:45: díky moc. snažím se.
Lízo zde:
www.vltava2000.cz/martine k-auto/goods-1517-2-predni -spoiler-felicia.html
Lízo zde:
www.vltava2000.cz/martine k-auto/goods-1517-2-predni -spoiler-felicia.html
14:39:43
08.07.2011
08.07.2011
suri
-> Tommyk: www.performancemotorcare.
com/acatalog/Wurth_CU_800_
Lubricant_and_Corrosion_pr
otecting_copper_paste_spra
y_0893_800_z.jpg predpokladám že toto
14:38:05
08.07.2011
08.07.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tommyk: vypadá to na měděnou pastu
14:31:01
08.07.2011
08.07.2011
Tommyk
-> Milan 136: prosimte co to mas za sajrajt na dosedaci plose kotoucu? tam jak prijde kolo.. predpokladam ze je to proti tomu aby to tam zarezlo.. me to uz nebavi to nekonecny prirezavani a prani se s tim pri kazdym sundavani kola.. dik za radu
23:54:45
07.07.2011
07.07.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
opravdu velmi luxusní pikápek, do tohoto stádia bych se se svým chtěl aspon přiblížit, btw, kde se dá sehnat to lízátko?
21:57:02
07.07.2011
07.07.2011
Milan 136
-> palinator: určitě. Hluk je pořád kvůli nízkýmu profilu, ale ty Bravurisky hučely víc, než Polarisky.
A na mokru taky lepší. ještě aby ne
A na mokru taky lepší. ještě aby ne
21:58:34
13.06.2011
13.06.2011
palinator
Spokojenost s Continentalama? Je poznat rozdíl oproti Barumu?
20:22:39
31.03.2011
31.03.2011
Milan 136
-> De&coN: díky. Je no, sedí to. A taky to pěkně hopsá a neřídí
14:24:39
31.03.2011
31.03.2011
Deacon
No jo, fešanda ! Ty Dezenty jí prostě sluší a je to změna co, zase 195ky :)
21:23:22
30.03.2011
30.03.2011
venca5
Tie dezenty tam vyzerajú úplne luxusne ...jedine to lízatko vpredu sa mi moc nepáči..inak super
20:21:58
25.03.2011
25.03.2011
Milan 136
-> Tomaso435: díky