skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 135L, r.v. 91, koupeno u Klokočky odkud i původně pocházel, při koupi najeto něco přes 70 tis., jsem druhý majitel-první byl starý pán (p.Špingl)
Exteriér
-nové přední blatníky (jediná plechařina měněná na autě kvůli korozi, jinak vše původní)
-zadní lampy z Line verze
-střed rezonátor
-černá folie na B sloupkách
-rozpěrná alu tyč mezi tlumiči
-přední maska s nerezovým znakem a lištou
-nová hadice mezi hrdlem a nádrží
-topení z Fel
-nový přední nárazník
-nový zadní nárazník
-nová membrána v AC pumpě
-nová hadice s ventilem od posilovače k sání
-vyměněná převovoka(vydrhnutá a vyčištěná) s novým přítlačákem, spojkou a ložiskem Luk
-DNE 9.4.2011 AUTO ODVEZENO NA NOVÝ LAK:-)
-DNE 22.4.2011 AUTO DOVEZENO S NOVÝM LAKEM:-)
-28.4. 2011 zakoupen a namontován nový rychloběžný startér Magneton původem do Felicie
-21.5. 2011 namontován 70A alternátor Magneton + přeleštěná vzpěra kapoty
-7.6. 2011 zakoupena nová baterie Varta 60Ah
-9.5. 2011 obroušeny a nově natřeny plechy pod motor na černo
-13.5. 2011 vyměněna nová podložka karburátoru + nová plastová mřížka topení v kapotě
-10.7. 2011 nové brzdové kotouče Ferodo + nové destičky Ferodo
-15.7. 2011 předělán interiér na černou verzi se sedačkami ze Solitaire + koberce Rubena
-26.7. 2011 nový chladič a výměna chladící kapaliny + palivový filtr
-19.8. 2011 podběhy natřeny na černo
-2.9. 2011 expanzka vyměněna za bílou + ostřikovač čelního skla z Felicie
-25.8. 2011 nová originální zpětná zrcátka
-26.9. 2011 nové sluchátko/držák motoru
-24.10. 2011 nový náhon tachometru
-27.10.2011 vyměněn olej(15w40 mogul extreme) s filtrem + nová přetěsněná olej.vana + manžeta táhla řazení
-12.12.2011 na dva roky pokoj=úspěšná STK
-instalace centrálu na dálku a též na dálku odskok kufru
-1.9.2012 nový olej Mogul 10w-40 + filtr oleje
-2.10.2012 vráceno na sériový podvozek
-15.20.2012 výměna zadního okna za zelené + nové těsnění + nálepka IQ+srdce=škoda
7.12.2012 Bohužel prodáno :-( Přesto si myslím, že je v dobrých rukou a snad ho stále budu vídat. Taky doufám, že pokud bude za pár let ještě na světe, rupne mi v bedně a vydupu si ho nazpátek..
Exteriér
-nové přední blatníky (jediná plechařina měněná na autě kvůli korozi, jinak vše původní)
-zadní lampy z Line verze
-střed rezonátor
-černá folie na B sloupkách
-rozpěrná alu tyč mezi tlumiči
-přední maska s nerezovým znakem a lištou
-nová hadice mezi hrdlem a nádrží
-topení z Fel
-nový přední nárazník
-nový zadní nárazník
-nová membrána v AC pumpě
-nová hadice s ventilem od posilovače k sání
-vyměněná převovoka(vydrhnutá a vyčištěná) s novým přítlačákem, spojkou a ložiskem Luk
-DNE 9.4.2011 AUTO ODVEZENO NA NOVÝ LAK:-)
-DNE 22.4.2011 AUTO DOVEZENO S NOVÝM LAKEM:-)
-28.4. 2011 zakoupen a namontován nový rychloběžný startér Magneton původem do Felicie
-21.5. 2011 namontován 70A alternátor Magneton + přeleštěná vzpěra kapoty
-7.6. 2011 zakoupena nová baterie Varta 60Ah
-9.5. 2011 obroušeny a nově natřeny plechy pod motor na černo
-13.5. 2011 vyměněna nová podložka karburátoru + nová plastová mřížka topení v kapotě
-10.7. 2011 nové brzdové kotouče Ferodo + nové destičky Ferodo
-15.7. 2011 předělán interiér na černou verzi se sedačkami ze Solitaire + koberce Rubena
-26.7. 2011 nový chladič a výměna chladící kapaliny + palivový filtr
-19.8. 2011 podběhy natřeny na černo
-2.9. 2011 expanzka vyměněna za bílou + ostřikovač čelního skla z Felicie
-25.8. 2011 nová originální zpětná zrcátka
-26.9. 2011 nové sluchátko/držák motoru
-24.10. 2011 nový náhon tachometru
-27.10.2011 vyměněn olej(15w40 mogul extreme) s filtrem + nová přetěsněná olej.vana + manžeta táhla řazení
-12.12.2011 na dva roky pokoj=úspěšná STK
-instalace centrálu na dálku a též na dálku odskok kufru
-1.9.2012 nový olej Mogul 10w-40 + filtr oleje
-2.10.2012 vráceno na sériový podvozek
-15.20.2012 výměna zadního okna za zelené + nové těsnění + nálepka IQ+srdce=škoda
7.12.2012 Bohužel prodáno :-( Přesto si myslím, že je v dobrých rukou a snad ho stále budu vídat. Taky doufám, že pokud bude za pár let ještě na světe, rupne mi v bedně a vydupu si ho nazpátek..
Favourite 135L - komentáře:
-> James1991: tak než to nařezvat tak udělám redukci kterou vsunu mezi to a stahnu přez ní . . . pocituje změny na výkonu nebo spotřebě?
-> Nepér:
Vzadu už to moc nepude no a upravovat lemy se mi kvuli tomu nechce, guma se sice zužuje, ale na natolik, aby se vlezla uplě pod lem..
-> haso: -> pepik-lepik: -> Timil: Díky
-> Tomaso435:
Neni za pajcku, je za 700 z kelly. trubka má větší průměr, já sem trubku nařezal po dýlce abych zmenšil průměr, omotal hliníkovou omotávkou a stáhnul. Zvuk je prej uřvanější, ale já mám rezonátor, tudíž neni moc jak porovnávat.
Vzadu už to moc nepude no a upravovat lemy se mi kvuli tomu nechce, guma se sice zužuje, ale na natolik, aby se vlezla uplě pod lem..
-> haso: -> pepik-lepik: -> Timil: Díky
-> Tomaso435:
Neni za pajcku, je za 700 z kelly. trubka má větší průměr, já sem trubku nařezal po dýlce abych zmenšil průměr, omotal hliníkovou omotávkou a stáhnul. Zvuk je prej uřvanější, ale já mám rezonátor, tudíž neni moc jak porovnávat.
koukám takys sehnal za pajcku vejfuky na dýzláka :-D sedí tam dobře? ja ho tam asi vrazim a poprdeli než se shanět s nečim za co budou chtět peníze :-D je rozdíl ve zvuku ?
culty tomu paradne sedi ;)
pěkný fávo :)
-> Nepér: By ses dívil ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Bohužel, když někdo moc vystrčí kola, nebo je moc malé ET, není kam snižovat zadek ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> James1991: Ovšem, ta nakopnutá prdel.. ![36](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
hoci favority skoro vobec nemusim, tento je vazne pekny
-> bigfavo:
Na 11 fotce je to vzadu vidět dobře.
Na 11 fotce je to vzadu vidět dobře.
-> James1991: daj nejaku lepsiu fotku kde je vidno ako je to teraz stymi kolesami vysoko ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> James1991: Vypadá to pěkně na kolech, ale určitě by to chtělo níž ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dnešní nákup z vrakáče, libový zánovní přední origo zástěrky na Favorita. Konečně nejsou plastový, ale gumový.
-> James1991: pekne to je na koleckach ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Chali:
Já vim, už sem byl upozorňěn, před chvílí sem ho vrátil jak má bejt, ale díky.
Já vim, už sem byl upozorňěn, před chvílí sem ho vrátil jak má bejt, ale díky.
-> James1991: Řekl bych že ten stabík máš špatně,pokud to nemá nějakej účel,měl by bejt zespodu.
-> Fávo forever: kopírujou repasovaný nápravy? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> James1991: Sem je zbytečný něco dávat, všeci jen čumí, kopírujou a nic nepochválí..