
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Krátký popis vozu
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Tohle auto je upraveno v tzv. Rat Stylu, beru ho jako odreagování od klasického tuningu. Základem je zcela funkční auto v dobrém technickém stavu, jen panely karoserie jsou "napadeny rzí". S úpravami jsem teprve začal, časem se bude vylepšovat.
Karoserie a lak
Původní lak zmatovatělý po 20 letech stání venku, vylepšený o obroušené pruhy a prozerlé části.
Přední, zadní nárazník sériový s lipou z modelu 93(přední nově s lipou Golf II GTI), černě lakované prahy, přední přeškrtnutá žlutá mlhovka, černá plastová přední maska s nasáváním ke vzduchovému filtru motoru, zadní gumové křídlo, zpětná zrcátka z Felicie, odstraněné kryty klik, plastové lemy blatníků, stěrače s přítlačnými plochami, žraločí plotev, kryt tažného zařízení značkou CS, černé polepy B-sloupků, odrazový panel pod zadní RZ, šikmá přední RZ, připáskované nárazníky, zrezlá americká motorkářská RZ, vyryté nápisy na karoserii, zahrádka s aerodynamickým kšiltem a náhradními díly, dojezdová pneumatika, plechový Wehrmacht kanystr z roku 1942
Motor a převodovka
Snížená hlava válců, přetryskovaný karburátor, svíčky NGK V-Line, extra stíněné zapalovací kabely Tesla, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, částečně leštěné víko motoru, duralový tepelný kryt motoru, přívod studeného vzduchu k filtru, leštěná duralová tyč mezi tlumiči, černě a červeně lakovaný agregát
Interiér
Kompletní přestavba na model 93 - černá, sedadla Felicia GLXi, broušený volant O.B.A 320 mm a broušená řadička se šachovnicovým proužkem, výklopné střešní okno De-Lux, vkládané černé koberečky, dodatečné kompletní odhlučnění interiéru, malá krysa na palubní desce, dvojice velkých krys na platu zadního okna
Audio
Postarší CD přehrávač Sony, dvojice koaxiálních reproduktorů Sony XS-HT130CN
Podvozek a kola
Matně lakované plechové disky z Felicie Pick-up 5,5x13 ET35, leštěné duralové podložky vpředu 15 mm, vzadu 20 mm, pneu Barum Brilantis 155/65 R13 doplněné o veteránské lemy Atlas, upravené tlumiče Sachs Supertouring, sportovní pružiny JOM, upravené těhlice přední nápravy, dolní uložení tlumičů, původní snížení 85/80 mm (nové celkové snížení cca 100/80 mm), světlá výška cca 4 cm, kompletní nástřik podvozku Bitumenem, nové přední brzdové komponety, červeně lakovaný ochranný plech pod motorem a převodovkou
Změny pro rok 2010
Přeměna na novinářskou krysu, polepení novinami - přední maska, prahy, výkroj pro zadní RZ, nápisy na náraznících PRESS a TISK, místo vnějších zpětných zrcátek z Felicie nová z modelu 120 LS
Nejnovější recenze
www.abouttuning.cz/novink y/.../skoda-favorat-novina rska-krysa.html
Asphalte/FavoRAT - komentáře:
-> asphalte: hoď je pod okap

Fotky finální verze již na autě očekávejte cca do měsíce. Samozřejmě musí vydatně pomoci solný roztok, kterým budu ráfky na autě stříkat

Další jejich úprava proběhla v zápětí. Vnější lem dostal bílý nátěr. Zbytek ráfku zůstane bez jakéhokoliv laku. Po tak vyčerpávající práci nechám totiž ráfky opět zreznout, tentokráte však kontrolovaně a celoplošně.

Tak jsem trochu zapracoval na zimním obutí. Plecháče jsou už bez barvy, obroušené na kov.
Ještě malý detailek ráfku po nanesení barvožroutu. Je to opravdu humáč.
Tak jsem začal pracovat na úpravě na sněžnou krysu. Mám 3 OK ráfky a 1 KO ráfek, nebo vlastně mám 3 KO RAT ráfky a 1 OK RAT ráfek.Každopádně všechny čeká lehká úprava. Postupně se dozvíte, co z toho vznikne.
-> David29: Díky. Myslím, že se to na ní bude perfektně hodit. Jen to chce důkladně rozmyslet. Už jsem něco vytunil, ale řeknu ti, že u RATu je důležité to nepřeplácat a přesto mít něco, co ostatní nemají.

Paráda auto...
Musím se přiznat, chystám tajně na Zelený pár prvků tohodle stylu - nechci mít naleštěný Garde, to má dneska každej... fandim ti-)
Musím se přiznat, chystám tajně na Zelený pár prvků tohodle stylu - nechci mít naleštěný Garde, to má dneska každej... fandim ti-)
-> Petrson 16.10.09 15:13:55: Asi tam budu fotit i Felicii RRS, ale v tom podloubí a profesionálně s nasvícením a externíma bleskama, ať to trochu vypadá. Tohle byla taková rychlovka, aby jsem sem mohl hodit up-grade v podobě tý lipy z G2 GTi.
-> asphalte:
aha tak tj..mno parkoviště jt doost velký


-> Petrson 16.10.09 15:05:35: Jasně, že je. Koukám na něj z balkónu a je to ideální místo na focení.

-> asphalte: fotka 13 a 14 není to focený ve Stodůlkách jak je zrušenej Nissan.
-> asphalte: V jednoduchosti je síla...a tvoje felda není můj šálek kávy 

Když se začalo krysit, pustil jsem se do kompletní repase brzd. Nové kotouče, brzdiče, destičky i hadičky až k brzdovému válci.
Motor nedostával moc vizuální péče, ale zajetý byl bravůrně a měl najeto origo 84tis. km.
Tak takhle vypadalo Fávo v den odkupu od tchána. Psal se rok 2003.
-> Borin - Král tuzerů 15.10.09 17:34:32: Pro mě je pořád Felicie číslo jedna.
