skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
aktualizace:
11/11/2012
Technické údaje
Datum výroby: 03/09/1993, závod Kvasiny
Model: Škoda Favorit 136 LX
barva: 4628 (modrá iris)
motor: 136x
Výkon: 50 kW (68 koní)
Příprava směsi: karburátor Jikov a BRC (toroidní nádrž 39L)
Spotřeba (BA 95/LPG): 6,7 a 7,64L/100 km (LPG Vitogaz)
Maximální rychlost (BA 95): 152 km/hod.
Děkuji Tomasovi435 za pár vzácných kravinek a za překecání k resistinu místo tlumexu a ke konkoru :-D
skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit-1 36ls-zelenac
Hledám, sháním:
* zadní spoiler pod nárazník - SPLNĚNO
* tachometr v mílích do černého interiéru - ASI NEREÁLNÉ
* rozdělovač 880 - SPLNĚNO, ALE BYL TO POROD
* originální boční lišty - ZBYTEČNOST
* kryt okolo zámku 5.dveří pro odemykání od řidiče - SPLNĚNO
Disky co mám:
* Ronal 5,5J, 4x100 - v šedivém komaxitu vč. stříbrných středových pokliček
* Borbet 5,5J, 4x100 - původní stříbrný lak, místy okopnutá a pobouchaná, zimní sada
* AMZ 5J, 4x100 - anglické disky (z těch mám největší radost), předrenovační stav :-*
"Příplatková "výbavička:
1. centrál na zámek
2. itá kola z Black Line v šedém komaxitu
3. středový panel z Felicie, kryt ručky z Favorit Black Line
4. kastlík spolujezdce na zámek (neuvěřitelné, ale je hnědý, ne černý...)
5. odemykání kufru od řidiče
6. origo kouřové lampy, jedna sice trochu ťuklá, ale parády udělá jak nová :-D
7. dvoutlačítkové stropní hodiny Tesla
8. vývozní kulatá zrcátka na Favorita
9. stavitelné pásy ze Škody Felicie vč. plastů z Black Line
10. neohmataný 4ramenný volant
Youtube.com:
1. Shift light
2. Ekonoměr
3. Upravená světelná houkačka
4. Zapojené denní svícení
5. Kontrolka činnosti brzdových světel
6. Vzduchový klakson z tatry
Změny v motoru:
* nový olej Paramo 15 W40
* po roce druhé těsnění pod hlavou Temac (vyžraná hlava, nyní utopená vložka IV. válce)
* dána krátká převodovka (SP 3.895) z Favorita 1991, při 50 km/h točíme jen 2100 ot./min :-)
* zátka ve víku rozvodů vyměněna za čidlo teploty oleje
Změny v podvozku:
* vyměněny zadní tlumiče za Ateso
* hliníková kola Ronal vč. pokliček
* výměna vnějších homokinetických kloubů vč. nových manžet Gomet
* nové kotouče TRW a destičky Fri-tech
Změny exteriéru:
* vývozní felďácká zrcátka na Favorita
* vymlácení oranžové baňky v parabole předních blinkrů
* dálky Wesem 152 mm vč. modrých H3
* mlhovky PAL vč modrých H3
* akční zadní kouřové lampy
* přesklení bočních skel a čelního skla do zelené (zbývá jen kufr)
* ofuky dveří řidiče a spolujezdce (díky Tomaso435)
* minimálně ježděné přední lízátko (díky Tomaso435)
* uplně nové zaprášené zadní lízátko (díky Tomaso435)
* mlhovky Wesem 152 mm vč. modrých H3 (svítí i při světelné houkačce)
* reflexní nepopraskaný panel HELLA
* plná maska z modelu 92, inspiroval Chali
* zimní pneumatiky na alu discích Borbet :-*
* žárovkový denní svícení Wesem RL 2x21W
Změny v interiéru
* středový panel Felicia se zakončením z Favorita
* kompletní odemykání kufru od řidiče
* stropní dvoutlačítkové hodiny Tesla
* škodovácký ekonoměr Progresmeter (díky Tomaso435)
* židličky z Felicie :-D
* napasován teploměr ze Š 120 jako teploměr oleje
* neošahaný čtyřramenný volant
* CB stanice Formel včetně 165cm vysoké magnetky
* vanilkový stromeček na zrcátko
* zapojena kontrolka činnosti brzdových světel
Změny v elektrice:
* přístrojovka přebarvena na modro
* okýnka vrčí :-D
* kontrolka činnosti sahary
* kontrolka nezapnutého pásu řidiče
* zapojen zapalovač pro GPS
* zapojen Shift light
* zapojen ventilátor na tlačítko (ÁÁÁ, Běží Sahara)
* na výstup z alternátoru napojen voltmetr ze Žigula
* máme funkční AKIN a originální cyklovač stěračů
Plány do budoucna:
1. vyvaření předních podběhů a LZ lemu
2. výměna předních blatníků
3. výměna rozkvetlých 5. dveří vč. tónovaného skla
4. posílení zpětných světel?
5. druhá pár brzdovek?
11/11/2012
Technické údaje
Datum výroby: 03/09/1993, závod Kvasiny
Model: Škoda Favorit 136 LX
barva: 4628 (modrá iris)
motor: 136x
Výkon: 50 kW (68 koní)
Příprava směsi: karburátor Jikov a BRC (toroidní nádrž 39L)
Spotřeba (BA 95/LPG): 6,7 a 7,64L/100 km (LPG Vitogaz)
Maximální rychlost (BA 95): 152 km/hod.
Děkuji Tomasovi435 za pár vzácných kravinek a za překecání k resistinu místo tlumexu a ke konkoru :-D
skoda-virt.cz/cz/.../6745 -tomaso435-skoda-favorit-1 36ls-zelenac
Hledám, sháním:
* zadní spoiler pod nárazník - SPLNĚNO
* tachometr v mílích do černého interiéru - ASI NEREÁLNÉ
* rozdělovač 880 - SPLNĚNO, ALE BYL TO POROD
* originální boční lišty - ZBYTEČNOST
* kryt okolo zámku 5.dveří pro odemykání od řidiče - SPLNĚNO
Disky co mám:
* Ronal 5,5J, 4x100 - v šedivém komaxitu vč. stříbrných středových pokliček
* Borbet 5,5J, 4x100 - původní stříbrný lak, místy okopnutá a pobouchaná, zimní sada
* AMZ 5J, 4x100 - anglické disky (z těch mám největší radost), předrenovační stav :-*
"Příplatková "výbavička:
1. centrál na zámek
2. itá kola z Black Line v šedém komaxitu
3. středový panel z Felicie, kryt ručky z Favorit Black Line
4. kastlík spolujezdce na zámek (neuvěřitelné, ale je hnědý, ne černý...)
5. odemykání kufru od řidiče
6. origo kouřové lampy, jedna sice trochu ťuklá, ale parády udělá jak nová :-D
7. dvoutlačítkové stropní hodiny Tesla
8. vývozní kulatá zrcátka na Favorita
9. stavitelné pásy ze Škody Felicie vč. plastů z Black Line
10. neohmataný 4ramenný volant
Youtube.com:
1. Shift light
2. Ekonoměr
3. Upravená světelná houkačka
4. Zapojené denní svícení
5. Kontrolka činnosti brzdových světel
6. Vzduchový klakson z tatry
Změny v motoru:
* nový olej Paramo 15 W40
* po roce druhé těsnění pod hlavou Temac (vyžraná hlava, nyní utopená vložka IV. válce)
* dána krátká převodovka (SP 3.895) z Favorita 1991, při 50 km/h točíme jen 2100 ot./min :-)
* zátka ve víku rozvodů vyměněna za čidlo teploty oleje
Změny v podvozku:
* vyměněny zadní tlumiče za Ateso
* hliníková kola Ronal vč. pokliček
* výměna vnějších homokinetických kloubů vč. nových manžet Gomet
* nové kotouče TRW a destičky Fri-tech
Změny exteriéru:
* vývozní felďácká zrcátka na Favorita
* vymlácení oranžové baňky v parabole předních blinkrů
* dálky Wesem 152 mm vč. modrých H3
* mlhovky PAL vč modrých H3
* akční zadní kouřové lampy
* přesklení bočních skel a čelního skla do zelené (zbývá jen kufr)
* ofuky dveří řidiče a spolujezdce (díky Tomaso435)
* minimálně ježděné přední lízátko (díky Tomaso435)
* uplně nové zaprášené zadní lízátko (díky Tomaso435)
* mlhovky Wesem 152 mm vč. modrých H3 (svítí i při světelné houkačce)
* reflexní nepopraskaný panel HELLA
* plná maska z modelu 92, inspiroval Chali
* zimní pneumatiky na alu discích Borbet :-*
* žárovkový denní svícení Wesem RL 2x21W
Změny v interiéru
* středový panel Felicia se zakončením z Favorita
* kompletní odemykání kufru od řidiče
* stropní dvoutlačítkové hodiny Tesla
* škodovácký ekonoměr Progresmeter (díky Tomaso435)
* židličky z Felicie :-D
* napasován teploměr ze Š 120 jako teploměr oleje
* neošahaný čtyřramenný volant
* CB stanice Formel včetně 165cm vysoké magnetky
* vanilkový stromeček na zrcátko
* zapojena kontrolka činnosti brzdových světel
Změny v elektrice:
* přístrojovka přebarvena na modro
* okýnka vrčí :-D
* kontrolka činnosti sahary
* kontrolka nezapnutého pásu řidiče
* zapojen zapalovač pro GPS
* zapojen Shift light
* zapojen ventilátor na tlačítko (ÁÁÁ, Běží Sahara)
* na výstup z alternátoru napojen voltmetr ze Žigula
* máme funkční AKIN a originální cyklovač stěračů
Plány do budoucna:
1. vyvaření předních podběhů a LZ lemu
2. výměna předních blatníků
3. výměna rozkvetlých 5. dveří vč. tónovaného skla
4. posílení zpětných světel?
5. druhá pár brzdovek?
Vojtisek/Fanouš 136XLPG - komentáře:
18:43:00
31.12.2012
31.12.2012
castrol
-> Vojtisek: a v akom peknom stave
18:16:32
28.12.2012
28.12.2012
Vojtisek
-> castrol: čistota půl zdraví, ale ty sračky ze zimních mokrých silnic musí pryč
17:04:14
28.12.2012
28.12.2012
castrol
-> Vojtisek: moc ho neumyvaj aby si ho nezodral
22:30:23
27.12.2012
27.12.2012
Chali
-> castrol: to byli,ale musel bych je přeleštít každej tejden
22:24:44
27.12.2012
27.12.2012
castrol
-> Chali: krajsie boli lestene
22:19:04
27.12.2012
27.12.2012
Chali
-> castrol: jsou nastříkaný barvou,zima jim nedělala moc dobře
teď vypadají takto
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../8770_2012-12 -25_18-54-59_80.jpg
teď vypadají takto
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../8770_2012-12 -25_18-54-59_80.jpg
21:56:38
27.12.2012
27.12.2012
castrol
-> Chali: aj si ich niecim strekol alebo cas od casu prelestoval ?
21:55:49
27.12.2012
27.12.2012
Chali
-> Vojtisek: ale jsou starší než ty tvoje,a teď už vypadají taky jinak,ta fotka je pět let stará
21:37:40
27.12.2012
27.12.2012
Vojtisek
-> Chali: jsou moc "nový", tyto mají decentní patinu
20:38:18
27.12.2012
27.12.2012
Chali
-> Vojtisek: tyto vypadají líp
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../8770_2012-12 -25_23-30-53_36.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../8770_2012-12 -25_23-30-53_36.jpg
20:07:18
27.12.2012
27.12.2012
castrol
-> Vojtisek: neni lebo by to nepotahlo
20:05:45
27.12.2012
27.12.2012
Vojtisek
-> castrol: proč si auto kurvit něčím, co tam originálně z výroby není? Na hranatý auto hranatý kola
20:02:49
27.12.2012
27.12.2012
castrol
-> Vojtisek: ale len r13
20:02:14
27.12.2012
27.12.2012
Vojtisek
-> castrol: 4x100, ET 36, 5,5J
20:00:19
27.12.2012
27.12.2012
castrol
-> Vojtisek: rozmerovo premna nezaujimave
19:59:27
27.12.2012
27.12.2012
Vojtisek
-> castrol: pozdě, ale klidně ti je prodám