skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
r.v 1992
Karoserie : Komplet vyvařená...nové lemy, prahy, komplet zadní podběhy, blatníky, kapota, výstuhy prahů, vyvařené přední podběhy i s podblatníkama a zadní uchycení tlumičů...nově vystříkané dutiny a podvozek nastříkaný 9ti Kg asfaltu od Wurthu!!! komplet podlaha v interiéru a plech pod palubovkou jsou polepené 4mm odhlučňovacími pláty. Na dveřích sou navařené kliky z audi a zadní část prošla faceliftem z důvodu nesehnatelnosti originálních sajtnových dveří v neschnilém stavu...nové dveře bohůžel nejsou výklopné, ale demontovatelné 4mi křídlovkami z vnitřní části budky...pro někoho to bude asi překážka co se užitné hodnoty týče...zadní nárazník je naohýbaný ze 4mm nerezového plechu...
Lak: vanilková ze vzorníku VW (Vento)
Motor : 135ka najeto 83000Km (skutečných)...motor byl komplet rozebraný, překontrolované šály, nové rozvody, komplet udělaná hlava a komplet přetěsněný...převodovka je originál krátká pickup...taky byla rozebraná a je v ní nová řadící tyč
Podvozek : Nové brzdové a palivové trubky,hadice, NOVÉ BRZDIČE, destičky pakny a kotouče ferodo, nové samostavy, zadní prasátka a nový brzdový válec z formana...tlumiče sou jak jinak než nový včetně horního uložení :-) jsou to plynokapalinové QH (británie) a pracujou s pružinama Riegger -35/35 s další možností snížení díky death závitům...nápravy vyměněny za 4x100 před montáží komplet zrepasovaný včetně silentbloků a komplet čepů...
Interiér : černý fáčko
Karoserie : Komplet vyvařená...nové lemy, prahy, komplet zadní podběhy, blatníky, kapota, výstuhy prahů, vyvařené přední podběhy i s podblatníkama a zadní uchycení tlumičů...nově vystříkané dutiny a podvozek nastříkaný 9ti Kg asfaltu od Wurthu!!! komplet podlaha v interiéru a plech pod palubovkou jsou polepené 4mm odhlučňovacími pláty. Na dveřích sou navařené kliky z audi a zadní část prošla faceliftem z důvodu nesehnatelnosti originálních sajtnových dveří v neschnilém stavu...nové dveře bohůžel nejsou výklopné, ale demontovatelné 4mi křídlovkami z vnitřní části budky...pro někoho to bude asi překážka co se užitné hodnoty týče...zadní nárazník je naohýbaný ze 4mm nerezového plechu...
Lak: vanilková ze vzorníku VW (Vento)
Motor : 135ka najeto 83000Km (skutečných)...motor byl komplet rozebraný, překontrolované šály, nové rozvody, komplet udělaná hlava a komplet přetěsněný...převodovka je originál krátká pickup...taky byla rozebraná a je v ní nová řadící tyč
Podvozek : Nové brzdové a palivové trubky,hadice, NOVÉ BRZDIČE, destičky pakny a kotouče ferodo, nové samostavy, zadní prasátka a nový brzdový válec z formana...tlumiče sou jak jinak než nový včetně horního uložení :-) jsou to plynokapalinové QH (británie) a pracujou s pružinama Riegger -35/35 s další možností snížení díky death závitům...nápravy vyměněny za 4x100 před montáží komplet zrepasovaný včetně silentbloků a komplet čepů...
Interiér : černý fáčko
Borin - Pickup - komentáře:
-> Borin - Král tuzerů: Některým bys to musel dát zadarmo a ještě zaplatit eko poplatek
-> Mr_Kubas: Dej link, ať se pobavím...mě líčil jak se byl někde podívat na odhlášený pickupy, aby věděl kde to hnije, aby u mě šel na jisto




-> Borin - Král tuzerů: Jo vim, že tu zakládal kvůli tomu téma a vyptával se 

-> petr s: prozrazeno 

-> Borin - Král tuzerů: Mohl bys ho prozradit
-> Mr_Kubas: Ale proč ne je to Tomaso435_Žák 3.Bé 

-> Borin - Král tuzerů: Tak prozraď toho odborníka 

-> suri: Díky...po týhle zkušenosti se můžu potrhat z jeho příspěvků na virtu, na který se zaměřuju a teď vidím jak je "chytrej" a kafrá do všeho i když ví kulový




-> Borin - Král tuzerů: tak to bol naozaj odborník , inak pekná práca
-> U-Geen: Jeden zdejší člen, který se přišel podívat na auto s tatínkem a oba věděli kulový a hráli machry...jeden kontroloval jestli správně fungujou lukasy a druhej při testovací jízdě nebyl schopnej zařadit 5ku a sváděl to na vůle v řazení, který tam nejsou a po repasi převodovky to řadí luxusně...pak se usnesli podle pár orezlinek na podvozku na tom, že po zimě upadne motor i s převodovkou na silnici a velkej problém ve funkčnosti auta má na svědomí menší vyboulení podlahy spolujezdce asi o 3cm směrem nahoru, jelikož na něco minulý majitel asi najel a já to neopravoval, jelikož bych do toho musel mlátit jako hluchej do vrat a někde by mohlo něco prasknout...prostě odbornící na slovo vzatý...auto podle nich po hromadě drží asfalt...docela byli zaražený z toho, když sem jim dal velkej šroubovák ať si klidně orejpou podlahu a píchnou s ním kamkoliv do plechu...kupodivu žádná díra se nekonala...o testu spojky se zataženou ručkou a zařazenou 3kou a táhnutí auta do zdechnutí ani nemluvě...při testu sportovního podvozku v podobě projetí ostrou zatáčkou v cca 50ti trhnutím volantu za masivního pískání gum měl plné ruce práce to neposlat na střechu, nebo do protisměru...
-> Borin - Král tuzerů: copak? nejakej vtipnej kupujici co to chtel za korunu?
-> buchteeeeeec: Borin - Král tuzerů 01.08.09 21:57:32 napsal:
Tak si ho nechávám…než ho prodat někomu jako se tu byl podívat mi tu
zůstane a trochu se upraví…Neprodal...pokud máš zájem tak se stav podívat...
Tak si ho nechávám…než ho prodat někomu jako se tu byl podívat mi tu
zůstane a trochu se upraví…Neprodal...pokud máš zájem tak se stav podívat...
uz si ho prodal????

Tak si ho nechávám...než ho prodat někomu jako se tu byl podívat mi tu zůstane a trochu se upraví...
Stále na prodej...cena dohodou...k vidění bude na hrocháči...
-> Borin - Král tuzerů: tak co,už je tam ?