skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA FELICIA 1.3 MPI
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
felicie Mpi - komentáře:
09:48:37
14.06.2009
14.06.2009
foxxx
lukaso20- snad jo dle pocasi ale mame to v planu hrochac
21:48:54
13.06.2009
13.06.2009
lukaso20 - zrušená registrace
jedete s petrem na hrocháč? nemám čas se za váma stavit tak jestly se tam uvidíme "doufám že bez toho se saxem (nepatří tam)"
13:28:01
29.05.2009
29.05.2009
foxxx
-Tommyk-dik taki si mislim ze sou špičkoví
15:23:54
28.05.2009
28.05.2009
Tommyk
-> foxxx: ty přední světla jsou fakt pekný
11:08:45
19.05.2009
19.05.2009
Mr_Kubas
-> foxxx: A co přemejšlíš udělat s těma starejma? Měl si v tom výbojky nebo klasický žárovky?
EDIT: Já mam vlastně starší model, tak nic
EDIT: Já mam vlastně starší model, tak nic
10:41:41
19.05.2009
19.05.2009
foxxx
Mr_Kubas- cau hele čiry blinkri sem mel u mejch svjetel ale tady je problem v tom ze je v blinkru zaroven hozea i parkovacka ale casem to budu resit asi stema krouskama tak uvidime
23:08:57
18.05.2009
18.05.2009
Mr_Kubas
-> foxxx: Chce to aspoň čirý blinkry, takhle to vypadá divně Ty máš k těm kolům typovej list? Jestli ne tak to je nezapíšeš
18:18:51
18.05.2009
18.05.2009
foxxx
no tak kola taky nemam zapsany jeste sem se ktomu nedostal ale co snat me nebudou stavjet zatim me jeste nestavjeli vzdicki jen koukaj a slintaj nic vic
14:15:40
18.05.2009
18.05.2009
Mr_Kubas
-> foxxx: Jestli nemáš zapsaný ani kola, tak na ně ser
12:48:18
18.05.2009
18.05.2009
lukaso20 - zrušená registrace
moc pěkny světla až je budeš mít na autě tak se ozvy a ja se někdy stavím. (na policii se v.... hlavně že to vypada dobře.)
22:02:13
17.05.2009
17.05.2009
Lubis
ahoj, no policii jsme zaplad pánbů nemluvil,...a STK mam puvodní světla