skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA FELICIA 1.3 MPI
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
-rok výroby 2000
MOTOR
zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
rozvod OHVse dvjěma ventily na válec
příprava směsi elektronické vstřikování benzínu
zdvihoví objem 1 289cm3
nejvyšší výkon 50kw/68k
při 5 000ot/min
nejvyšší točivý moment 106Nm
při 2 600 ot/min
v-max cca kolem 160-170km/h
zrychlení 0-100km/h 13.5
ÚPRAVY
otevřené sání R.evolution,výfuk zadní díl upravená koncovka směrem dolu po vzoru fabie, chtěl jsem zanechat zadní narazník v
hladkých liniich, leštěná rozpěra tlumičů, leštené ventilové víko, nerezové misky na horním uložení tlumičů, víčko oleje, leštený
startér, alternátor, pístnice na kapotu, spodní kryt motoru v krémové barvě, návleky na hadicých ve stříbrné barvě.
PŘEVODOVKA
pětistupňová manuální + ochranná ližina z "policejní felicie"
LITÁ KOLA
RSW 140 black 7x15palců
PNEUMATIKY
Uniroyal 195/45 R 15 78 V 240km/h
PODVOZEK * BRZDY
HP sporting Verze tuning. Přední tlumič: 3/4/5/6cm, zadní tlumič: 3/4,5/6cm. Útlumová charakteristika o 70% tvrdší než sériové tlumiče.
brzdové kotouče ferodo racing děrované 236mm. bubnové brzdy vzadu.
Těhlice, ramena, zadní náprava, brzdové třmeny a prasátka, podběhy a vana na rezervu v kremové barvě.
KAROSÉRIE
Přední nárazník podoba jako originální ale upravené otvory, zahlazená lišta a celkově prodloužen cca o 6 cm individuelní "dělaný doma na koleni"černá víplň "tahokov" zadní nárazník hladky design od JT-tuning,prahové nastavce JT-tuning,maska milotec z čenou víplní a znakem RS,zrcátka kit car dopasované a upravené adaptery aby tvořili jednolitou slzu,boční čiré blikače vw passat,ochraný navlek na kapotu Pantherbra,přední světla individualní by xenon čočka + xenonové víbojky original škoda octavia komplet přestavba do feliciovích světel,zadní světla kouřová,5.dveře jednolitá lišta z absencí zámku a stěrače
LAKOVÁNÍ
zelená smaragdová metalíza originál škoda auto označení 9595smaragd.metalíza
INTERIÉR
sportovní sedadla JOM šedivo černá kombinace
tříbodové pásy JOM černé
Sportovní volant RoadStar průměr 32cm pravá kůže
nába na volant JOM
hlavice řadící páky fabia kožená
madlo ruční brzdy kuže černo chromová kombinace
manžeta na ruční brzdě černá kuže
bílé budíky + chromové kroužky včetně teploty vody a paliva
přídavný budík JOM voltmetr
chromové okení kličky JOM
chromové ovládání topení z golfa třetí generace JOM
madla dveří v černé pololesklé bavě
upravené výplně předních dveří místo klasické kapsy domečky pro repro černé +zeleny ornament z pinstripingem
chromové kolíky dveří
leštené pístnice na 5.dveřích
zadní tvarované plato čalouněné do šedivé Sinus Live LSB látky doplněno tvarovanými domečky na komponentní repro
zavazadelník je v origo stavu pouze na zadní straně sedaček jsou připevněny zesilovače a v kufru je basová bedna
AUDIO*VIDEO
-radio dvd
RIPSPEED DV720 autoradio ze 7" vyjížděcím dotykovým LCD displejem a z dálkovím ovládáním
-repro-
v předních dveřích 6.5''komponentní boss 350w + 100mm koaxialní repro
na zadním platě FLI comp 6. 165mm + víškové repro 25mm 255w
basák SONY XPLOD 1200w
-ZESILOVAČE-
FLI LOADED 450S - 2kanálový zesilovač maximální výkon 450 W
MEGAVOX MGX-6000 2 kanály - 2/1 maximální výkon 600W
felicie Mpi - komentáře:
-> foxxx: jakto že jsi nepřijel na sraz? takovej pěknej sraz a ty jsi tam nebyl.
-> foxxx: mě to čeká v lednu.ale ja s fava vždycky udělám uplnou seriovku vše vyměnim za originály viz. výfuk světla kola sedačky...tak uvidim jak letos dopadnu no
-> Mr_Kubas: cau svjetla sem mel sundany to by me videl a us bi ukazoval jed do pi.. stk u mam a autö us je zase nastrojeny ted co tam maj ty kameri je to des a hruza prcaj za kazdou picovinu kreteni

-> foxxx: A co řikali na světla? Ty si měl asi taky odstrojený, co? 

-> Frenky: jo skvjeli dik dnes sem byl na stk a ty svine pardubicky me nepustili pac sem neodsstrojil pred.a zad.naraznik a prahy jinak sem s auta vsechno sundal a stejnak mel kecu jak prase curak jeden





-> foxxx: dikes moc hele vypadá to podle mě dost dobře tak už vim že nemusim heldat dál že mam vybrano) jo hele ti poradim s tim psanim když to píšeš jako pro někoho tak tam maš jakoby v zavorce (nick) když na to klikneš tak se ti před text dá jeho jmeno a nemusiš to pracně vypisovat

Frenky-cauvajs tak us to mam neni to zastak sileny
hodej se i k tomu




uvidime jestli mam v pc nakou odpovidajici fotku mich kol
skusit to muzu nic nezarucuju ale uvidime posli me naki fotky sem felfox@seznam.cz|

-> foxxx: ty děláš virtual? tak to by byla parada..nepotřebuju nic moc extra jen tam nějak naladit ty kola abych to viděl kam to chceš poslat?

-> Mr_Kubas: jj tyhle mám a v předu jsou kapku ven přes..
-> foxxx: tak paráda ted jen ty penizky na ně..sem zvědavý jak budou pasovat na černej caar ..bych potřeboval nějaký virtual abych to viděl...aby to pasovalo..jo a maš zajimavý styl psaní
-> foxxx: tak paráda ted jen ty penizky na ně..sem zvědavý jak budou pasovat na černej caar ..bych potřeboval nějaký virtual abych to viděl...aby to pasovalo..jo a maš zajimavý styl psaní

Frenky-tak ve predu sou uplne krasne skoro zaroven nemusis se bat to snizit mista je u tehlech kol akorat ET35,a stredova dira presne 67.1 ale daj ti ktomu i vimezovaci krouski


-> Frenky: Jestli máš ATS šířku 7" a lezou ti akorát s lemem, tak budeš mít ET něco kolem 22-23... Já mam Rialy a lezou mi vpředu jen trošičku a mam ET 22 

-> foxxx: Vypadá dobře,jen mi k tomu nesedí zadní světla:) Jde do oblibených:)

-> foxxx: tak parada,hele prosimtě kolikátku máš et? a neměl bys fotku ze shora na přední kolo o kolik to leze ven nebo neleze mám těd ats ET myslim 35-37 ted přesně nevim a předek mi o kousek trčí ven a já bych chtěl čumák pustit ještě blíž k asfaltu tak potřebuju kola který nebudou lezt ven nechce se mi klepat i předni blatniky
Frenky- cau hele ja si je chvalim ty kola sedej jak na aute tak na silnici velice dobre stredova dira je o trochu vjeci ale ja kdis sem je kupoval dostal sem vsechni srouby + stredici krouzki v cene kupoval sem je jako novinku v hradci kralove firma se menuje sport auto
-> foxxx: zdravim,chci se zeptat jak si spokojený s temi rsw litáky?mám je v plánu kupovat ale stále se nějak nemohu rozhodout ..pasujou na feldu dobře?nevim totiž rozměr te středni diry kolik dělaji jeslti budu muset mit nějake středici kroužky za připadnou pomoc dik
tak to je dobře