skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak pan Forman uz je u noveho majitele, snad se mu zadari jeho plany a treba ho jeste nekdy uvidim...
Diky za krasnych 12 let, zazitku jsme meli hodne, nikdy na ne nezapomenu...
Tak tohle byl můj pan Forman. Dostal jsem ho od svého otce na začátku srpna roku 2007 a od té doby ho mám v užívání.
Data:
4. 8. 2007 - Auto mi ode dneška říká pane.
15. 9. 2007 - Řidič černého Volva si vybral za cíl moje levé zední kolo a na fotkách můžete vidět výsledek... Vypadalo to s autem hodne špatně, ale nakonec se ukázalo že to tak špatné nebude.
3. 2. 2008 -Auto je konečně opraveno.
1.6.2008 - Konečně se mi povedlo dostat čerstvě umyté auto na stejné místo s foťákem, tak dodávám nové fotky.
1.5. - 5.5.2009 - Výlet Rakousko + Bavorsko, 1700 km, 5 dní
24.4.2010 - Zajeli jsme se podívat na sraz Škoda klubu Olomouc. Skvělý zážitek
29.8. - 4.9.2010 - Dovolená Chorvatská Istrie, 1300 km, bez jediného problému...
8.7.2011 - Auto dokončeno, aspoň v první verzi. Na lakování budu muset zapracovat, když tak to vezmu na plech a za rok znova... Odpoledne odjezd na Pohofest 2011, super akce
2.6.2019 - Auto jsem odvezl k novemu majiteli...
Technické data:
Škoda Forman 135 LX, vyrobený v roce 1993, barva modrá, najeto 250+ tisíc kilometrů.
Karoserie:
Vyvařená prakticky půlka auta, hrál jsme si s tím dost dlouho, tak snad to chvíli vydrží...
Motor:
Ještě karburátor, takže 43 kW. Motor je očištěný od největšího bordelu, komplet přetěsněný, hlava snížena o 0,8 mm, takže teoreticky jsme na úrovni 136ky, ale to ukáže až praxe. Motor už krásně šlape, má za sebou prvních 320 km a první dva sprinty, video najdete dole...
Výbava:
Rádio JVC s přehrávačem CD a mp3, čtyři reproduktory JVC.
Centrál s dálkovým ovládáním a vystřelovákem klíčem.
Originál otevírání pátých dveří lankem od řidiče, k tomu zapojeno servo k dálce, zadní zámek už tam ani nepůjde.
Díky Darklordovi za neutuchající trpělivost s mojí osobou a za pomoc se vším, co jsem zatím potřeboval. A že toho bylo...
Onboard Pohofest 2011 sprint 400m:
(v tomhle videu čas 19:25, druhá jízda 18:66)
Nová kontrolka v palubovce:
Slalom Luleč 11.5.2014 - 1. slalom - Tréning
Slalom Luleč 11.5.2014 - 1. slalom - Ostré jízdy
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Tréning
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Ostré jízdy
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Poslední jízda
Diky za krasnych 12 let, zazitku jsme meli hodne, nikdy na ne nezapomenu...
Tak tohle byl můj pan Forman. Dostal jsem ho od svého otce na začátku srpna roku 2007 a od té doby ho mám v užívání.
Data:
4. 8. 2007 - Auto mi ode dneška říká pane.
15. 9. 2007 - Řidič černého Volva si vybral za cíl moje levé zední kolo a na fotkách můžete vidět výsledek... Vypadalo to s autem hodne špatně, ale nakonec se ukázalo že to tak špatné nebude.
3. 2. 2008 -Auto je konečně opraveno.
1.6.2008 - Konečně se mi povedlo dostat čerstvě umyté auto na stejné místo s foťákem, tak dodávám nové fotky.
1.5. - 5.5.2009 - Výlet Rakousko + Bavorsko, 1700 km, 5 dní
24.4.2010 - Zajeli jsme se podívat na sraz Škoda klubu Olomouc. Skvělý zážitek
29.8. - 4.9.2010 - Dovolená Chorvatská Istrie, 1300 km, bez jediného problému...
8.7.2011 - Auto dokončeno, aspoň v první verzi. Na lakování budu muset zapracovat, když tak to vezmu na plech a za rok znova... Odpoledne odjezd na Pohofest 2011, super akce
2.6.2019 - Auto jsem odvezl k novemu majiteli...
Technické data:
Škoda Forman 135 LX, vyrobený v roce 1993, barva modrá, najeto 250+ tisíc kilometrů.
Karoserie:
Vyvařená prakticky půlka auta, hrál jsme si s tím dost dlouho, tak snad to chvíli vydrží...
Motor:
Ještě karburátor, takže 43 kW. Motor je očištěný od největšího bordelu, komplet přetěsněný, hlava snížena o 0,8 mm, takže teoreticky jsme na úrovni 136ky, ale to ukáže až praxe. Motor už krásně šlape, má za sebou prvních 320 km a první dva sprinty, video najdete dole...
Výbava:
Rádio JVC s přehrávačem CD a mp3, čtyři reproduktory JVC.
Centrál s dálkovým ovládáním a vystřelovákem klíčem.
Originál otevírání pátých dveří lankem od řidiče, k tomu zapojeno servo k dálce, zadní zámek už tam ani nepůjde.
Díky Darklordovi za neutuchající trpělivost s mojí osobou a za pomoc se vším, co jsem zatím potřeboval. A že toho bylo...
Onboard Pohofest 2011 sprint 400m:
(v tomhle videu čas 19:25, druhá jízda 18:66)
Nová kontrolka v palubovce:
Slalom Luleč 11.5.2014 - 1. slalom - Tréning
Slalom Luleč 11.5.2014 - 1. slalom - Ostré jízdy
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Tréning
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Ostré jízdy
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Poslední jízda
Jumbo / Pan Forman - komentáře:
-> Jumbo: cos dělal ty ňoumo?
A tady už před garáží, po výměně ramena dojel po vlastní ose. Ale letos už mám doježděno.
Tak už máme STK, plně legální cestou, ale až na druhý pokus...
Tak mám STK na celý měsíc. Musím vyvařit kus podlahy, vyměnit hadičky a trubičky k předním brzdám, rozchodit omezovač na zadní nápravě a pořešit nějak maják, vymazávat z techničáku se mi ho nechce...
-> OndraKrupi: 1/3 sekundy je nic... 

-> Jumbo:
na to nestačí jen slovo....

-> OndraKrupi: Příště tě porazím... 

-> Jumbo: tak jestli to tak bylo tak to potom jo
-> Jumbo: přesně tak, sepnulo to až si přerušil paprsek autem, takže je to o autě a o jezdci
-> Skili: Tak to se pouštělo myslím až prvním průjezdem tou fotobuňkou, takže startovací světla by ti spíš přidala reakční čas navíc...
-> Jumbo: ja sem to mel s tim mim autobusem myslim za 20:71 nebo tak nejak
ale kdyby tam meli startovaci svetla tak by to mohlo byt i lepsi
ale kdyby tam meli startovaci svetla tak by to mohlo byt i lepsi
Tak jsem dojel ze srazu, aktualizoval fotky a popis a přidal onboard video ze sprintu...
-> castrol 12.06.11 13:23:02: no já se k tomu pak raději už nevracím, ještě by mi toho zbylo víc
-> Jumbo 12.06.11 17:04:54: právě že až moc
.... už se stříká ? ;)

-> Jumbo 12.06.11 17:04:54: právě že až moc

.... už se stříká ? ;)