skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Na jaře 2004 jsem si koupil, tak nějak normálního zelenomodrého favorita 135 ls. Po roce ježdění jsem byl nucem vrhnout se na nějaké opravy... a když jsem byl u oprav, nemohl jsem si odpustit nějaké ty úpravy... :)
Úpravy:
MOTOR: Odlehčená řemenice a setrvačník, snížená hlava, ostrá vačka, zdvihátka z Felicie, zvětšené a vyleštěné výfukové a sací kanály, nové uložení klikovky, startér felicie, karburátor z 50Kw, sportovní filtr sání, laděný výfuk se dvěmi oválnými koncovkami dtm.
EXTERIÉR: Přední světla jsou vyrobena z dílů světel z vw polo a světel z fačka, smd diody v kroužcích. V čočkách jsou xenonové výbojky. Kapota protažená pěkně dokulata a zbavená zbytečných prolisů. 5té dveře zbaveny místa pro spz. Přilamínátované a dokytované prahy, tónovaná skla s atestem, zrcátka M3 s blinkrem, přední a zadní laminátové nárazníky Nuclear. V zadním nárazníku je vytvořeno místo pro spzku. Brzdové bubny a třmeny nalakovány v červeném komaxitu, vrtané kotouče a sportovní desky ferodo.
INTERIÉR: přečalouněná palubovka s lcd monitorem. Kvůli monitoru se musely všechny tláčítka přestěhovat místo popelníku, který byl stejně k ničemu. Podsvícení všech tlačítek je červené. Přečalouněná stropnice, tapecíry a palubovka. Skořepinové sedačky s 3-bodovými pásy. Přístrojovka s podsvícením indiglo, chromované kroužky kolem budíků, chromované ovladače topení a vnitřních klik. Páčky pod volantem, topení, středový panel a palubovka jsou z Felicie. Na středovém panelu jsou přídavné budíky teploty a dobíjení, ovladače oken a spínače modrých světel atd. Na podlaze je modrý koberec. Na prazích jsou nerezové lišty s logem Favorit. Směr udávám sportovním, 31cm volantem. Jinak spoustu drobností z hliníku, jako pedály, koberečky, a hlavice řadící páky.
NĚCO Z HUDBY: celé auto je vytlumené Tecsoundem, aby nic nerezonovalo. Rádio s usb sony, v předu 16 cm komponentní repro Impulse comp, vestavěný subwoofer s repro Dexon v kufru, takže tašky s nákupem už se tam nevejdou :) V zadním platu jsou ovály 6x9" a ty jsou taky dexon. Zesilovač je Mac audio Z4200. Na DB dragu naměřeno 133 dB.
PODVOZEK: V předu zkrácené, tvrdší pružiny z felicie 1,6 a vzadu série. Plynokapalinové tlumiče Monroe senzatrack. Mezi autem a silnicí jsou 15" Borbet bs obuté do pneu Matador aquila 195/50/15.
OSTATNÍ: kompletní elektroinstalace felicie, el. stahování oken, kufr na odskok, centrál, alarm, centrální stěrač, modré neony pod autem, modré podsvícení klik, modře nasvícený kufr, bílými led nasvícená spz...
Až si zas na něco vzpomenu tak to tu napíšu. Jinak raději ani nechci vědět kolik mě to všechno stálo... ale každopádně hodiny,dny a roky strávené v garáži.
Úpravy:
MOTOR: Odlehčená řemenice a setrvačník, snížená hlava, ostrá vačka, zdvihátka z Felicie, zvětšené a vyleštěné výfukové a sací kanály, nové uložení klikovky, startér felicie, karburátor z 50Kw, sportovní filtr sání, laděný výfuk se dvěmi oválnými koncovkami dtm.
EXTERIÉR: Přední světla jsou vyrobena z dílů světel z vw polo a světel z fačka, smd diody v kroužcích. V čočkách jsou xenonové výbojky. Kapota protažená pěkně dokulata a zbavená zbytečných prolisů. 5té dveře zbaveny místa pro spz. Přilamínátované a dokytované prahy, tónovaná skla s atestem, zrcátka M3 s blinkrem, přední a zadní laminátové nárazníky Nuclear. V zadním nárazníku je vytvořeno místo pro spzku. Brzdové bubny a třmeny nalakovány v červeném komaxitu, vrtané kotouče a sportovní desky ferodo.
INTERIÉR: přečalouněná palubovka s lcd monitorem. Kvůli monitoru se musely všechny tláčítka přestěhovat místo popelníku, který byl stejně k ničemu. Podsvícení všech tlačítek je červené. Přečalouněná stropnice, tapecíry a palubovka. Skořepinové sedačky s 3-bodovými pásy. Přístrojovka s podsvícením indiglo, chromované kroužky kolem budíků, chromované ovladače topení a vnitřních klik. Páčky pod volantem, topení, středový panel a palubovka jsou z Felicie. Na středovém panelu jsou přídavné budíky teploty a dobíjení, ovladače oken a spínače modrých světel atd. Na podlaze je modrý koberec. Na prazích jsou nerezové lišty s logem Favorit. Směr udávám sportovním, 31cm volantem. Jinak spoustu drobností z hliníku, jako pedály, koberečky, a hlavice řadící páky.
NĚCO Z HUDBY: celé auto je vytlumené Tecsoundem, aby nic nerezonovalo. Rádio s usb sony, v předu 16 cm komponentní repro Impulse comp, vestavěný subwoofer s repro Dexon v kufru, takže tašky s nákupem už se tam nevejdou :) V zadním platu jsou ovály 6x9" a ty jsou taky dexon. Zesilovač je Mac audio Z4200. Na DB dragu naměřeno 133 dB.
PODVOZEK: V předu zkrácené, tvrdší pružiny z felicie 1,6 a vzadu série. Plynokapalinové tlumiče Monroe senzatrack. Mezi autem a silnicí jsou 15" Borbet bs obuté do pneu Matador aquila 195/50/15.
OSTATNÍ: kompletní elektroinstalace felicie, el. stahování oken, kufr na odskok, centrál, alarm, centrální stěrač, modré neony pod autem, modré podsvícení klik, modře nasvícený kufr, bílými led nasvícená spz...
Až si zas na něco vzpomenu tak to tu napíšu. Jinak raději ani nechci vědět kolik mě to všechno stálo... ale každopádně hodiny,dny a roky strávené v garáži.
Tunerdave - komentáře:
škoda prodávat, je to pěkné
Pěkné nové fotky ;-)
tuning ako má bit![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
pěknej favoušek![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
tak co nebo co...nejake foto?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dzordzino: Zatím nemám v plánu je prodávat, ale kdyby náhodou tak se Ti ozvu![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
az se budes chtit zbavit svetel tak se ozvi dam za ne dobry penize
-> goofy1983: nějak teď nestíhám makatv garáži, až se tam dostanu, něco vyfotím![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> tunerdave:
je mi jasny že po extra dírách nejezdíš
myslel jsme třeba kočičí hlavy apd.
ale nevadí..asi to takhle taky spáchám..jen tě poprosím zda by jsi mi mohl poslat foto na email kde všude máš umístěný ten zips
děkuji
je mi jasny že po extra dírách nejezdíš
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
myslel jsme třeba kočičí hlavy apd.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> goofy1983: Po nerovnostech zásadně nejezdím, takže mi to drží v pohodě
A tu díru jsem zadělal přišroubováním plastu, a pak přelaminátoval a dokytoval skelným kytem.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
tunerdave 07.03.10 23:17:37 napsal:
→ goofy1983: mám tam normálně kaslík… dole ho drží
suchý zip, akorát když něco hledám, tak ho musím držet, páč jsem dal
pryč ty pružiny co ho drží nahoře
a jakpak to drží na tom zipsu??myslím jestli se to neotvirá pokud vjedeš někam do nerovnosti..jo a tu diru po kličce jsi zavařil??diky
→ goofy1983: mám tam normálně kaslík… dole ho drží
suchý zip, akorát když něco hledám, tak ho musím držet, páč jsem dal
pryč ty pružiny co ho drží nahoře
a jakpak to drží na tom zipsu??myslím jestli se to neotvirá pokud vjedeš někam do nerovnosti..jo a tu diru po kličce jsi zavařil??diky
me se moc libi interier
Pekne facko...a tie svetla su ohromujuce...dobry tuning
Moc pěknej ..
-> tunerdave: tak to sme dva....![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: jestli to stihnu složit, tak určitě jo![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> goofy1983: mám tam normálně kaslík... dole ho drží suchý zip, akorát když něco hledám, tak ho musím držet, páč jsem dal pryč ty pružiny co ho drží nahoře
-> tunerdave: dejve, doufam že se zas potkáme na Vyškově :-)
ahoj..mám dotazek..máš kastlík u spolujezdce nebo airbag??pokud kastlík jakpak ho otvíráš??mám ho také potažen ale kličku zachovanou a nevapadá to tak moc pěkně ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
díky, no použil jsem obyčejnou koženku, rozměřil si díly, sešil za pomocí zkušenějších
a pak nalepil. Zní to jednoduše, ale už bych se do toho znova nepustil, páč jsem na tom strávil hodně času... Ale každopádně nedoporučuju tu krémovou barvu- zasvítí slunko a celá palubovka se ti odráží v čelním okně a nevidíš nic![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)