
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
Jsem se tě chtěl ještě prosím tě zeptat. Tu DPS sis dělal sám, nebo si to nechal udělat v nějaké firmě? Děkuji
-> TT_daniel 03.05.13 13:24:41: JJ povedený 

Nepér 17.03.13 20:43:46 napsal:
a taky nějakou borku na sedadlo smrti :)))
Tvl tohodle jsem si všiml až teď, a dobrej zvonek
dobře ty
a taky nějakou borku na sedadlo smrti :)))
Tvl tohodle jsem si všiml až teď, a dobrej zvonek



A pak to stejne vozit na plataku, aby se to rozpadlo az za pul roku, ne uz za mesic 

Jeste je nutno podotknout ze neper, s tim nejvyssim vykonem co zmeri na brzde jezdi normalne kamkoliv ;). Ono odbrzdit neco na brzde a pak to snizit to neni objektivni...
-> Nepér: Máš malé cíle, vezmi si příklad z Dušana

-> Šediváček: To víš no, chtěl jsem 65 kW, ono to mělo 71, tak chci teď aspoň 74 

-> Nepér: No to máš mít 100koní hned a máš klid, taky proč chce každý zrovna 100koní
Jaký máš teda nakonec parametry? Nějak to není patrný
A na sání zezačátku frézu a pak desítky kotoučků a za 2hod nemám co dělat, zvlášť o ten kousek, co to potřebuješ zvětšit ty. S 5ks neuděláš pořádně ani jeden kanál, takže tudy cesta nevede nebo je plná trnů 



Dva koně? Protože mám odbržděno 98,4 bhp
No a lamelovejch kotoučků už padlo asi pět... k tomu jsem vymyslel modifikaci se šmirglem, abych nespotřeboval těch kotoučků ještě víc... no a taky mě to nebaví, tak tomu dávám denně tak 15 minut maximálně... a taky musím vymyslet mezikus, co si k tomu nechám přivařit, aby tam místo BMM šel přišroubovat LEKR... Kulová fréza? Průměr 29 mm asi nee...

-> Nepér: Čau prosimtě co dáláš s tim sáním tak dlouho, proč hledáš zrovna 2 koně? 

-> Nepér: Ještě tě to baví?
Nebyla by lepší kulová fréza a dobrousit zbytek?
Já na tom dobroušení sání na Fávo zlikvidoval pár lamelových šmirgl kotoučků.. Je to pakárnička



Hm, ložisko nakoupeno za 73,-, příběh pokračuje... 

Hm, ve vrtačce se vysypalo ložisko na motoru, sakra 

Kua, já to sání snad v životě neprobrousím 

-> OndraKrupi: a facko by sa pekne zlomilo o dvere alebo schodisko
-> U-Geen:




-> U-Geen 22.03.13 13:09:16:



-> U-Geen:





-> Nepér: nejak takle? http://www.youtube.com/wa
tch?v=c8-suWU9d4U&feat
ure=player_detailpage#t=56
s