Dneska jsem auto viděl naživo a je to parádní!!! hlavně ten motorovej prostor!!! škoda s timhle jezdit v dešti a podobně.
A to zapalování se mi taky moc líbí, jestě kdyby to umělo řídit vstřiky. To by bylo mooc pekný
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
Přišlo zapalování, muhehe.
Možná bych si ještě dovolil poznamenat, že měnit chladič za nějakej větší z verze klima je asi zbytečný ... mnohem levnější a taky účinný řešení je čidlo na spínání větráku ze škody 120 ... je víc verzí ale našel jsem čidlo 80/85 a ještě se mi nestalo že by se ručička hnula z 90ti stupňů i když byl hic a kolona.
číňana bych se nebál ... pokud přežije utažení čidla na spínání ventilátoru + prvotní natlakování, tak máš za málo peněz dobrej chladič :) ....
A když nevydrží tak ho reklamuješ dokud nebude OK kus. je ale třeba s tím počítat a zodpovědně udělat tlakovej test s připravenym lavorem aby si nemusel kupovat ještě nemrznoucí kapalinu! To by se už nevyplatilo.
PS: já mám zatím s čínskejma chladičema dobrou zkušenost, je fakt že před několika lety to bylo hrozný ale teď už bych se nebál.
A když nevydrží tak ho reklamuješ dokud nebude OK kus. je ale třeba s tím počítat a zodpovědně udělat tlakovej test s připravenym lavorem aby si nemusel kupovat ještě nemrznoucí kapalinu! To by se už nevyplatilo.
PS: já mám zatím s čínskejma chladičema dobrou zkušenost, je fakt že před několika lety to bylo hrozný ale teď už bych se nebál.
-> Jura_Favorit: sehnatelná je normálne len to treba zaplatiť :-D
Číňan tam má všechno :)
-> Nepér: verze 1.3 s klimou, v originále skoro nesehnatelná
A ťamana bych nekupoval...

Na některých 1.3 chladičích ty druhé pravé úchyty jsou. Každopádně na všech pasují ty dva vlevo.
-> James1991: nejde, nejsou na něm na to úchyty.
-> Nepér:
Ještě by mě zajímalo, zda ta sahara z 1.6 chladiče jde namontovat na origo chladič z Favoritu resp. jestli jde vyměnit kus za kus(saharu)?
Ještě by mě zajímalo, zda ta sahara z 1.6 chladiče jde namontovat na origo chladič z Favoritu resp. jestli jde vyměnit kus za kus(saharu)?
marecko 16.05.11 22:40:07 napsal: a tá šipka vedla pásu čo znamená? Píše to o tři řádky níž..
peknééé
a ako silno ti to svieti klobuk dole
a tá šipka vedla pásu čo znamená? a ked nemáž zapnutí pás tak ti aj pipá
wšetko tito zhasne pri naštartovaní ? ináč pekná prácička jeto jednička





Obrázek jsem ukrad z návodu od forda :D
Kontrolku větráku jsem přemístil do dirky u teploměru vody
Kontrolku větráku jsem přemístil do dirky u teploměru vody
-> Nepér 15.05.11 16:18:37: . . . tak a teď si mě pěkně nasral
přesně takhle to mám vymyšlený já
. no nic, budem to mít stějně no :-D


Zatim žádný, v pondělí asi pojedu na nákup.
Jo to by pomohlo určitě pokud tam bude nějaká hranka. To jsem dělal u hlavní řemenice na klikový hřídeli. Tam to bylo potřeba.Ale nenapadlo mě, to zkontrolovat na poloosách. ;-) A jaký jsi tam dal teď gufera? Když ty starý jsou 8
Stará převodovka má v sobě ty s osmičkou, takže je to asi fuk. Spíš by možná pomohlo zabrousit styčný plochy na kloubech.