
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
Přišel vyměněný teploměr 

Lambda je vyhřejvaná, takže nemusí být hned za motorem. Stejně je to jen pro hrubou informaci bohatý/chudý
Hele ale řekl bych že tu lambdu máš na špatným místě. Co jsem tak zjišťoval tak je lepší když je tak 10-15 cm od 4 válce. Když jsem to chtěl udělat jako ty tak mi bylo doporučeno abych to dal právě blíž k přírubě k motoru. Ale tohle není jednobod takže pro tvoje informace to bude asi jedno :-D
-> Jura_Favorit: zvuk to má stejnej jako soieta se seriovim středem, takže žádnej, ale tak od 3500-4000 ot to začíná bejt slyšet jako v tom videu

-> Nepér 01.06.11 23:22:59: Ono dneska by se pubertacky za favoritem neotocily ani kdybys tam vyfuk nemel:)
hmmm, jaké to má zvuk mrška? Bude nejakej obrázek hejbací?
( e: aha, přehlédnul .. )
( jinak smekám, naber "know-how" s tím zapalováním a mi pomůžeš s realizací :-)) )

( e: aha, přehlédnul .. )
( jinak smekám, naber "know-how" s tím zapalováním a mi pomůžeš s realizací :-)) )
Nevim, soietu nemám naposlouchanou.
Když to srovnáš se sérií se Soietou na konci, co řve víc?
Je to tichoučký. Nic za čím by se puberťačky otáčely...
Áááá, Jirka dodělal turboróru
Ale doufám, že tě nejpozději na Severočeších potkám, protože z toho videa teda vím prd, jak moc je to uřvané 


-> Nepér: Pěkná výměna kol i s dofouknutím za 4 minuty 

Pekné fávo , presne podla mojho gusta , jednoduché a krásne
-> Nepér 29.05.11 21:36:03: o to větší radost, že?
Chtěl jsem letos po krátké pauze přijet, ale situace to nedovolila

-> Nepér: 13 aut
-> Pavel P..: žádná protekce,jen jsem tušil o koho asi jde.....pohár byl zasloužený....mě osobně se fávo zamlouvá

-> maca: A kolik vůbec soutěžilo ve Fa/Fe kategorii aut?
Nojo, tak aspoň jsem taky konečně něco dostal, je to první vopravdovej pohár, co mám 
