No, vačka je tam od Čepka, o jednu ostřejší, než ta tvoje. Blok i vnitřek je Fabia, hlavu, taky původem z Fabie, dělal Saky. Kryt rozvodů a ventilů je Favorití. Sání na tom bude upravený z 50kW BMM, s převařenou přírubou na Lekr. Svody zatím sériový, jen možná zabrousím náběhy, aby tam nebyly ostrý hrany...
Opruz bude naladit Lekr a předstih ale tak snad to nějak pojede...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
-> Nepér 31.10.10 20:48:51: No pěkný, jen ten popis nic neříká :-)
Spousta stupňů, díry velký...
-> Nepér: Tak konecne uz fabka? Co vacka a hlava?
-> jaromír: Už si to napamatuju, dával jsem pak i něco do dveří a tak...
prosimtě kolik si zhruba použil toho tlumícího materiálu cos dával pod palubku?
víc jak 1m x 2m ne co??
dík
víc jak 1m x 2m ne co??
dík
Pěkný favorit ! Zadny prasácky tuzing krasne decentní ! mas muj obdiv !

Nic moc se netuní, jen se jezdí. Ale plány jsou, to jo...
Bude třeba nový výfuk, pak mám v plánu obnovit po patnácti letech nástřik dutin, následně poopravit kosmetické rezivějící vady, protože minulé jaro jsem se na to vykašlal, potom váhám jestli nedám při přezouvání předek o drážku níž, pracuju na ovládácí logice čerpadla FACET, protože blok z fábie nečekaně nemá díru na AC pumpu a tak... Taky pokusně vozím dvouvláknovky v brzdovkách.
Bude třeba nový výfuk, pak mám v plánu obnovit po patnácti letech nástřik dutin, následně poopravit kosmetické rezivějící vady, protože minulé jaro jsem se na to vykašlal, potom váhám jestli nedám při přezouvání předek o drážku níž, pracuju na ovládácí logice čerpadla FACET, protože blok z fábie nečekaně nemá díru na AC pumpu a tak... Taky pokusně vozím dvouvláknovky v brzdovkách.
-> Nepér: chtelo by to nake nove info co se na aute deje, co se tuni

-> RON: Ále, tak nějaká ta vačka, trochu podrbat hlavu... snad to i trochu pojede.
-> Nepér: aaa, tady se posiluje

-> Nepér: serie Fobije, nebo nejaky tunink?

Od spoda až po kryt ventilů je to 1.4 z fóbie, jen tam budou favorití prsa, rozdělovač a karburátor 

od kdy dela krabice vrr ? to jedine ze by v ni bylo stene.... copak to je za makovici ?

new: Kromě čelního všechna skla tónovaná (maRkus ví)
MaRkus umi i celni....
MaRkus umi i celni....
No, že by bylo nějaký brutální ticho se mi nezdá, ale je fakt, že to od tý doby nějak víc točím, tak to asi efekt má
Ještě jsem to nalepil na vnitřní stranu. Musel bych to porovnat se sérií.

-> Nepér: Hezký, ale když vidím ty kabely a táhla, tak se na sundavání palubky pěkně z vysoka víš co
Pak napiš reference.

Vibraflex 40, původní hadrokoberec zase zpátky přes to.