skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
-> Nepér: zdravím tě pane, čim to tlumiš? ( budeš tam pak na to dávat i ten puvodni "koberec"? )
No, zatim to neni dodělaný, ale nějak se mi nelíbí nárůst citlivosti od 60 Hz nahoru, musím to mít oříznutý dost nízko... třeba se ještě rozehraje, nevim.
-> Nepér: Koukám že máš vyhřívané sedačky zespoda :o) a pěkný basáček.
K přestavění výšky stačí nějak stáhnout pružiny. Já použil plastový stahovacý pásky - jsou vidět na fotce - ty nejtlustší, co měli, minimálně 4 na 1 pružinu. Asi nejjednodušší je dělat to na autě, stáhneš to, zvedneš heverem a pak stačí šroubovákem, nehtem, nebo kleštěma přehodit pojistný kroužky v drážkách na tlumičích.
Neper- muzu se te zeptat jak u tech HP funguje to snizovani pomoci drazek, pry se to nejak srazi, je k tomu potreba nejaky specialni naradi
Drncá to pořád stejně
na dlažebních kostkách se to klepe tak jako tak.

-> Nepér: nemám tušeni jaky spony máš na mysli ( eště sem to nezkoumal .. mužeš kdyžtak nekam upnout ty fotky co máš ? )
Gratuluju k HPčkám .. ( neni to moc velkej "kostitřas" na běžny ježděni ? - taky o nich přeméšlim .. )
Gratuluju k HPčkám .. ( neni to moc velkej "kostitřas" na běžny ježděni ? - taky o nich přeméšlim .. )
Jenže já nechci sundavat zástěrky.
Neper:To ti nejak nevyslo ja zasterky sundal predni
a zadni jsou ok

-> Holda: Nechci mít vorvaný zástěrky jako někdo...
Neper:Ja ty HP mam uplne nejniz a problem nemam jen musis davat obcas bacha a urcite niz to vypada lip ale delej jak myslis 

-> Nepér: Proc jezdis po obrubnikach ??? zkus to po silnici...
Budu to muset vepředu zvednout, nějak si to ještě sedlo a nabírám obrubníky 

Kua hp... zavidim
Jasně, všichni se ptejte kolik to stálo
.
Pro aktuální ceny si napiště nekomu jinýmu, třeba o.husek@hpsporting.cz .

Pro aktuální ceny si napiště nekomu jinýmu, třeba o.husek@hpsporting.cz .
ze by HP? 
