Jedinečná nabídka :-)
skoda-virt.cz/cz/.../1324
06-rj-1-8t-big-turbo-softw
are-vstriky-440cc
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
-> Vita ze Sudet: ja se stavim neboj - aspon me to donuti premejslet nad nejakym vetsim snekem :)
-> RomanT: Tak gratulace. Pozvání ke mě platí. Snad ti nezkazím tvé nadšení
...mimochodem ECU bude opět na prodej :-)

-> RomanT 15.05.10 18:28:26: Super, sdílím radost s Tebou.

Tak paráda 

dik kluci - az bude nekde nejakej sraz virtu nebo skodovek, tak dejte vedet a sejdem se tam
- jinak klidne se prijedte podivat - o vejkendu jsem vetsinou v garzi :)

Dobrý, Romane... :) Asi si zajedem na výlet do Krkonoš. :)
-> RomanT: velká gratulace :-)
pekne, drzim palce v dalsich upravach :)
tak konecne je skoro vse ok a poprve jsem si mohl vychutnat ten nadherny pocit, ktery mi dopralo moje K03 - jakozto clovek, ktery nejezdi v seriovem aute s preplnovanim jsem samosebou uchvacen obrovskym zatahem, ktery mi ovsem malinko kazi nefunkcni regulace turba a obcasne vylitnuti hadice :) Nicmene i to se brzo odstrani

-> Dr1v3R: Co myslíš...jsou 3 možnosti...má známí a nějak se to udělá, podválový auto bez stk a nebo TUV v německu za raketu 

a co STK?
Jojo potrebuju vymenit setrvak za jednohmotu a udelat uz konecne testovaci jizdy, abych vedel co kde dre a co kde uplne nesedi - na konci leta se u nas jezdej zavody do vrchu, takze bych uz letos konecne rad jel 

-> OndraKrupi-TenČtvrtý: Nemá teď moc času na dodělání. Auto stojí, potřeboval by prej vyměnit setrvák a něco najezdit, ale mají na horách moc sněhu. :)
-> RomanT: nějaké aktual foto? jak to teď vypadá?
Favorit 1.8 turbo je ina pecka
...to musi trhat asfalt


-> RomanT:




-> Honza88: ja jezdim maximalne 100 

Přal jsem tito aby ti to jezdilo a ono se to splnilo ale bacha na poldy jim bude divny že forman se požene po dalnici 220km 

RomanT 17.11.09 23:24:17 napsal:
→ R@ZOR: jeste ne :) njde me proste stale udelat zaladni
nastaveni, takze je to stale v nouzovym rezimu-ale jinak to jako jezdi, to
jo – jenom je nakej spatnej setrvak, takze motor ven a dvouhmotu vymenim za
jednohmotu
Ja mam taky jednohmotu a je o 3kg lehci.
Kupoval jsem celej set od sachu za cca 12.500. Dvouhmota je dobra na kultivovanost a pohodlnej zaber spojky, ale dost casto odchazi..
→ R@ZOR: jeste ne :) njde me proste stale udelat zaladni
nastaveni, takze je to stale v nouzovym rezimu-ale jinak to jako jezdi, to
jo – jenom je nakej spatnej setrvak, takze motor ven a dvouhmotu vymenim za
jednohmotu
Ja mam taky jednohmotu a je o 3kg lehci.
