
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
-> TUNER: díky 

-> RomanT: tak jak to s tebou vypadá
-> TUNER: jojo je to tak
-> Turbo Péďa17: bohuzel, ale udajne by mely bejt hotovy, takze snad o vikendu

-> Turbo Péďa17: bohuzel, ale udajne by mely bejt hotovy, takze snad o vikendu
-> RomanT: zdravím ťa. chcem sa opýtat,na akej stranke predávaju tieto intercoolery co más aj tyy?díky,a prajem skoré jazdenie na T-čku 

Tak už ti přišli brzdy???
-> Max: aale - cekam na brzdy, cekam cekam stale cekam - a uz me to s..
-> RomanT: už to jezdí ? :-)
-> RomanT: chlape paradna práca.už sa neviem dočkať nejakých akt. foto,alebo nejakého videjka 

-> Vita ze Sudet: No, takze:
Samozrejme ze vsechny argumenty, kteryma si me ted zahltil, jsem celkem dlouho resil. S tim, ze je na to K03 slaby, stim samozrejme souhlas, ovsem kdo rika ze tam K03 zustane nastalo ze - radsi sem to udal cely uz ted, zez tam pak neco dovaret a predelavat. Na vec sou 2 nazory - jedni rikaji ze dira, kterou udela tenhle obem je enormni a bude dira za plynem-to ovsem ve vetsine pripadu rikaji ti, kteri by si radi velkej IC koupili, ale na seiovou oktavu ho nenarvou a vzit do kuky flexu a svarecku jim prijde jako naprost barbarstvi. Druha cast lidi, ktery to maj v autech tvrdej, ze zadnou diru nepozorujou - v praci mame typka s doktoratem na proudeni kapalin a plynu a ten se priklani podle nakej vypoctu ke skupine cislo 2 - jinak IC stal 4500 pokud se nepletu

-> RomanT: Hele napis mi kolik te stal IC... to mas vlastne ze saabtuningu ? Je krasnej ale pro tebe az zbytecne velkej... myslim ze to neni pro tvou K03 nejvhodnejsi... to nez nafoukas
. Jen si spočitej ze teoreticka hlinikova koska serie bude mit tak okol 3litrů a todle 17,5litrů.... a navíc 3" vstup/výstup jak si ho řešil kdyz klapka je 2,5"? Uka redukce. Já zvažuji u sebe 2,5" vedeni a 2,5" IC a myslim ze to bude az az.........

Chtěl jsem se zeptat. Číslo tý oranžový barvy by nebylo ? Díkec Eric
-> RomanT: doksy se blíží tak si pospěš
-> Eidy: -> Mishak:



Pěkná práce... skoro jak originál




-> RomanT: držím palce ať to dotáhneš do zdárného konce 

-> WMA: no, hotova je cela elektrika co se tyce palubovky - byl to horor tam narvat celou tu originalni kabelaz - hotovy je i razeni-tedka cekam na brzdy od sakyho abych to mohl postavit na kola :)
-> RomanT: no tak co je new? 

-> RomanT: JJ verim nja som an tom napodobne ale sanzim sa a stretam sa stale s problemami ale odolavam ako sa da ..ale uz ma to unavuje..stale dajake spojky, srobenia, uchyty, a podoben a pripadne mi ze to ej stale to iste a donekonecna dookola
-> pistaa: makam jak divej :) bohuzel jen par hodin o vikendu 
