
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 135 GLXi
Rok výroby: 1994
INTERIER:
Černý interiér
Sportovní volant ,,OBA"
Sportovní pedály
Závodní sedačka ,,SPARCO"
EXTERIER:
Zavařené boční blinkry
Zavařené všechny kliky včetně pátých dveří
Vytažené lemy
Zamračená kapota
Přední nárazník
Zadní nárazník
Prahy
Čiré zadní lampy
Centrální stěrač
PODVOZEK :
Kola 15'' 7J ET 42 ,,EXIP"
Pneu vpředu - 195/50 R15
Pneu vzadu - Bridgestone 195/45 R15
Podložky vzadu 4cm
Tlumiče Felicia HP Sporting R. Edition
Komplet snížený
MOTOR:
135 B injektion
VÝFUK:
Trubka naohýbaná z firmy Ronald o průměru 5 cm bez katalyzátoru a jakéhokoliv tlumiče
Koncový tlumič celonerez ,,YED"
AUDIO:
Radio Panasonic CQ-C1300GN 4x45W MP3/WMA s dálkovým ovládáním
Ve dveřích 2x Blaupunkt 50W
Na zadním platě Repro Panasonic 2x80W
Zesilovač 300W s výhybkou na Subvoofer v kufru
ELEKTRONIKA:
Odskoky na předních dveřích ovládané z DO
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY PO DOKONČENÍ:
Chip Tuning
Ostrá vačka
snížení hlavy
Písty 136
Zvětšení kanálů
Odlehčený setrvák
A nebo motor 1.8 GOLF
Elektrické stahování oken
Dík patří hlavně sobě protože jsem dělal skoro všechno sám. Potom bratranci Jarku L., který u všeho pomáhal, Jate-Line (vymýšleli jsme spolu kapotu a různé drobnosti) a už nevím. Kdyžtak se někdo připomeňte.
!!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!!
MOTOR: 2500,-
PŘEVODOVKA: 1500,-
L ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650.-
P ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650,-
ČERNÝ INTERIER KOMPLET: 1200,- palubovka, tapicíry dveří, černé všechny lišty, černé koberce
L PŘEDNÍ OKNO: 150,-
P PŘEDNÍ OKNO: 150,-
SPARCO SEDÁK: 1200,-
SEDÁKY VŠECHNY: 1000,- 2 přední, zadní - dělené
ZADNÍ KUFR: 1500,- bez okna 1000,-
VÝFUK: 2500,- svody, průchozí trubra o průměru 5 cm a koncový nezez YED tlumič
L PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
p PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
BENZINOVÉ ČERPADLO: 1500,-
CHLADIČ: 200,-
Tel na mě: 776 85 89 89
Rok výroby: 1994
INTERIER:
Černý interiér
Sportovní volant ,,OBA"
Sportovní pedály
Závodní sedačka ,,SPARCO"
EXTERIER:
Zavařené boční blinkry
Zavařené všechny kliky včetně pátých dveří
Vytažené lemy
Zamračená kapota
Přední nárazník
Zadní nárazník
Prahy
Čiré zadní lampy
Centrální stěrač
PODVOZEK :
Kola 15'' 7J ET 42 ,,EXIP"
Pneu vpředu - 195/50 R15
Pneu vzadu - Bridgestone 195/45 R15
Podložky vzadu 4cm
Tlumiče Felicia HP Sporting R. Edition
Komplet snížený
MOTOR:
135 B injektion
VÝFUK:
Trubka naohýbaná z firmy Ronald o průměru 5 cm bez katalyzátoru a jakéhokoliv tlumiče
Koncový tlumič celonerez ,,YED"
AUDIO:
Radio Panasonic CQ-C1300GN 4x45W MP3/WMA s dálkovým ovládáním
Ve dveřích 2x Blaupunkt 50W
Na zadním platě Repro Panasonic 2x80W
Zesilovač 300W s výhybkou na Subvoofer v kufru
ELEKTRONIKA:
Odskoky na předních dveřích ovládané z DO
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY PO DOKONČENÍ:
Chip Tuning
Ostrá vačka
snížení hlavy
Písty 136
Zvětšení kanálů
Odlehčený setrvák
A nebo motor 1.8 GOLF
Elektrické stahování oken
Dík patří hlavně sobě protože jsem dělal skoro všechno sám. Potom bratranci Jarku L., který u všeho pomáhal, Jate-Line (vymýšleli jsme spolu kapotu a různé drobnosti) a už nevím. Kdyžtak se někdo připomeňte.
!!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!!
MOTOR: 2500,-
PŘEVODOVKA: 1500,-
L ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650.-
P ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650,-
ČERNÝ INTERIER KOMPLET: 1200,- palubovka, tapicíry dveří, černé všechny lišty, černé koberce
L PŘEDNÍ OKNO: 150,-
P PŘEDNÍ OKNO: 150,-
SPARCO SEDÁK: 1200,-
SEDÁKY VŠECHNY: 1000,- 2 přední, zadní - dělené
ZADNÍ KUFR: 1500,- bez okna 1000,-
VÝFUK: 2500,- svody, průchozí trubra o průměru 5 cm a koncový nezez YED tlumič
L PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
p PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
BENZINOVÉ ČERPADLO: 1500,-
CHLADIČ: 200,-
Tel na mě: 776 85 89 89
Raimond / Fávo - komentáře:
-> Raimond: A kdopak to bude věděti???

-> favoman: Hej já ti fakt neřeknu ale zeptám se a hned ti dám vědět. Vím kdo to bude asi vědět.
mám teď nabídku na kompletní elektriku z felície 1,3MPi(včetně nádrže,všech svazků budíků atd.) ale bez hlavy (sání mám) půjde to narvat na můj motor??? Mám BMM 40KW
-> Raimond: Tak to jo až na místě! Kuwa tam se nás asi sejde pěkná fůra lidí
Jo to by Jurečka čuměl.....ale nevěřím tomu


-> jate-line: Asi bych to viděl až na místě bo by mohly být zase problémy. To je za 5 minut zhozené
a to bude fičák jak prase. Nechcu vidět kdybych tak předjel Jurečku by se z toho asik posral
ale to asi ne. Jo a PH-ovi jsem říkal a že asi možná pojede taky nebo co.


-> Raimond: To bude fičák bez nárazníku!
A kde ho chceš sundat? přímo na místě nebo už tam tak dojet?


Raimond-> copak, copak policejni muzi? Ale myslim ze bych se strachy neposral ;-)))
-> Raimond: To teda nesmí projít, jinak to bude konec tuningu u nás

-> jate-line: Tak tak až na dvůr ,,ZMRDI" ale toto jim neprojde co udělali

-> Raimond: No jo problémy...aspoň si pro tebe přijdou až na dvůr...

-> lpepsi: KUA kdybych tě svezl tak by ses posral strachy. Nemůžu s tím furt jezdit jak prase!!! Stačí jenom sem tam a už jsou problémy.......
-> lpepsi: Ani za úplatu
-> Raimond: Ani mi nemluv o motoru! Je tam!, ale zase mám obavu že něco.., protože na posraného aj hajzl spadne

Raimond -> jinak.. do jasenky nic moc ;))) jeste ze jak si jel zpet ze to bylo z kopce, jinak bys asi hur prejizdel :)
Raimond -> ani za nejakou malou uplatu? 

-> jate-line: Mno to teda bude a co MOTORE jak sa daří???