skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 135 GLXi
Rok výroby: 1994
INTERIER:
Černý interiér
Sportovní volant ,,OBA"
Sportovní pedály
Závodní sedačka ,,SPARCO"
EXTERIER:
Zavařené boční blinkry
Zavařené všechny kliky včetně pátých dveří
Vytažené lemy
Zamračená kapota
Přední nárazník
Zadní nárazník
Prahy
Čiré zadní lampy
Centrální stěrač
PODVOZEK :
Kola 15'' 7J ET 42 ,,EXIP"
Pneu vpředu - 195/50 R15
Pneu vzadu - Bridgestone 195/45 R15
Podložky vzadu 4cm
Tlumiče Felicia HP Sporting R. Edition
Komplet snížený
MOTOR:
135 B injektion
VÝFUK:
Trubka naohýbaná z firmy Ronald o průměru 5 cm bez katalyzátoru a jakéhokoliv tlumiče
Koncový tlumič celonerez ,,YED"
AUDIO:
Radio Panasonic CQ-C1300GN 4x45W MP3/WMA s dálkovým ovládáním
Ve dveřích 2x Blaupunkt 50W
Na zadním platě Repro Panasonic 2x80W
Zesilovač 300W s výhybkou na Subvoofer v kufru
ELEKTRONIKA:
Odskoky na předních dveřích ovládané z DO
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY PO DOKONČENÍ:
Chip Tuning
Ostrá vačka
snížení hlavy
Písty 136
Zvětšení kanálů
Odlehčený setrvák
A nebo motor 1.8 GOLF
Elektrické stahování oken
Dík patří hlavně sobě protože jsem dělal skoro všechno sám. Potom bratranci Jarku L., který u všeho pomáhal, Jate-Line (vymýšleli jsme spolu kapotu a různé drobnosti) a už nevím. Kdyžtak se někdo připomeňte.
!!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!!
MOTOR: 2500,-
PŘEVODOVKA: 1500,-
L ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650.-
P ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650,-
ČERNÝ INTERIER KOMPLET: 1200,- palubovka, tapicíry dveří, černé všechny lišty, černé koberce
L PŘEDNÍ OKNO: 150,-
P PŘEDNÍ OKNO: 150,-
SPARCO SEDÁK: 1200,-
SEDÁKY VŠECHNY: 1000,- 2 přední, zadní - dělené
ZADNÍ KUFR: 1500,- bez okna 1000,-
VÝFUK: 2500,- svody, průchozí trubra o průměru 5 cm a koncový nezez YED tlumič
L PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
p PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
BENZINOVÉ ČERPADLO: 1500,-
CHLADIČ: 200,-
Tel na mě: 776 85 89 89
Rok výroby: 1994
INTERIER:
Černý interiér
Sportovní volant ,,OBA"
Sportovní pedály
Závodní sedačka ,,SPARCO"
EXTERIER:
Zavařené boční blinkry
Zavařené všechny kliky včetně pátých dveří
Vytažené lemy
Zamračená kapota
Přední nárazník
Zadní nárazník
Prahy
Čiré zadní lampy
Centrální stěrač
PODVOZEK :
Kola 15'' 7J ET 42 ,,EXIP"
Pneu vpředu - 195/50 R15
Pneu vzadu - Bridgestone 195/45 R15
Podložky vzadu 4cm
Tlumiče Felicia HP Sporting R. Edition
Komplet snížený
MOTOR:
135 B injektion
VÝFUK:
Trubka naohýbaná z firmy Ronald o průměru 5 cm bez katalyzátoru a jakéhokoliv tlumiče
Koncový tlumič celonerez ,,YED"
AUDIO:
Radio Panasonic CQ-C1300GN 4x45W MP3/WMA s dálkovým ovládáním
Ve dveřích 2x Blaupunkt 50W
Na zadním platě Repro Panasonic 2x80W
Zesilovač 300W s výhybkou na Subvoofer v kufru
ELEKTRONIKA:
Odskoky na předních dveřích ovládané z DO
PLÁNOVANÉ ÚPRAVY PO DOKONČENÍ:
Chip Tuning
Ostrá vačka
snížení hlavy
Písty 136
Zvětšení kanálů
Odlehčený setrvák
A nebo motor 1.8 GOLF
Elektrické stahování oken
Dík patří hlavně sobě protože jsem dělal skoro všechno sám. Potom bratranci Jarku L., který u všeho pomáhal, Jate-Line (vymýšleli jsme spolu kapotu a různé drobnosti) a už nevím. Kdyžtak se někdo připomeňte.
!!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!! !!!NA PRODEJ!!!
MOTOR: 2500,-
PŘEVODOVKA: 1500,-
L ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650.-
P ZADNÍ DVEŘE: 800,- bez okna 650,-
ČERNÝ INTERIER KOMPLET: 1200,- palubovka, tapicíry dveří, černé všechny lišty, černé koberce
L PŘEDNÍ OKNO: 150,-
P PŘEDNÍ OKNO: 150,-
SPARCO SEDÁK: 1200,-
SEDÁKY VŠECHNY: 1000,- 2 přední, zadní - dělené
ZADNÍ KUFR: 1500,- bez okna 1000,-
VÝFUK: 2500,- svody, průchozí trubra o průměru 5 cm a koncový nezez YED tlumič
L PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
p PŘEDNÍ SVĚTLO: 500,-
BENZINOVÉ ČERPADLO: 1500,-
CHLADIČ: 200,-
Tel na mě: 776 85 89 89
Raimond / Fávo - komentáře:
Auto už dávno neexistuje...
Ahoj kolik chces za auto................
tel.775312593

-> Raimond: mas jeste neco z auta???
co sa s nim stalo?

niekto sa hral na fitipaldiho
-> Pevnajs: a klidně ti ho dám za 2000,-
-> Pevnajs: Čus, nějak sem moc nechodím, interier mám a vejfuck taky, ale ten interier je takový nic moc, na levých dveřích je prasklý od bouračky a palubka je z každé strany tak o 5 cm zmáčklá a popraskaná, takže taky nic moc, ale ten vejfuck mám a rád se ho zbavím.
Máš ještě ČERNÝ INTERIER KOMPLET a VÝFUK, nemáš k tomu foto?
-> lpepsi:

-> jate-line: no.. taky ten obsah
Tak a 325i už je
A jede sqele


-> lpepsi: Na BMW jde udělat wejfuck tak, aby venku řval jenom za koncovkou a ne všude v autě.
-> Dom: Už je prodaná
-> Raimond: takže sedačka je na prodej? mám furt zájem, ikdyž podražils

-> Raimond: tyjo hlucne auta... te prestane brzo bavit
Dneska jsem jel s otevrenym oknem po smetance a jak jsem slysel jak se ten zvuk odrazi od sten.. mi prebehl mraz po zadech

-> Raimond:

Jinak se chystám do BMW 325i cupé. Na Tuning už seru, nemá to smysl, jsou to zbytečně vyhozené peníze. Až bude BMW, tak mě na Vsetíně určitě poznáte.
Škaredý nebude...... A potichý taky ne.....

Kdyby někdo chtěl, jsou i ty kola na prodej.
-> Don Carlos: takze kdyz mas vedla seba jatelineho tak nemuzes dostat mikrospanek bo okamzite hlasi nespi nespi?