![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda 1.3 40kw 1997
Odstraněn katík a středový díl.
Pružiny TA -35mm, horní uložení předních tlumiču Pemit.
Přední ramena v zeleném komaxitu a uložení Pemit
Doplněn přední stabilizátor a v zadu dva.
Namontován palubní počítač a doplněn o čidlo teploty oleje.
Do kufru přidaný asičák.
Laminátové skořepinové sedačky neznámého výrobce.
Led podsvícení a osvětlení.
Části interieru nalakovány na černo.
Nakoupeno 1.3 50kw se servem, přání do budoucna podvozek Protlum a polep auta.
Audio:
Rádio Kenwood KMM-BT356
Přední reproduktory Hertz K 165 75/300 W, 4 Ω, 93,5 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 63 mm
Zadní v platu reproduktory Hertz DCX 690.3 6" x 9", 90/180 W, 4 Ω, 93 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 77 mm
Na vytlumení předních dveří použito:
www.ahifi.cz/comfortmat-g 2.html
Odstraněn katík a středový díl.
Pružiny TA -35mm, horní uložení předních tlumiču Pemit.
Přední ramena v zeleném komaxitu a uložení Pemit
Doplněn přední stabilizátor a v zadu dva.
Namontován palubní počítač a doplněn o čidlo teploty oleje.
Do kufru přidaný asičák.
Laminátové skořepinové sedačky neznámého výrobce.
Led podsvícení a osvětlení.
Části interieru nalakovány na černo.
Nakoupeno 1.3 50kw se servem, přání do budoucna podvozek Protlum a polep auta.
Audio:
Rádio Kenwood KMM-BT356
Přední reproduktory Hertz K 165 75/300 W, 4 Ω, 93,5 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 63 mm
Zadní v platu reproduktory Hertz DCX 690.3 6" x 9", 90/180 W, 4 Ω, 93 dB (2,83V/1m), montážní hloubka 77 mm
Na vytlumení předních dveří použito:
www.ahifi.cz/comfortmat-g 2.html
Felda "závodnička" - komentáře:
Při povolování jsem utrhl dva ze čtyř štefu. Tak jsem dal rovnou všechny nový a trochu to nalakoval.
-> ZdrubT: na feldu![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P..: Joo a na co ti to bude? Maska je provrtaná a pomuchlaná, kapotu mam jednu červenou v záloze.
Až to někde rozbiješ tak mám zájem o kapotu a masku![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ZdrubT 17.12.21 21:48:36: a nebo už stárneš. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak a máme STK. První jízda je za náma a těšim se na posilovač řízení, je to dřina, nějak jsem rozmazlenej.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak vizuální stránka zatim hotová. Interiér mam také téměř hotov a budem se přesouvat na motor a podvozek.
Já to mám vpravo vzadu na Golfu taky tak a na E30 uprostřed podlahy řidiče do díry po úpravě tvaru do kruhu přesně padlo víčko z obalu na 10ks čistých CD
, posichrovane polyuretanovym tmelem a zastrikane zespod gumoasfaltem ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ZdrubT: Podobne som ja na škodovke opravoval![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
tyjo husty,, zavodni znak jo ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)