skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální dataloger, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy se čtyřpísty Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
17:30:35
15.12.2024
15.12.2024
Ferenc Kuken
-> Eidy: Dělal to motorář co to stavěl. Mel to rozdělaný celý jen nesundával hlavu. Jinak bylo vše dole i vačky. A písty asi nevytahoval. Magneticky to neni
17:24:40
15.12.2024
15.12.2024
Eidy
-> Ferenc Kuken 15.12.24 16:27:26: Ahoj. To je teda nemilé. Takže znova rozborka, předpokládám. Bylo to rozberaný komplet nebo jen spodek? A ty šupinky jsou magnetický, hliníkový...? Mohlo by to napovědět. Kroužky jsou ok?
16:27:26
15.12.2024
15.12.2024
Ferenc Kuken
-> Eidy 15.12.24 15:14:39: Ahoj. Měl jsem metalízu v oleji takže se to nechalo zkontrolovat. Byly tam špatný šály mělo to nějaký oděrky na sobě. Ale po včerejšku jsem zjistil že tam asi je nějaký problém stále. Proplachoval sem motor třemi výměnami oleje a metalíza je pořád ....
15:14:39
15.12.2024
15.12.2024
Eidy
-> Ferenc Kuken 09.12.24 15:07:36: Co bylo potřeba udělat?
21:37:05
02.09.2024
02.09.2024
Ferenc Kuken
-> Eidy: Zatím ne, asi budu muset Ale naštěstí se na to přišlo včas
21:27:10
02.09.2024
02.09.2024
Eidy
-> Ferenc Kuken: Nepříjemná záležitost. Poslal jsi foto výrobci/prodejci?
21:02:46
02.09.2024
02.09.2024
Ferenc Kuken
Takhle vypadalo vahadlo po prvních závodech. Pedálovka zakoupena u p.Mušky z FiberWorks racing kde staví buginy na autokros. Nahoře přiložené origo vahadlo co se běžné koupi.... a já si v tom Vrbně pak říkal že ty brzdy přestávají brzdit nějak
13:52:35
02.09.2024
02.09.2024
Ferenc Kuken
Ještě jedna z Laudonu. A v popisu přidány dvě videa ze závodů
21:47:56
12.08.2024
12.08.2024
Jozka
-> Ferenc Kuken: Když se něco pokazit může, tak prostě může, i když tvoříš sám. Ale samozřejmě přeju, až nee.
16:46:56
12.08.2024
12.08.2024
Ferenc Kuken
-> Jozka: Jediný co mě uklidňuje je že si člověk musí vše dělat sám. Teď se to chystám točit znova tak sem hodim foto před kalírnou