skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
V popisku přidáno video ze závodu v Konici na domácí trati. 3.místo v kategorii do 1400ccm
-> Milan 136: Jojo
přesně tak. Asi tomu dávám málo nakrmit 


-> Ferenc Kuken 10.04.25 06:39:59: Ta kapota se chystá něco sníst 

-> Eidy: To určitě jo. Po pravdě stim nemam moc najeto takze se porad jeste učím co stim 

-> Ferenc Kuken 08.04.25 06:56:44: Tak to je slušný výsledek, řekl bych.
Chybělo v celkovém součtu 0,45 vteřiny na druhé místo v kategorii. 11.místo v celkovém pořadí
tak v březnu a při testu jsem nikdy problémy taky neměl...
-> Bery: Teploty mam v pohodě. Jen to mazání je menší.
Asi bych volil lepší výměník, určený pro motorsport, ten vnitrní labyrint pro seriové vozy a spektrum otáček nebuto to pravé . Co jsem vyhodil tenké hadice a kolena do oil chladiče, taky se mi zlepšily teploty a mazání motoru, takže průtok

-> Milan 136: změřil jsem u průměry ve fitinkách mají nějakých 11,8mm ve výměníku jsou díry 13mm. To bylo jediný co mě napadlo že by se zmenšil průměr ale nezmenšil. A nemyslím si že by delší cesta hadic měla na tohle vliv. Jediný co mě napadlo a s čím se známý setkal že při montáži chladiče neoriginál se přehříval olej v dsg z čeho je použit chladič. Po výměně za origo problém vyřešen. Ve swiftu má kamarád stejný chladič Nissens jako ja a funguje mu to. Možná už slabší pružina v čerpadle ?
-> Milan 136: To ti neřeknu. Vymenik sem odpojil a maže to jak predtim
-> Ferenc Kuken 31.03.25 18:35:32: Jak se tam může ztratit bar tlaku?