skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Vrchy hobby cup Konice 2025 (jel jsem jen jeden den)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
Výroba rozvodového kola Felicia 1600 Rally . Požití materiálu Titan ...
-> Eidy: Přesně tak ! Prostě precizní práce 

-> Ferenc Kuken 21.08.23 21:36:39: Krásný kalhoty. Bohouš je šikula.
-> Ferenc Kuken: Jen pro zajímavost. Stačí tam jen napájení, nebo je tam toho víc? Myšleno to řízení. 

-> Milan 136: Ano mám. Funguje to i takhle zvlášť 

-> Ferenc Kuken 09.08.23 04:51:05: Rozchozený ten sloupek máš? Funguje to takto samostatně bez zbytku Fabie?
-> Eidy: No nevím jak by šlo řešit hydraulicky. Když mám řízení felda a motor Fabie. U Fabie je jiná napravnice takže asi by to moc nakombinovat nešlo.
-> Ferenc Kuken 09.08.23 17:46:01: ok, díky. Jen jsem byl zvědavej. Já ty elektrický posilovače nemám rád, ale každýho věc. 

Unibalové oka M16x1,5 a držák pro třetí bod převodovky ....
-> Eidy: Ano elektricky z Fabie 3. Brembo 4p z Itala
-> Ferenc Kuken: Budeš mít elektrickej posilovač? A co je to za brzdiče?
-> radekp: no něco takovýho tam je. Je to tak tak
-> Ferenc Kuken: jakou mas vuli mezi diskem a brzdicem?
Ja brousil disk i brzdic, abych tam mel aspon 2 mm
Ja brousil disk i brzdic, abych tam mel aspon 2 mm