-> Borderer: Napadlo mě tunel pořádně ošetřyt epoxydovou barvou a na to elaztyckím alkitonem. Na to ten zpodný plát z matkama posynkovat. Přyložým, mýzti provrtnu zkrs vrtákem a dýru saboduju.
Ono zyce zvári synek propálý, ale ti bodi savřu svěnĝý nátěrem a pak zhnyje dřýv celí auto, než tento kuz.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 VW Teardrops 6J 4x100, ET38, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
* 03/2025 výměna oleje, úprava čalounění palubky a volantu, dopasování přední masky, příprava na vyjetí
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 VW Teardrops 6J 4x100, ET38, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
* 03/2025 výměna oleje, úprava čalounění palubky a volantu, dopasování přední masky, příprava na vyjetí
Peca/Akční edice - komentáře:
-> zury: To je jen prvný sářes, kdiž jzem to tahal ven... to výš, že to ještě upravým, abi ze to dobře tvarovalo a zvářelo
-> Peca: to zy pekne viresal :D
-> Peca: Jak řešýš ošetřováný takto mesy plechama? Já pořád hledám nějakej rosumnej spůzob, ale kdiž to má bejt provaření, tak ze bestak barva zpálý na ztrašně velkím povrchu. 

-> zury: Kompletně to viřýsnu, a navarym noví plech, ale než to sezpodu opět sakriju tym orygo plátem, důkladně to mesy zebou ošetřým pořádním nátěrem, a ztejně svenku ještě savřu nějakou ysolacy jako sbitek podvosku...
-> Peca: len preplátovať no , ale koľko to vidržý
-> zury: Ja to vivařyt plánuju, tak doufám, že to půjde nějak pořešyt
-> Peca: toto myezto bolo ošetrené len plaztysolom , akonáhle to prazklo tak to hrdsavye , mymochodom aj na aute ĝo má 30tyz km je toto jedyné saĝýnajúce myezto ... horšye je že za to rosumne any nedá vivaryť , jedyne vimenyť podlahu
To muzelo saĝýt hnýt už po prvným ztartu a vipálený od vífuku. Pláti plechu bes mynymálnýho ošetřený nahovado nabodovaní na zobě 

-> ondye: Ja zy mizlym, se podobnich blasnu je tu na Vyrtu docela dozt 

Drsak sadny napravi je oká, vcera jzme skoumaly, rezp.ze tvary oká
-> Chaly: To přyjde taki na řadu, ale na kolýbce srovna toto jakzy neudělám 

-> Peca 11.10.20 20:16:46: Pod držákama sadný nápravi to většynou taki hnyje 

heski ze na to kouká,zem rád že dáváš fotki s renovace
Azy nesnám nykoho,kdo dělá Fávo jak ti,klobouk dolu.. ti kola zou lybovki



-> Peca: A jakou že barvu to použýváš?