skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tady Vám chci představit své milované autíčko:
Jednou jsem se rozhodla, že si koupím auto. Po dlouhém beznadějném hledání jsem koupila favo od Ministerstva vnitra. Nebyl to takovej TABÁK jakej prodávaji v nejmenovaných bazarech ve Štěrboholých a vůbec všude jinde. Asi bude trošku vyběhanej, ale s tim se s postupem času něco udělá...
auto:
Škoda favorit GLX, rok výroby 12/1993, barva bílá labutí
motor:
- stříkačka, 40kW (zatím :-) )
- lehce víc rachtaj rozvody, teď už nee
- na 40tku jezdí víc než pěkně
karoserie:
- celkem v cajku až na pár místeček
- díra ve střeše
v nejbližší době:
- tužší náplně tlumičů
- nový lak (už mám koupeno, barva klasická na fávech, zelená jadran 4355) doufám :-) !! už je hotovo!!
- motor (lehká generálka)
- výfuk (vyndat kat, do prostřed rezonátor, do zadu pěknou koncovku)
- taky musim sehna sedačky, pááč pi tam příslušníci nechali sedačky ze straýho modelu
- přístrojovka z feldy by nebyla špatná, ale nevim kde ji levně sehnat!!!!
No až bude favoušek hotovej(někdy v květnu tak), tak to vlastně bude upně normální favorit, teda, budou kiky a zrdcátka v barvě vozu, koupim bocní blikničky z feldy, no a nárazníky budou normálně černý asi, no a s tim výfukem to taky asi přehánět nebudu. Ale bude to moje pěkný autíčko!!!
Průběh oprav a úprav:
2. 4. 2005:
- kompletní odstrojení (přední blatníky, dveře, prostě vše), kvůli přípravě na lak
9.4. 2005:
- odstranění nápisů POLICIE a zelených pruhů
- vyrovnání promáčklých částí
- částečné kytování
16.4. 2005:
- výměna rozvodů (už má zvuk jak normální fávo)
- výměna tlumičů za tužší
- vyvaření pár místeček včetně díry ve střeše po kabelech k majáku(zatmelení a přetření)
23.4.2005:
- kitování
- nástřik spodku a vnitřku blatníků
- příprava na plnič
- broušení a broušení a nekonečný broušení
30.4. + 1.5. 2005:
- stříkání plniče
- zase broušení
- stříkání laku :) už je modrej
7.5. 2005:
- nasazení dveří
- skla (nové gumy)
- kompletace vnitřku
- audio
Jednou jsem se rozhodla, že si koupím auto. Po dlouhém beznadějném hledání jsem koupila favo od Ministerstva vnitra. Nebyl to takovej TABÁK jakej prodávaji v nejmenovaných bazarech ve Štěrboholých a vůbec všude jinde. Asi bude trošku vyběhanej, ale s tim se s postupem času něco udělá...
auto:
Škoda favorit GLX, rok výroby 12/1993, barva bílá labutí
motor:
- stříkačka, 40kW (zatím :-) )
- lehce víc rachtaj rozvody, teď už nee
- na 40tku jezdí víc než pěkně
karoserie:
- celkem v cajku až na pár místeček
- díra ve střeše
v nejbližší době:
- tužší náplně tlumičů
- nový lak (už mám koupeno, barva klasická na fávech, zelená jadran 4355) doufám :-) !! už je hotovo!!
- motor (lehká generálka)
- výfuk (vyndat kat, do prostřed rezonátor, do zadu pěknou koncovku)
- taky musim sehna sedačky, pááč pi tam příslušníci nechali sedačky ze straýho modelu
- přístrojovka z feldy by nebyla špatná, ale nevim kde ji levně sehnat!!!!
No až bude favoušek hotovej(někdy v květnu tak), tak to vlastně bude upně normální favorit, teda, budou kiky a zrdcátka v barvě vozu, koupim bocní blikničky z feldy, no a nárazníky budou normálně černý asi, no a s tim výfukem to taky asi přehánět nebudu. Ale bude to moje pěkný autíčko!!!
Průběh oprav a úprav:
2. 4. 2005:
- kompletní odstrojení (přední blatníky, dveře, prostě vše), kvůli přípravě na lak
9.4. 2005:
- odstranění nápisů POLICIE a zelených pruhů
- vyrovnání promáčklých částí
- částečné kytování
16.4. 2005:
- výměna rozvodů (už má zvuk jak normální fávo)
- výměna tlumičů za tužší
- vyvaření pár místeček včetně díry ve střeše po kabelech k majáku(zatmelení a přetření)
23.4.2005:
- kitování
- nástřik spodku a vnitřku blatníků
- příprava na plnič
- broušení a broušení a nekonečný broušení
30.4. + 1.5. 2005:
- stříkání plniče
- zase broušení
- stříkání laku :) už je modrej
7.5. 2005:
- nasazení dveří
- skla (nové gumy)
- kompletace vnitřku
- audio
Favo VB - komentáře:
Papíry jsou v cajku, od června můžu jezdit ->Tuneman2/Fávo:taky mi chyběj...
-> Daff: Kolem 30. Mělo to najeto tak 130 akorát rozvody trošku rachtaly
-> Daff:Noo mě se to zrovna dvakrát moc nelíbí, kliky možná,ale...
Wercs: muzu se zeptat za kolik si ho koupila?Jen tak priblizne.Kolik mel najeto?
Toho bodování je škoda, hned bych dal 8.-> Wercs: A co autoškola?
-> Wercs: tak co už máš papíry???????????????????
?????????????

TAK ASI NEDAM
PEKNY.JESTE BY TO CHTELO ZAVARIT ZADEK A KLIKY A BYLO BY TO PEKNY.JINAK DAVAM 9B
-> Skodaman_Jirka Je to 4355 modrá jadran. Standartní barva co se dávala na fáva, teda alespoň myslím. :)
-> Wercs: ta modrá je moc pěkná, je by mě zajímalo co je to za odstín...ve skutečnosti to vypadá určitě parádně...

-> Wercs 03.05.05 15:30:39: Příslušnícic auta nemaj poladěný, pouze jsou zlomené u úrovni předních tlumičů, divně vržou
Je to proto, že je nešetřili a skákali s nimi přes koleje...

přesně tak.....když BMM tak většina je jich 40Kw 50KW jich bylo fakt málo....to je lepší tam dát jednoboda z feldy :-)
40kW bmm rofmana znam sem videl, cili myslim ze se delaly. urcite jo. a s karbecem 43kw jich bylo taky plno. 50kw motor byl velmi nevsedni zalezitost
-> Engi: Tak koukám že s fáčkem děláš to samý co předtím se škůdkou...

-> Wercs: taky se obavam, ze se 40kW favama nic nedelali, ale nechapu, proc alespon nekupovali 50ky :) - jinak ale jezdi solidne - ted je po vymene rozvodu, spojky a kapalin a uz je tichounkej, jen si prede :) a hlavne necuka pri rozjezdech :))
-> Wercs: Perfect lak, držím palce se skládáním a stou autoškolou taky

-> Wercs: pokud vím,tak to dělai jen s Feldama,ale s Favoritem asi ne!
I-> Engi: Taky koukám že sme na to úplně stejně, díra ve střeše je zavařená, ostatně ty 4 maličký u sloupku taky. Ty nápisy byly odstraněný jen částečně a i tam co už nebyly bylo vidět lepidlo... Nevíš jestli namaj příslušníci ty auta trošku polazený??
-> Wercs: nooo lepší datum ani nemůžeš mít


