
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si ke konci roku 2013 ke dvoum dřímajícím Favoritům,dvoum Kadettům a spotřebnímu Peugeotu 106 pořídil Pick upa. Našel jsem ho náhodou na netu za super cenu kousek od mýho bydliště a jelikož jsem byl dlouhodobě na druhym konci světa,tak jsem tam poslal kamaráda, ten obhlídnul,zaplatil a odvezl. Pikouš si do mýho návratu postál u kamaráda a na jaře 2014 se na něm začlo dělat.
Něco málo k autu: Jedná se o naftovýho pick upa z roku 2000 originál s nástavbou Carvok,vyroben v závodě Kvasiny, kastle celkem slušná - původní veškerá plechařina a nic nevařeno, najeto dle tacho 300 000 km,počet majitelů neznámý - zřejmě 3. A původně byl bez dokladů. Po koupi se mu nechtělo startovat a po dlouhym natočení tlakoval.
květen- konec září 2014 proběhla generálka auta spočívající: v opravě motoru (rozvody+vodní pumpa,srovnaná hlava,nový těsnění pod hlavu,pod paroží,pod sání a výfukový,novej olej,fridex,klíňák,žhavič ky a relé žhavení), generálce nápravy (nový horní uložení,čepy,manžety na poloosách a gufera poloos a gufero řazení,zadní ložiska a prasátka), kompletního vyvaření (levý ucho,vršek a kus spodku podběhu,čelo prahu pod přední zástěrkou,pravý konec prahu,zadní vršky podběhů kolem tlumičů,vršky a kapsy kolem zadních světel,boční plechy kolem zadních dveří a kus na pravý bočnici a spousty různejch záplatiček), kompletní výměny interiéru za GLX ve stavu 1A, kompletního celolaku včetně nástavby a opravy zadních dveří, oprava rezavejch míst a nástřik spodku ve 3 vrstvách a kompletního vystříkání dutin se spotřebou 5 kartuší.
úpravy oproti originálu: maska Caddy,facelift nárazník,lakovaný bočnice zadního nárazníku,14" alu Atlanta, zatmavený zadní světla Hella+ přední blinkry,led denní svícení z Fabie II RS a předěláno do Feldích mlhovek,bixenonová vestavba, originál plastový podběhy vpředu,polský vzadu,zatmavovací fólie na sklech
veškerou fotodokumentaci co k opravám udělám je k vidění zde: krausic.rajce.idnes.cz/Ge neralka_Felicie_Pick_up
Něco málo k autu: Jedná se o naftovýho pick upa z roku 2000 originál s nástavbou Carvok,vyroben v závodě Kvasiny, kastle celkem slušná - původní veškerá plechařina a nic nevařeno, najeto dle tacho 300 000 km,počet majitelů neznámý - zřejmě 3. A původně byl bez dokladů. Po koupi se mu nechtělo startovat a po dlouhym natočení tlakoval.
květen- konec září 2014 proběhla generálka auta spočívající: v opravě motoru (rozvody+vodní pumpa,srovnaná hlava,nový těsnění pod hlavu,pod paroží,pod sání a výfukový,novej olej,fridex,klíňák,žhavič ky a relé žhavení), generálce nápravy (nový horní uložení,čepy,manžety na poloosách a gufera poloos a gufero řazení,zadní ložiska a prasátka), kompletního vyvaření (levý ucho,vršek a kus spodku podběhu,čelo prahu pod přední zástěrkou,pravý konec prahu,zadní vršky podběhů kolem tlumičů,vršky a kapsy kolem zadních světel,boční plechy kolem zadních dveří a kus na pravý bočnici a spousty různejch záplatiček), kompletní výměny interiéru za GLX ve stavu 1A, kompletního celolaku včetně nástavby a opravy zadních dveří, oprava rezavejch míst a nástřik spodku ve 3 vrstvách a kompletního vystříkání dutin se spotřebou 5 kartuší.
úpravy oproti originálu: maska Caddy,facelift nárazník,lakovaný bočnice zadního nárazníku,14" alu Atlanta, zatmavený zadní světla Hella+ přední blinkry,led denní svícení z Fabie II RS a předěláno do Feldích mlhovek,bixenonová vestavba, originál plastový podběhy vpředu,polský vzadu,zatmavovací fólie na sklech
veškerou fotodokumentaci co k opravám udělám je k vidění zde: krausic.rajce.idnes.cz/Ge neralka_Felicie_Pick_up
-Tomáš/Pick up 1,9D- - komentáře:
-> Thomas 16.08.14 21:44:54: tyyy jo krasavec to je 

-> castrol: jen po troškách. Posledních pár dní jsem se věnoval přípravě na sraz tomuto krasavci,ale od zítra zas jedeme naplno 

-> Thomas: no co uz skladas?
Tak to vypada podstatne lepe :-
-> rubajz: odfotiť na slniecku

super

bohužel barva na fotkách je uplně jiná než barva v reálu. Ve skutečnosti je to rudě červená,něco jako červená rally
-> Thomas: pekna farba ,tesim sa az ro bude zlozene
Parádní volba barvy

-> Thomas: Jo modrá pickupům sluší
bílá je taková všední obyčejná... každej druhej je snad bílej
já kdybych ho stříkal, tak jedině do tý zelený škodovácký metalízy co teď dávaj na nový, ta se mi fakt líbí, ale tvoje auto tvůj hrad
jsem zvědav jaká nakonec bude




-> rubajz: Barvu nemám ještě uplně rozhodlou. Původně měla bejt origo bílá,pak jsem chtěl modrou a teď mě kamarádi přesvědčujou o nějaký uplně odlišný,tak ještě uvidim....
Tak koukám, že máš vyvařeno?
Jaká bude barva?


-> rubajz: no vida jak je ten svět malej
tachometry jsem k tomu dostal dva,jeden vymontovanej bez žároviček,na kterym bylo asi 315 600 km a druhej namontovanej plně funkční na ktarym je 245 889 km.... Nakonec se ještě dočká generálky a bude lítat dál 


A žádný čorky!! poctivě odhlášenej za úplatu moravský slivovice

A hele to by mě nenapadlo, že ho ještě někdy uvidím
ten pickup je ode mě, přijeli si pro něj borci s kontejnerem, třetí fotka je ještě ode mě z ustájení a na tachoměru bylo 315 000km co si pamatuju.... 


-> Thomas: to tiez 

-> castrol: spíš víc a víc oblíbenejší 

-> Thomas: kukam ze caddy maska je uz nejak moc okukana 

Celou dobu co ho mám nechtěl chytat,startér točil,motor škital,ale chytil až třeba po půl minutě a koupil jsem ho bez vody. Po dolití vody a problematickém nastartování motor tlakoval. Rozdělal se teda motor a odvezla hlava na tlakování-tam se zjistilo že hlava není prasklá,ale je prohhlá-někdo jezdil bez vody. Nechala se srovnat,udělaly se nový rozvody (byly na hraně),vyměnila se vodní pumpa a zjistila se příčina-byla kouslá a vysypaná. Dále se zjistilo že bylo špatně nastavený čerpadlo-celej problém špatnýho startování,daly se nový žhavičky a motor krásně vrčí a chytá na otočení 
