
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím prátelé...
Tak toto je mé autíško, je to fávo GREEN LINE - rok výroby 93
Koupil jsem ho od svého bývalého zaměstnavatele a od doby, kdy jsem ho koupil, což je ted zhruba dva roky, prošlo plno úpravami.
Nejprve jsem však dal auto do cajku - což je výměna spojky, výměna ložisek na nápravách - jak vzadu tak vpředu
- výměna olejů a všech kapalin, výměna brzdového obložení, výměna stěračů
- oprava o vyvaření zadních lemů (koroze) + dveře u řidiče (též koroze)
Úpravy vzhledu: kompletní vyvaření zadních pátých dveří a následné přesazení SPZ + její osvětlení
Otevírání zadních dveří je přes odskok ovládany jediným volným tlačítkem (pod světlami)
kyt + lak pátych dvěří (no celkově) vyšel zhruba na dva měsíce práce (s malímy přestávkami)
Folie zadních oken - boční jsem si dělal sám a u pátých dveří u Origa to jsem si netroufl
Místo klasických hranatých zpětných zrcátek přišli kulaté z feldy a moc mu sluší :-))
K vánocům jsem od své přítelkyně dostal sportovní volant - velice šikézní takže hned šel na věc
Do předních světlometů jsem umístil stroboskopy... at je to trochu zajímavější :-)
Došlo i na zkrácení řadící páky a usazení jiného madla - modrého aby ladil k volantu
No a nakonec kolečka - jsou to R13 z renaulta s roztečí 4x100 opískované a nalakované na bílo
Úprava zvuku: no tady jsem zvolil firmu Layting (dobrá nabídka i cena) a zakoupil výfuk (celý koncový díl) a
přislo na řadu přepracování výfukového systému - ted je z nerez průmeru 60 az dozadu
Úpravy na motoru: sportovní filtr - konusový, přetěsnění celého motoru (i těsnění pod hlavou) a vyčištění od usazenin, výměna svíček za lepší (tříbodové jiskřiště a posunuté dále do spalovací části) lepší byly i prachy za ně (asi 160 za jednu) a samozdřejmě nové kabely (at mají svíčky čerstvou štávičku)
No do budoucna jsou samozřejmě plánované velké akce ale v dosavadní době je ve výrobě podvozek na zakázku u firmy, kterou nechci jmenovat a jsou už hotové podložky dozadu stačí jen namontovat. Také jsou již rozdělané zadní lampy, takže přijde čirá optika dozadu. Dále úpravy na motoru jako je lestění kanálků snížení hlavy asi o 0,8 nebo 0,6 kvůli přepočtům na ventily. Poté se rozhodnu jestli i monošpric půjde pryč nebo jestli kitsání no ještě uvidím. Ale setrvák půjde odlehčit určitě - naco takové váhy zbytečná zátěž :-))
Speciální poděkování: mému bratrovi Karlosovi za to, že nás v dubnu vyklopil do rybníka s dotyčnou žlutou škodovkou a já tímto měl potřebu pořídit si novější a sušší vůz - fáčko :-))
Také chci poděkovat (ale ted už opravdu) své přítelkyni za pomoc a za to že mě drží nad hladinou...
Další poděkování patří mému příteli jménem Skodaman_Jirka, který mi zakoupil čiré kryty zadních světel... díkas
P.S. - smutné zjištění - tuhle sezonu již nestihnu... moc velké úpravy a docházejí korunky... :-((
Dne 17.4. 2005 jsem dodělal zadní lampy - viz. foto :-)) Huráááááááá
Smutná zpráva: auto bylo dne 30.6. 2006 prodáno... zamáčkl jsem slzu...
Tak toto je mé autíško, je to fávo GREEN LINE - rok výroby 93
Koupil jsem ho od svého bývalého zaměstnavatele a od doby, kdy jsem ho koupil, což je ted zhruba dva roky, prošlo plno úpravami.
Nejprve jsem však dal auto do cajku - což je výměna spojky, výměna ložisek na nápravách - jak vzadu tak vpředu
- výměna olejů a všech kapalin, výměna brzdového obložení, výměna stěračů
- oprava o vyvaření zadních lemů (koroze) + dveře u řidiče (též koroze)
Úpravy vzhledu: kompletní vyvaření zadních pátých dveří a následné přesazení SPZ + její osvětlení
Otevírání zadních dveří je přes odskok ovládany jediným volným tlačítkem (pod světlami)
kyt + lak pátych dvěří (no celkově) vyšel zhruba na dva měsíce práce (s malímy přestávkami)
Folie zadních oken - boční jsem si dělal sám a u pátých dveří u Origa to jsem si netroufl
Místo klasických hranatých zpětných zrcátek přišli kulaté z feldy a moc mu sluší :-))
K vánocům jsem od své přítelkyně dostal sportovní volant - velice šikézní takže hned šel na věc
Do předních světlometů jsem umístil stroboskopy... at je to trochu zajímavější :-)
Došlo i na zkrácení řadící páky a usazení jiného madla - modrého aby ladil k volantu
No a nakonec kolečka - jsou to R13 z renaulta s roztečí 4x100 opískované a nalakované na bílo
Úprava zvuku: no tady jsem zvolil firmu Layting (dobrá nabídka i cena) a zakoupil výfuk (celý koncový díl) a
přislo na řadu přepracování výfukového systému - ted je z nerez průmeru 60 az dozadu
Úpravy na motoru: sportovní filtr - konusový, přetěsnění celého motoru (i těsnění pod hlavou) a vyčištění od usazenin, výměna svíček za lepší (tříbodové jiskřiště a posunuté dále do spalovací části) lepší byly i prachy za ně (asi 160 za jednu) a samozdřejmě nové kabely (at mají svíčky čerstvou štávičku)
No do budoucna jsou samozřejmě plánované velké akce ale v dosavadní době je ve výrobě podvozek na zakázku u firmy, kterou nechci jmenovat a jsou už hotové podložky dozadu stačí jen namontovat. Také jsou již rozdělané zadní lampy, takže přijde čirá optika dozadu. Dále úpravy na motoru jako je lestění kanálků snížení hlavy asi o 0,8 nebo 0,6 kvůli přepočtům na ventily. Poté se rozhodnu jestli i monošpric půjde pryč nebo jestli kitsání no ještě uvidím. Ale setrvák půjde odlehčit určitě - naco takové váhy zbytečná zátěž :-))
Speciální poděkování: mému bratrovi Karlosovi za to, že nás v dubnu vyklopil do rybníka s dotyčnou žlutou škodovkou a já tímto měl potřebu pořídit si novější a sušší vůz - fáčko :-))
Také chci poděkovat (ale ted už opravdu) své přítelkyni za pomoc a za to že mě drží nad hladinou...
Další poděkování patří mému příteli jménem Skodaman_Jirka, který mi zakoupil čiré kryty zadních světel... díkas
P.S. - smutné zjištění - tuhle sezonu již nestihnu... moc velké úpravy a docházejí korunky... :-((
Dne 17.4. 2005 jsem dodělal zadní lampy - viz. foto :-)) Huráááááááá
Smutná zpráva: auto bylo dne 30.6. 2006 prodáno... zamáčkl jsem slzu...
Mr. Zabijak - komentáře:
docela dobry fáčko ....8b

Mas to pekny a ty pokuty,no to je docela silenost...Ja ty kreteny nesnasim
10b

-> Mr. Zabijak: No s tymi pokutami to mas vesele
Som vyslel ze u vas su povolnejsi na taketo upravy ale asi moc nie
Tak tiz ti prispievam



-> Mr. Zabijak: no diky za tvuj komentar, a ten motor, vcera dostala palice novy cerveny lak Cr viko ventilu, musim ho dokoncit aby i nejak vypadal, ty ten popis mas taky dosti dlouhej
kola supr, jenom mi nejak nesednou ty strasne moc tmave folie, ale tvoja xut, tak bodiky oplacim


ty kolecka fkt stoja za to , prispievam do mlyna 8b

-> Mr. Zabijak: oplácím !!! ,ale doporučuji aspon ja? vyměň palubku za pal. z feldy model 98!! pak to bude good jebačka s tím moc (není)

Mr.Zabijak .....-)))
dobra pripominka,ne neni to je u kamosa v takovym no prazdnym baraku tak makame.-))diky za bodiky.sem dostal v patek pokudu od nich za parkovani na mestske zeleni taky bonus co?a to sem tam stal jen kousickem.-))jinak davam zatim 8 at muzu pridavat.cauki

Taky přidávám pár bodíků

Mno jo no ty pokuty jsou fakt hustý... přidávám pro zajímavost ještě předvoláníčko


-> Mr. Zabijak: Pekna zbierka pokut
teba asi nemaju policajti v laske co ? davam body

Poldove jsou .....
V poho karka 8b
-> Mr. Zabijak: Aj ty to mas celkom huste, davam 8b. A dik za body
-> strucy: díkas... ta bílá je fakt pěkná

-> Mr. Zabijak: veru tak biela k tej farbe ide , dík za body

Hezké Fávo - 8b.
-> Dale_Estelle: já taky, bílá na kolech je prostě supr

Ty kola mu velice sluší! (a taky mají pěknou barvičku - bílý kola zbožňuju). Tak at´se daří!

-> BM: díkas... sem je chtěl původně prodat ale ted si to rozmyslím

-> Mr. Zabijak: Máš pěkný kola, líbí se mi. Bílá jim sedí. U vás, tě asi nějakej policajt miluje, že :)