
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zdravím prátelé...
Tak toto je mé autíško, je to fávo GREEN LINE - rok výroby 93
Koupil jsem ho od svého bývalého zaměstnavatele a od doby, kdy jsem ho koupil, což je ted zhruba dva roky, prošlo plno úpravami.
Nejprve jsem však dal auto do cajku - což je výměna spojky, výměna ložisek na nápravách - jak vzadu tak vpředu
- výměna olejů a všech kapalin, výměna brzdového obložení, výměna stěračů
- oprava o vyvaření zadních lemů (koroze) + dveře u řidiče (též koroze)
Úpravy vzhledu: kompletní vyvaření zadních pátých dveří a následné přesazení SPZ + její osvětlení
Otevírání zadních dveří je přes odskok ovládany jediným volným tlačítkem (pod světlami)
kyt + lak pátych dvěří (no celkově) vyšel zhruba na dva měsíce práce (s malímy přestávkami)
Folie zadních oken - boční jsem si dělal sám a u pátých dveří u Origa to jsem si netroufl
Místo klasických hranatých zpětných zrcátek přišli kulaté z feldy a moc mu sluší :-))
K vánocům jsem od své přítelkyně dostal sportovní volant - velice šikézní takže hned šel na věc
Do předních světlometů jsem umístil stroboskopy... at je to trochu zajímavější :-)
Došlo i na zkrácení řadící páky a usazení jiného madla - modrého aby ladil k volantu
No a nakonec kolečka - jsou to R13 z renaulta s roztečí 4x100 opískované a nalakované na bílo
Úprava zvuku: no tady jsem zvolil firmu Layting (dobrá nabídka i cena) a zakoupil výfuk (celý koncový díl) a
přislo na řadu přepracování výfukového systému - ted je z nerez průmeru 60 az dozadu
Úpravy na motoru: sportovní filtr - konusový, přetěsnění celého motoru (i těsnění pod hlavou) a vyčištění od usazenin, výměna svíček za lepší (tříbodové jiskřiště a posunuté dále do spalovací části) lepší byly i prachy za ně (asi 160 za jednu) a samozdřejmě nové kabely (at mají svíčky čerstvou štávičku)
No do budoucna jsou samozřejmě plánované velké akce ale v dosavadní době je ve výrobě podvozek na zakázku u firmy, kterou nechci jmenovat a jsou už hotové podložky dozadu stačí jen namontovat. Také jsou již rozdělané zadní lampy, takže přijde čirá optika dozadu. Dále úpravy na motoru jako je lestění kanálků snížení hlavy asi o 0,8 nebo 0,6 kvůli přepočtům na ventily. Poté se rozhodnu jestli i monošpric půjde pryč nebo jestli kitsání no ještě uvidím. Ale setrvák půjde odlehčit určitě - naco takové váhy zbytečná zátěž :-))
Speciální poděkování: mému bratrovi Karlosovi za to, že nás v dubnu vyklopil do rybníka s dotyčnou žlutou škodovkou a já tímto měl potřebu pořídit si novější a sušší vůz - fáčko :-))
Také chci poděkovat (ale ted už opravdu) své přítelkyni za pomoc a za to že mě drží nad hladinou...
Další poděkování patří mému příteli jménem Skodaman_Jirka, který mi zakoupil čiré kryty zadních světel... díkas
P.S. - smutné zjištění - tuhle sezonu již nestihnu... moc velké úpravy a docházejí korunky... :-((
Dne 17.4. 2005 jsem dodělal zadní lampy - viz. foto :-)) Huráááááááá
Smutná zpráva: auto bylo dne 30.6. 2006 prodáno... zamáčkl jsem slzu...
Tak toto je mé autíško, je to fávo GREEN LINE - rok výroby 93
Koupil jsem ho od svého bývalého zaměstnavatele a od doby, kdy jsem ho koupil, což je ted zhruba dva roky, prošlo plno úpravami.
Nejprve jsem však dal auto do cajku - což je výměna spojky, výměna ložisek na nápravách - jak vzadu tak vpředu
- výměna olejů a všech kapalin, výměna brzdového obložení, výměna stěračů
- oprava o vyvaření zadních lemů (koroze) + dveře u řidiče (též koroze)
Úpravy vzhledu: kompletní vyvaření zadních pátých dveří a následné přesazení SPZ + její osvětlení
Otevírání zadních dveří je přes odskok ovládany jediným volným tlačítkem (pod světlami)
kyt + lak pátych dvěří (no celkově) vyšel zhruba na dva měsíce práce (s malímy přestávkami)
Folie zadních oken - boční jsem si dělal sám a u pátých dveří u Origa to jsem si netroufl
Místo klasických hranatých zpětných zrcátek přišli kulaté z feldy a moc mu sluší :-))
K vánocům jsem od své přítelkyně dostal sportovní volant - velice šikézní takže hned šel na věc
Do předních světlometů jsem umístil stroboskopy... at je to trochu zajímavější :-)
Došlo i na zkrácení řadící páky a usazení jiného madla - modrého aby ladil k volantu
No a nakonec kolečka - jsou to R13 z renaulta s roztečí 4x100 opískované a nalakované na bílo
Úprava zvuku: no tady jsem zvolil firmu Layting (dobrá nabídka i cena) a zakoupil výfuk (celý koncový díl) a
přislo na řadu přepracování výfukového systému - ted je z nerez průmeru 60 az dozadu
Úpravy na motoru: sportovní filtr - konusový, přetěsnění celého motoru (i těsnění pod hlavou) a vyčištění od usazenin, výměna svíček za lepší (tříbodové jiskřiště a posunuté dále do spalovací části) lepší byly i prachy za ně (asi 160 za jednu) a samozdřejmě nové kabely (at mají svíčky čerstvou štávičku)
No do budoucna jsou samozřejmě plánované velké akce ale v dosavadní době je ve výrobě podvozek na zakázku u firmy, kterou nechci jmenovat a jsou už hotové podložky dozadu stačí jen namontovat. Také jsou již rozdělané zadní lampy, takže přijde čirá optika dozadu. Dále úpravy na motoru jako je lestění kanálků snížení hlavy asi o 0,8 nebo 0,6 kvůli přepočtům na ventily. Poté se rozhodnu jestli i monošpric půjde pryč nebo jestli kitsání no ještě uvidím. Ale setrvák půjde odlehčit určitě - naco takové váhy zbytečná zátěž :-))
Speciální poděkování: mému bratrovi Karlosovi za to, že nás v dubnu vyklopil do rybníka s dotyčnou žlutou škodovkou a já tímto měl potřebu pořídit si novější a sušší vůz - fáčko :-))
Také chci poděkovat (ale ted už opravdu) své přítelkyni za pomoc a za to že mě drží nad hladinou...
Další poděkování patří mému příteli jménem Skodaman_Jirka, který mi zakoupil čiré kryty zadních světel... díkas
P.S. - smutné zjištění - tuhle sezonu již nestihnu... moc velké úpravy a docházejí korunky... :-((
Dne 17.4. 2005 jsem dodělal zadní lampy - viz. foto :-)) Huráááááááá
Smutná zpráva: auto bylo dne 30.6. 2006 prodáno... zamáčkl jsem slzu...
Mr. Zabijak - komentáře:
To je ale krásné autí


-> Peťa z Wanglu: mno já vím, ted už jsou skoro všude ale v té době co jsem je sehnal to byl ještě takový malý zázrak :-) ... ale jsou stale pěkná ale není to stále konečná ještě budu předělávat...

Ty bily svetla maji v D & M a Krpoli v Brne, www.autodoplnky.cz, ale jsou to jenom ty skla a stoji 790 / pár.. :-(
Peta
Peta
-> peet100: mno sháněl jsem je dlouho až jednou kámoš mi je přivezl až od někud z horůcí prdele

kde si zohnal tie biele svetla?Su perfektne!!
-> Honza: no jo co se dá dělat... hlavně že máš svůj názor

-> Mr. Zabijak: mně se ty světkla vůbec nelíběj!!!a proto ti mrazzím body na 8b!


-> manijak: díííkas

-> Tuneman2/Fávo: mno sem rád že se líběj...

-> Mr. Zabijak: Krásný světla, taky o nich přemýšlím.

-> Mr. Zabijak:
ale ty světla jsou good... přidávám bodíky


-> Milos: že jo... se z nich nemohu ani vyspat... sem se v noci odkopával...



No zatim to vypada nadejne.. davam 7 motivacnich bodiku!

ty svetla , no rikam, sou hezky

-> JirikXT: no jo no a ted začal kryštof
ale naštěstí fávo spinká hezky ve stodole a čeká na pružiny a a no na všechno to ostatní co nemá


-> Mr. Zabijak: máš krásný světla, že já je od někud znám...

-> Mr. Zabijak: ok!!

-> tuningkamil: díkas za bodíky.. no to víš že tam půjde ale čaem ted řeším podvozeček

-> Milos: díkas.. no s těma foliema máš pravdu.. sehnal jsem je levně a dělal si je sám a opravdu jsou tmavší o dost, ta zadní ta je od Origa ta ta je lepší, i se skrz ní lépe vidí ven.. no jo no co naděláš
